“او هرگز نباید برای این صندلی نامزد می شد”

یکی از نزدیکان به کمپین انتخاباتی می‌گوید: «او فکر می‌کرد که ما باید تعداد رای‌دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار را به دست بیاوریم که هیچ جمهوری‌خواه در تاریخ سیاست مدرن به آن دست نیافته است». “و این به یک تمرکز وسواسی تبدیل شد.”

یکی از نزدیکان واکر با آگاهی از بحث های اولیه وی در مورد نامزدی، گفت: «این ایده که اصل داستان نامزدی هرشل این بود که ترامپ او را فراخواند و به او گفت که باید برای مجلس سنا نامزد شود، این درست نیست. “اما شما نمی خواهید کسی را مجبور کنید که این را در پرونده بگوید. و دلیل آن این است که به نظر می رسد شما به رئیس جمهور بی احترامی می کنید.





منبع

برنده سابق جایزه هایسمن به سختی روی کنده مبارزه کرد. از جمله در دور دوم انتخابات، زمانی که او در مورد تفاوت ها و مزایای مربوط به گرگ و خون آشام بودن صحبت کرد – لحظه ای ویروسی که به نظر می رسید ضعف های او را به عنوان یک نامزد تقویت می کند.

بعید بود که پیروزی جمهوری خواهان در رقابت مجلس سنای جورجیا – حتی با نامزدی سیاهپوستان – منجر به پیروزی حزب بر انبوهی از رای دهندگان سیاه پوست شود. جمعیتی که اکثراً دموکرات بودند، وارناک را دو سال پیش به قدرت رساند.

یکی از نزدیکان به کمپین انتخاباتی گفت: «او هرگز نباید برای این کرسی کاندید می شد. این شخص گفت که باخت او در مبارزات انتخاباتی عمدتاً به این دلیل است که “هرشل چمدان های زیادی داشت که در مورد آنها شفاف نبود و ما دائماً پشت توپ هشت بودیم.”

برخی گفتند که واکر و همسرش، جولی بلانچارد واکر، هرگز تیمش را به طور کامل برای تصمیم‌گیری توانمند نکردند و مکرراً پیشنهادات و برنامه‌های عاملان کهنه کار مبارزات انتخاباتی را زیر سوال بردند. این زوج اصرار داشتند که آنچه را که دستیاران به عنوان زمان «بیش از حد» برای بررسی پیشنهادها برای هر توقف کمپین توصیف می‌کردند، صرف کنند، و این برنامه‌ریزی تنگنا بود. این شامل تمایل به گذراندن زمان قابل توجهی در مناطق به شدت دموکرات برای جلب نظر رأی دهندگان سیاهپوست بود، مشکلی که در دور دوم زمانی بدتر شد که کارکنان از واکر خواستند منحصراً بر بسیج جمهوری خواهانی که به تازگی در انتخابات عمومی به او رای داده بودند تمرکز کند.

اما عصر سه‌شنبه، توانایی واکر برای ماندن در عرصه سیاسی پایان یافت. او آخرین نامزد حزب جمهوری خواه شد که نتوانست نامزدی مجلس سنا را به دست آورد و در دور دوم انتخابات ایالت به دست سناتور فعلی دموکرات رافائل وارناک افتاد.

از آنجایی که مشخص شد که واکر احتمالاً در دور دوم شکست خواهد خورد، برخی از جمهوری خواهان جورجیا آشکارا پشیمانی خریدار را ابراز کردند. دن مک‌لاگان، استراتژیست حزب جمهوری‌خواه، که روی کمپین سنا رقیب اصلی واکر، گری بلک کار می‌کرد، معتقد بود که بلک به راحتی در انتخابات عمومی پیروز می‌شد. واکر در انتخابات مقدماتی ماه مه، بلک، کمیسر کشاورزی ایالتی را که در حال خروج بود شکست داد.

استیون لا، رئیس صندوق رهبری سنا، یک ابر PAC محافظه‌کار، گفت: «این تصویر به او کمک کرد تا از هجوم تنبیهی که دریافت کرد جان سالم به در ببرد. منظورم این است که من فکر می کنم بسیاری از نامزدهای دیگر از نامزدی خارج می شدند.

یکی از کارکنان NRSC گفت که کمیته “میلیون ها” را برای دور دوم هزینه کرد، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. داده‌های ردیابی تبلیغات در دسترس عموم نشان می‌دهد که NRSC فقط 500000 دلار برای یک تبلیغ تلویزیونی در شروع دور دوم هزینه کرده است. و یکی از افراد نزدیک به کمپین واکر گفت که به نظر نمی‌رسد NRSC در دور دوم، فراتر از هزینه تبلیغات اولیه، به میزان قابل‌توجهی عمل کند، اگرچه کمیته در چند هفته گذشته کارکنان خود را در جورجیا مستقر کرد.

