“او نمی تواند باشد، او برای آن هزینه کرد!”

این کمپین از زمانی که داستان منتشر شد، نیم میلیون دلار جمع آوری کرده است. بنابراین این فقط نشان می دهد که تعداد زیادی رای دهنده وجود دارند که همچنان پول خود را پشت سر او می گذارند، زیرا آنها ترجیح می دهند به سیاست هایی که او ارائه خواهد کرد در مقابل کاستی های شخصی نگاه کنند.

“ولی رو در مقابل وید واژگون شده است، آلیس.

CNN

لمون از آلیس استوارت، عامل سابق مبارزات انتخاباتی چندین جمهوری خواه از جمله سناتور تد کروز (R-TX) و فرماندار سابق آرکانزاس، مایک هاکبی، پرسید که آیا او هنوز هم می تواند از بازیکن فوتبالی که نامزد شده حمایت کند.

«اگر زنی را تشویق می‌کنید و برای سقط جنین پول می‌دهید، چگونه می‌توانید به قداست زندگی ایمان بیاورید؟ آیا این دقیقا برعکس… نیست؟

“این خیلی مهمه. برای من فوق العاده مهم است. و وقتی هرشل واکر را می شنوید – موضع او در مورد سقط جنین – او با سقط جنین مخالف است.

لیمون سپس به داخل پرید: «فکر می‌کنم همه کسانی که صادقانه اینجا نشسته‌اند از اینکه شما این را می‌گویید شوکه شده‌اند. و بعد فکر می کنم همه در استودیو شوکه شده اند.»

استوارت پاسخ داد: «واکر توضیح زیادی برای انجام دادن دارد». با این حال، او اظهار داشت که به عنوان یک جمهوری‌خواه، ترجیحات سیاسی او بیشتر با اولویت‌های واکر هماهنگ است تا سناتور رافائل وارناک، سناتور کنونی دموکرات.

استوارت در تلاش برای جدا کردن واکر، قانونگذار بالقوه، گفت: “من در مورد … صحبت می کنم … اگر او سوگند یاد کند که یک سناتور ایالات متحده باشد، او عهد کرده است که از حرمت زندگی محافظت کند و به مبارزه با سقط جنین ادامه خواهد داد.” از واکر شخص خصوصی. اینها سیاست هایی است که او به عنوان یک سیاستمدار نمایندگی خواهد کرد. شخصا…”

استوارت پاسخ داد: “من دقیقاً آنچه را که شما می گویید از نظر کاری که او شخصاً انجام می دهد می شنوم.” او ادامه داد: «آنچه او شخصاً در زندگی خود انجام داده است، ممکن است شخصاً در زندگی خود انجام داده باشد یا نکرده باشد، و آنچه را که به رأی دهندگان گرجستان قول داده است که از نظر سیاسی انجام دهد، بسیاری از رأی دهندگان از او حمایت می کنند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“او نمی تواند باشد! او هزینه آن را پرداخت کرد!» مجری CNN فریاد زد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

CNN

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

دون لمون از اظهارات یک استراتژیست حزب جمهوری خواه در روز چهارشنبه مبنی بر اینکه هرشل واکر، نامزد سنای جورجیا مخالف سقط جنین است، گیج شد، علیرغم اینکه روزنامه دیلی بیست فاش کرد که واکر برای مادر یکی از فرزندانش در سال 2009 هزینه کرده بود تا سقط جنین داشته باشد.

لمون به استوارت، که خود را «محافظه‌کار اجتماعی طرفدار زندگی» توصیف می‌کند و اخیراً در یک مقاله نظری در CNN نوشت، گفت: «سقط جنین مسئله‌ای بود که باعث شد بینی‌تان را نگه دارید تا از ترامپ در تمام شیطنت‌هایش حمایت کنید. “پس در حال حاضر سقط جنین دیگر مهم نیست؟”

“ببین، من تنها نیستم. بسیاری از جمهوری خواهان هنوز از هرشل واکر حمایت می کنند.