او هیزمن را برد. حالا او بالا است، مرد. برو با این افسانه سابق NFL که سیگار می کشد، بویز ملاقات کن

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، “سلامت روان برای ریکی یک دلیل نزدیک و عزیز است، و او حشیش را راهی برای مقابله با اضطراب فلج کننده اجتماعی خود می داند.”



منبع

رویداد Top Crop مراسم رسمی “قطره گل هایسمن” در فروشگاه شاهدانه است. از ظهر تا 2 بعد از ظهر هر روز، ویلیامز قرار است یک ملاقات و احوالپرسی داشته باشد، به علاوه امضاها را امضا کند. همچنین یک باربیکیو و هدایایی در داروخانه وجود دارد.

علیرغم اینکه ویلیامز برای مسافت بیش از 10000 یارد در NFL عجله داشت، اغلب بیشتر به خاطر نمایش ماریجوانا به یاد می‌آید – و به خاطر اینکه “ریکی ویردو” دوستدار یوگا و گیاهخواری محو شده است. سوپر بولز؟ هیچ یک. اما کاسه های عالی؟ این چیزی است که هایسمن در مورد آن است. شعار برند؟ “جرقه عظمت.”

ویلیامز، 45 ساله، در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان یک “افسانه NFL” توصیف شده است. او که یک روح آزاد است، مطمئناً گذشته ای افسانه ای دارد.

ریکی ویلیامز از راه اندازی Highsman در سال 2021 خبر داد.

علف‌های هرز در حال دویدن به سمت انتاریو، اورگان – مقصد مورد علاقه Boise در نزدیکی برای خرید قانونی چیزها است.

در اوایل سال جاری، ویلیامز با هایسمن با نام تجاری پیش رول حشیش Jeeter برای فروش یک سویه «Sticky Ricky» شریک شد. درآمد حاصل از آن صرف بهداشت روانی غیرانتفاعی Athletes For Care می شود.

در وب سایت شرکت، ویلیامز تفکر خود را توضیح می دهد.

ویلیامز پس از گذراندن یک محرومیت 4 بازی و پرداخت جریمه هنگفت، در سال 2005 به دلفین ها بازگشت. اما او دوباره به دلیل نقض خط مشی سوء مصرف مواد لیگ – این بار برای کل فصل 2006 محروم شد. ویلیامز در سال 2007 به دلفین ها بازگشت و پس از فصل 2011 به عنوان یک کلاغ بالتیمور به کار خود پایان داد.

او می گوید: «هایسمن قدردانی از عظمت و قدردانی از شاهدانه است. زمانی که شروع به آزمایش با آن به صورت تفریحی کردم، بسیار متفکر شدم و بسیاری از مواقع چیزهایی که در مورد آنها فکر می‌کردم برایم احساس خوبی نداشتند. اما از طریق آن انعکاس درونی، شروع به ایجاد تغییراتی در خودم کردم – متوجه شدم که چیزی بیشتر از یک فوتبالیست بودن برای من وجود دارد و این انگیزه ایجاد کرد تا شروع به توسعه سایر جنبه های خودم کنم. این قدردانی من از حشیش بود و هنوز هم هست که به من کمک کرد تا به توانایی هایم برای عظمت خارج از بازی فوتبال پی ببرم.”

ویلیامز شنبه و یکشنبه در تاپ کراپ ظاهر خواهد شد، یک فروشگاه گلدانی در خیابان 10 جنوب شرقی 297. ویلیامز که از طرفداران قدیمی ماری جوانا است، در حال تبلیغ Highsman، “برند سبک زندگی حشیش” خود است. علاوه بر جوانه واقعی، خط Highsman شامل لباس و لوازم جانبی نیز می شود.

اگر ایده شما از یک یکشنبه عالی شامل ریپ‌های بونگ و شش ساعت کانال NFL RedZone باشد، در انتظار شما هستید.

پس از رکوردشکنی حرفه ای در تگزاس، ویلیامز در سال 1998 جایزه هاییسمن را به دست آورد. (Heisman؟ Highsman؟ آن را دریافت؟) پنجمین انتخاب کلی از NFL Draft، ستاره dreadlocked در سال 2002 به عنوان قهرمان پیشرو NFL تبدیل شد. اما پس از آزمایش مثبت ماری جوانا، او در سال 2004 از دلفین های میامی بازنشسته شد. دنیای ورزش در 27 سالگی

ریکی ویلیامز می آید.

ریکی ویلیامز از راه اندازی Highsman در سال 2021 خبر داد.