اما شخصی که به نظر می رسد سهم بزرگی از انتقادات پس از واقعه برای شکست واکر را بر عهده بگیرد ترامپ بود. سوابق رئیس جمهور سابق در انتخابات میاندوره ای 2022 پیش از عصر سه شنبه متخلخل بود و واکر به طور گسترده به عنوان سرباز اصلی وی در نظر گرفته می شد. کریستین، پسر واکر، شامگاه سه‌شنبه توییتی را منتشر کرد که رئیس‌جمهور سابق این کار را کرده بود از پدرش خواست که وارد مسابقه شود.

و در حالی که واکر مشتاقانه همه عکس‌ها را می‌گرفت و روی هر حامی که در رویدادهای او صف می‌کشیدند امضا می‌کرد، کمپین او در نهایت به پایان رسید. کارکنانی که تصور می کردند در هفته نزدیک به روز شکرگزاری در مسیر کمپین مشغول خواهند بود، متوجه شدند که هیچ برنامه ریزی نشده ای وجود ندارد. به مدت پنج روز حساس – با شروع رای گیری زودهنگام – واکر از هر گونه رویداد تبلیغاتی عمومی اجتناب کرد، به جای آن در زوم جمع آوری کمک مالی انجام داد، در مراسم تشییع جنازه وینس دولی، مربی جورجیا بولداگز شرکت کرد، در جشن تولد مادرش شرکت کرد و برای یک رویداد با حضور پرشور به دالاس سفر کرد. اهداکنندگان دلار

اما بسیاری از موانعی که با کمپ واکر مواجه شد توسط خود واکر ایجاد شد.

زمانی که هرشل واکر با حمایت دوست دیرینه خود دونالد ترامپ وارد رقابت در سنای آمریکا شد، جمهوری خواهان جورجیا در مورد چالش های پیش رو ساده لوح نبودند. ستاره بازنشسته فوتبال هیچ تجربه سیاسی قبلی نداشت. او زندگی شخصی آشفته ای داشت که فقط برخی از آنها را علناً تصدیق کرده بود.

مقامات کمیته ملی سناتور جمهوریخواه این سوال را مطرح کردند که چرا صندوق رهبری سنا، گروهی که با میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا هماهنگ است، برای خرید زمان تبلیغات در دور دوم سریعتر عمل نکرده است. متحدان SLF پیشنهاد کردند که تاکتیک های جمع آوری کمک های مالی و مدیریت مالی کمیته، نامزدها را بدون حمایت کافی رها می کند.

در طول کمپین، این زوج همچنین از به اشتراک گذاشتن کنترل حساب شخصی توئیتر واکر با تقریباً 1 میلیون دنبال کننده، که تنها همسرش آن را اداره می کرد، خودداری کردند.

دستیاران و متحدان او گفتند که این اپیزود آنقدرها که رسانه ها آن را اعلام کرده بودند بی معنی نبود. اما آنها گفتند که کارکنان این پاییز شروع به درخواست از واکر کردند تا داستان‌های طولانی و استعاری خود را قبل از استفاده در ملاء عام با آنها کار کند.

واکر در حالی که شکست خود را پذیرفت به جمعیت شب انتخابات خود گفت: “در زندگی هیچ بهانه ای وجود ندارد.”

کارمندان گفتند بلانچارد واکر همچنین سعی کرد در لحظات حساس بر استراتژی کمپین تأثیر بگذارد. در طول یک کنفرانس مطبوعاتی گلوریا آلرد در 22 نوامبر با حضور زنی که واکر را متهم کرده بود که او را تحت فشار قرار داده تا سقط جنین کند، تیم واکر در حال آماده شدن برای کنترل آسیب و حتی حمله به ادعاهای این زن بود. اما بلانچارد واکر از آنها خواست در عوض پاسخ دادن به توییتی را که کمپین وارناک به تازگی منتشر کرده بود، در اولویت قرار دهند، که شامل کلیپی از یکی از دستیاران مربی فوتبال دبیرستان واکر است که وارناک را تایید می کند. به تیم کارکنان گفته شد که با سایر مربیان دبیرستان واکر تماس بگیرند و سعی کنند آنها را متقاعد کنند که نقل قول هایی در مورد تمجید از بازیکن سابق فوتبال ارائه کنند.

صندوق رهبری سنا 18 میلیون دلار در دور دوم انتخابات هزینه کرد، سوپر PAC به پولیتیکو تایید کرد. از این مبلغ، 2.5 میلیون دلار صرف اجرای یک عملیات بازی زمینی شد که توسط تیم فرماندار برایان کمپ توسعه یافته بود و بقیه به خرید تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، دیجیتالی و پستی، همراه با پیامک و تماس با رای دهندگان پرداختند.

