او می‌خواست خاک را از جایی که به بهشت ​​رفتند لمس کند.

ونسا برایانت (چپ) و کوبی برایانت (راست) در حال لمس سرها برای عکس گرفتن با لباس سیاه و سفید

دعوای برایانت به دنبال خسارات تنبیهی از متهمان شهرستانی است که متهم به گرفتن و به اشتراک گذاری عکس های سایت تصادف هستند. برایانت از شهرستان به دلیل سهل انگاری، ناراحتی عاطفی، و تجاوز به ادعاهای حریم خصوصی و همچنین ادعاهای فدرال که مربوط به حق قانون اساسی بر روی تصاویر عزیزان متوفی خود است، و اقدامات آژانس لس آنجلس که منجر به گرفتن و انتشار ادعایی شده است، شکایت کرده است. عکس ها

لی گفت: «عزیزان برایانت سزاوار این هستند که با مراقبت و وقار رفتار شود که هر فرهنگ در جهان با کسانی که می میرند رفتار می کند.

پلینکا در حالی که اشک هایش را از بین می برد در دادگاه گفت: «بخشی از سفر غم و اندوه و شفا او این بود که می خواست خاک را از جایی که به بهشت ​​رفته بودند لمس کند. ما فقط می دانستیم که آنها با ما هستند.

پلینکا اضافه کرد که ونسا برایانت که لباس سیاه پوشیده بود و در بیشتر جلسات روز چهارشنبه گریه می کرد، بسیار به “زیبایی که او در اطراف فرزندانش ایجاد کرد” اهمیت می داد و زمانی که این خبر را شنید که کارکنان شهرستان از کوبی عکس گرفته اند و بقایای جسد جیجی در محل سقوط هواپیما، او به عکس‌های وحشتناک “در کنار عکس‌هایی که او در خانه دارد” فکر کرد.

در یک پیروزی اولیه، قاضی جان والتر به وکلای چستر و برایانت این امکان را داد که با پزشکی قانونی که از صحنه عکس گرفته است تماس بگیرند و گفت که عکس های پزشکی قانونی “بهترین شواهد شاکی برای آنچه در عکس ها به تصویر کشیده شده است” است به هیچ وجه علنی نشان داده شد، حتی برای هیئت منصفه.

در سپتامبر 2020، ونسا برایانت از اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس، آتش نشانی شهرستان، کل شهرستان و هشت افسر در پی گزارش‌هایی که توسط لس‌آنجلس تایمز منتشر شد، شکایت کرد که اولین پاسخ دهندگان عکس‌هایی از سقوط ژانویه 2020 گرفته و به اشتراک گذاشتند. سایت. کریس چستر که همسرش سارا و دخترش پیتون در این تصادف جان باختند، همچنین از کارگران منطقه به دلیل همان ادعاهای فدرال و ایالتی شکایت کرده است و یک محاکمه 9 روزه تلفیقی در کنار برایانت علیه شهرستان خواهد داشت.

پلینکا به هیئت منصفه در دادگاه فدرال لس آنجلس گفت، در آنجا، ونسا برایانت و پلیکا – دوستانی که بیش از دو دهه با هم دوست بودند – به کوبی و جیجی ادای احترام کردند.

شش ماه پس از سقوط هلیکوپتر حامل کوبی و جیانا “جیگی” برایانت در کالاباساس، کالیفرنیا و کشته شدن 9 سرنشین آن، راب پلینکا، مدیر کل لیکرز و ونسا برایانت، بیوه برایانت، یک وسیله نقلیه تمام زمینی را از تپه تقریبا 1200 فوتی بالا بردند. هواپیما سقوط کرد

در 26 ژانویه 2020، هلیکوپتری که کوبی برایانت، دختر 13 ساله این زوج، جیانا، مربی بیسبال، جان آلتوبلی و خانواده‌اش را حمل می‌کرد، در نزدیکی مالیبو در حالی که به سمت یک بازی بسکتبال دختران می‌رفتند، سقوط کرد. همه 9 سرنشین از جمله خلبان آرا ذوبیان در این سانحه جان باختند.

