او هر کاری که مارجوری تیلور گرین از او بخواهد انجام خواهد داد.

شیف، که در کمیته تحقیق درباره شورش 6 ژانویه نیز حضور دارد، ادامه داد: “این با رهبری جمهوری خواهان هرج و مرج خواهد شد. و متأسفانه، گروه دیوانه در میان جمهوری خواهان رشد کرده است.”

به گزارش یو اس ای تودی، مک کارتی در نظر دارد ایلهان عمر، نماینده کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، و آدام شیف و اریک سوولول که در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان حضور دارند، از وظایف خود حذف کند.

کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، به دنبال ریاست مجلس نمایندگان در سال آینده است.

  • شیف او را “رهبر بسیار ضعیف” خوانده است.

  • آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان، از کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان انتقاد کرد که قول داده است در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس، سه دموکرات را از وظایف کمیته خود حذف کند.

    “خب، من گمان می کنم که او هر کاری که مارجوری تیلور گرین از او بخواهد انجام می دهد. او یک رهبر بسیار ضعیف در این کنفرانس است، به این معنی که به خواسته های کمترین مخرج مشترک پایبند خواهد بود و اگر آن پایین ترین مخرج مشترک بخواهد مردم را حذف کند. شیف گفت: از کمیته ها، این کاری است که آنها انجام خواهند داد.

    برای اینکه مک کارتی در سال آینده رئیس مجلس نمایندگان شود و جایگزین نانسی پلوسی شود، باید 218 رای در مجلس به دست آورد. این امکان وجود دارد که با توجه به پیروزی کم جمهوری خواهان در این فصل میان دوره ای، این تلاش چالشی باشد.

    برخی از جمهوری خواهان مک کارتی را مورد انتقاد قرار داده اند – از جمله آدام کینزگر، نماینده مجلس نمایندگان، که گفت که مک کارتی “با شورشیان طرف شده است” و نماینده لیز چنی، که مک کارتی را “رهبر جناح طرفدار پوتین” خواند. نه کینزینگر و نه چنی سال آینده در کنگره حضور نخواهند داشت.

    نماینده آدام شیف (D-CA) در جلسه استماع کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در ساختمان اداری کانن هاوس در 13 اکتبر 2022 در واشنگتن دی سی اظهاراتی را ارائه می کند.

    او قول داده است در صورت انتخاب، آدام شیف و دو دموکرات دیگر را از کمیته های خود حذف کند.

  • شیف در یکی از اپیزودهای یکشنبه ABC “This Week” به تعهدات احتمالی مک کارتی پاسخ داد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    نماینده آدام شیف (D-CA) در جلسه استماع کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده در ساختمان اداری کانن هاوس در 13 اکتبر 2022 در واشنگتن دی سی اظهاراتی را ارائه می کند.درو انگرر/گتی ایماژ