این اعداد کسری از هزینه های وارناک و متحدانش بود. بر اساس AdImpact، از 82 میلیون دلاری که برای تبلیغات دور دوم هزینه شده است، 56 میلیون دلار از دموکرات ها بوده است، در حالی که جمهوری خواهان تنها 26 میلیون دلار هستند.

کارکنان گفتند بلانچارد واکر حتی پیشنهاد کرد که شوهرش باید 50 درصد از آرای سیاهپوستان را در جورجیا به دست آورد، و مرتباً اظهار داشت که کمپین باید “او را در مقابل مردمش، در مقابل جامعه اش” به عنوان یک فرد نشان دهد. کار بر روی کمپین به یاد آورد.

در پایان، واکر یک رقیب قوی و قابل دوام باقی ماند، و در مقابل وارناک با اختلافی که احتمالاً تنها چند درصد در زمان شمارش آراء نهایی خواهد بود، شکست خورد. حاشیه آنقدر نزدیک بود که کیفیت کمپین واکر اهمیت داشت.

با این حال، افراد نزدیک به واکر می‌گویند که نقش ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری او اغراق‌آمیز است. با این حال، آنها پذیرفتند، روایت تا حد زیادی تنظیم شده بود و رئیس جمهور سابق احتمالاً مقصر خواهد بود.

واکر مانند بسیاری از تازه واردان به سیاست ملی، برای ایجاد انسجام بین کارکنانی که وظیفه هدایت انتخابات خود را بر عهده داشتند، تلاش کرد. دستیاران گفتند، اصطکاک دائمی بین آنها و خانواده او وجود داشت.

اما به نظر می رسد اتهامات ناشی از از دست دادن واکر احتمالاً فراتر از مرزهای ایالت است. جمهوری خواهان سنا باید با سؤالاتی در مورد اینکه چگونه رقابت را مدیریت کرده اند و اینکه آیا می توان منابع بیشتری را صرف کرد، مواجه شد.

مک لاگان گفت: «گرجستان زمانی قرمز است که بهترین نامزد را انتخاب کنیم تا فرد ثروتمند یا افراد مشهور. «تا زمانی که این درس را یاد نگیریم، با غرق‌های قطار بیشتری مانند این برخورد خواهیم کرد زیرا نامزد ما در انتخابات عمومی مانند یک تفتیش عقاید اسپانیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.»

مصاحبه‌ها با دوازده تن از اعضای ستاد انتخاباتی و فعالان جمهوری‌خواه که با کمپین واکر کار می‌کنند نشان می‌دهد که این تنها نامزد نبود که دارای نقص‌هایی بود، بلکه خود کمپین به دلیل تصمیم‌گیری ضعیف با مشکل مواجه شد.

کمپین واکر، برای بسیاری از افراد در آن، درس بدی بود که نشان می‌دهد چقدر دشوار است که افراد مشهور را به مزیت سیاسی تبدیل کنیم. کارکنان کمپین واکر او را فردی توصیف کردند که مایل به یادگیری و پذیرش انتقاد است. آنها می گویند که او آشکارا در بسیاری از مسائل سیاستی متخصص نبود، اما او سؤالاتی می کرد و سعی می کرد به مرور زمان سخنان بیخ و بن خود را بهبود بخشد.

اما زمانی که رسوایی‌های مربوط به خشونت خانگی و سقط جنین در تابستان و پاییز رخ داد، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد. واکر علیرغم ایراداتش همچنان زنده ماند، ارزش نام تجاری او تقریباً در روز انتخابات در نوامبر نیز او را به سمت خود کشاند.

برخی از رویدادهای پایانی واکر گیج‌کننده و بد تصور به نظر می‌رسیدند – در یک مورد، تماشاگران را ترغیب می‌کرد تا به اتوبوس او بیایند و او را در طی یک درب صندوق عقب قهرمانی SEC در آتلانتا ملاقات کنند. روز بعد، یک ساعت را در خارج از باری که در آن طرفداران گرین بی پکرز جمع شده بودند، پارک کرد و به آنها پیشنهاد عکس گرفتن داد. حدود 20 طرفدار از واکر استقبال کردند.

اما محدودیت هایی وجود داشت. در پایان، کمپین از استراتژی جفت کردن او با یک سناتور دیگر در مصاحبه های فاکس نیوز، به ویژه سناتور لیندسی گراهام و تد کروز استفاده کرد. این راه اندازی به گونه ای طراحی شده بود که به واکر اجازه دهد روی “سناتوری تر” ظاهر شدن تمرکز کند. همچنین این کار برای اطمینان از اینکه کسی به یاد داشته باشد که برای بینندگان درخواست جمع آوری کمک کند، انجام شد.