لوئیس لی، وکیل ونسا برایانت در بیانیه آغازین خود مدعی شد که کارکنان LACFD “بدن به بدن” از اجساد در محل سقوط عکس می گیرند و سپس عکس هایی را برای شبکه ای از کارکنان شهرستان ارسال می کنند و می گوید که شهرستان “در زخم التیام نیافته نمک ریخته و قانون اساسی را نقض کرد.»

او در محاکمه ونسا برایانت علیه لس آنجلس به دلیل عکس های محل سقوط هلیکوپتر از کوبه شهادت داد.

  • هاشمال به اینسایدر گفت که هدف شاکیان “با تلفیق عکس های پزشکی قانونی که برای هدفی کاملاً متفاوت با عکس های گرفته شده توسط کلانتری و آتش نشانی گرفته شده است، احساسات هیئت منصفه را برافروخته کنند.”

    پلینکا گفت که صبح روز سانحه، او با خانواده اش در کلیسا بود و پیام هایی از کوبی برایانت دریافت می کرد که او در حال سوار شدن به هلیکوپتر بود، که از پلیکا پرسیده بود که آیا می تواند به دختر جوانی که در هواپیما سوار می شود، در مورد کار در صنعت ورزش کمک کند.

    پلینکا گفت شش ماه پس از سقوط، او و ونسا برایانت برای ادای احترام از محل سقوط بازدید کردند.

  • پلینکا در حالی که گریه می کرد و روز تصادف را به یاد می آورد و از ونسا برایانت به عنوان خواهرش یاد می کرد، در دادگاه گفت: «او هنوز بهترین دوست من است. دوستی با کوبی مانند داشتن یک ابرقهرمان واقعی به عنوان بهترین دوست بود.

    شهادت پلینکا در اولین روز محاکمه ونسا برایانت علیه شهرستان لس آنجلس پس از اینکه معاونان کلانتر لس آنجلس و کاپیتان های آتش نشانی لس آنجلس عکس هایی از محل سقوط هلیکوپتر در اواخر ژانویه 2020 گرفتند و به اشتراک گذاشتند آغاز شد. او دریچه ای از وضعیت عاطفی ونسا برایانت پس از سقوط فراهم کرد. و چگونه ناراحتی او پس از اطلاع از گرفتن عکس های غیرقانونی از محل تصادف تشدید شد.

    این ماهیت کوبی بود، پلینکا در دادگاه گفت که او ملاقات با اسطوره NBA را در سال 1998 در حالی که آنها در حال شروع حرفه خود بودند، توصیف کرد.

    ونسا برایانت و کوبی برایانتدوناتو ساردلا / گتی ایماژ

    • راب پلینکا، جنرال لیکرز، در جلسه دادگاه درباره رابطه خود با کوبی و ونسا برایانت صحبت کرد.

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    میرا هاشمال، وکیل دادگستری، در بیانیه‌های آغازین گفت که اولین پاسخ دهندگان از آژانس‌های مختلف، محل سقوط هواپیما را براساس سیاست‌های آژانس خود مستندسازی کردند و برای پاسخ به سقوط و خاموش کردن آتش‌سوزی ناشی از آن، «جان خود را در خط مشی قرار دادند».

    هاشمال در بیانیه آغازین خود افزود که 18 سازمان مختلف فدرال و ایالتی از جمله FBI به صحنه سقوط واکنش نشان دادند – و مدعی شد که آژانس های رسانه ای تنها نهادهایی بودند که عکس های سقوط را به طور عمومی منتشر کردند. هاشمال گفت که دستور حذف الکس ویلانووا، کلانتر LASD به کارکنانی که عکس می‌گرفتند، به “محدودیت” انتشار عکس‌ها در میان “نقص قضاوت” کارکنان کانتی که عکس‌ها را برای یکدیگر ارسال می‌کردند، کمک کرد.