“او نامزد نمی شد”

اما روز پنجشنبه او به Deseret News یوتا گفت که فکر نمی کند او نامزدی حزب جمهوریخواه را کسب کند و نباید نامزد شود.

رامنی همچنین گفت که ترامپ در صورت اعلام نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری، مطمئناً نامزد حزب جمهوریخواه خواهد شد.

او به دیزرت نیوز گفت: «فکر نمی‌کنم کسی که خارج از دایره ترامپ دیده می‌شود، شانس واقعی برای نامزد شدن در سال 2024 را داشته باشد، مگر اینکه در این مرحله چیزی را پیش‌بینی کنم.» اگر او دوباره نامزد نشود، فکر می‌کنم افرادی هستند که یا از او حمایت می‌کنند یا افرادی که چیز زیادی در مورد او نمی‌گویند و سپس می‌توانند نامزد شوند.»

سناتور میت رامنی قبلاً به Insider گفته بود که “از دیدن او برای ریاست جمهوری تعجب نخواهد کرد.”

  • نماینده لیز چنی و سناتور میت رامنی.

    سناتور میت رامنی از یوتا در 3 اوت به اوما صدیق از Insider گفت که “از دیدن او برای ریاست جمهوری تعجب نخواهد کرد.” این سناتور همچنین قبل از فقدان اولیه خود میزبان جمع آوری کمک های مالی از طرف او بود.

    لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان و سناتور میت رامنی، هر دو از اعضای برجسته حزب جمهوری خواه هستند که به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رای دادند.پاتریک تی فالون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ، درو انگرر/ گتی ایماژ

    • لیز چنی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا پس از شکست در انتخابات مقدماتی خود در وایومینگ در برابر وکیل مورد حمایت ترامپ، هریت هیگمن، می گوید که “به فکر” نامزدی ریاست جمهوری 2024 است.

      رامنی گفت: “من قصد ندارم کسی را تشویق کنم که نامزد ریاست جمهوری شود. من خودم این کار را انجام داده ام و این کاری است که دوباره انجام نمی دهم. نمی دانم که آیا او واقعاً می خواهد این کار را انجام دهد.” او در صورت کاندیداتوری نامزد نمی شد. نمی توانم تصور کنم که چنین اتفاقی بیفتد.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    اما روز پنجشنبه رامنی روز پنجشنبه به Deseret News گفت که او را مجبور به نامزدی نخواهد کرد.

    لیز چنی، نماینده لیز چنی، پس از شکست اولیه خود در وایومینگ، ممکن است در حال بررسی نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 باشد.

  • رامنی همچنین خاطرنشان کرد که به دلایلی جز تلاش برای کسب نامزدی جمهوری خواهان، با چنی در انتخابات ریاست جمهوری “همکاری” نداشت.

    چنی، یکی از جمهوری خواهان طرفدار استیضاح و عضو کمیته منتخب مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا تحقیق می کند، بارها ترامپ را به چالش کشیده و ابراز کرده است که به این زودی انتقادات خود را متوقف نخواهد کرد.

    رامنی به دیزرت نیوز گفت: “من به شجاعت او درود می فرستم. به هر حال، اگر هیچ نتیجه ای برای انجام کاری که فکر می کنید درست است، وجود نداشت. او کاری را که فکر می کرد درست است انجام داد. من معتقدم که حق با او بود.” وقتی از چنی در مورد رویارویی چنی با نامزد مورد حمایت ترامپ پرسیده شد.