او جی سیمپسون به دونالد ترامپ می‌گوید در مورد کیفرخواستش سکوت کند: “این نمی‌تواند به او کمک کند”


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، روز پنجشنبه، 1 ژوئن 2023، در جریان بازدید از یک دوره آموزشی رهبری داوطلبانه تیم ترامپ، در مجتمع اجتماعی گریمز در گریمز، آیووا، ایالات متحده، سخنرانی می‌کند. ترامپ روز چهارشنبه به ایالت بازگشت تا مجموعه‌ای از حضورها را آغاز کند. و مصاحبه ها، از جمله تالار شهر فاکس نیوز با شان هانیتی که امروز پخش خواهد شد.  عکاس: آل دراگو/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، روز پنجشنبه، 1 ژوئن 2023، در جریان بازدید از یک دوره آموزشی رهبری داوطلبانه تیم ترامپ، در مجتمع اجتماعی گریمز در گریمز، آیووا، ایالات متحده، سخنرانی می‌کند. ترامپ روز چهارشنبه به ایالت بازگشت تا مجموعه‌ای از حضورها را آغاز کند. و مصاحبه ها، از جمله تالار شهر فاکس نیوز با شان هانیتی که امروز پخش خواهد شد. عکاس: آل دراگو/ بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

او جی سیمپسون ویدئویی در مورد اتهامات اخیر دونالد ترامپ در توییتر منتشر کرد.

OJ Simpson – مردی که بیشتر به دلیل تبرئه شدن از او مشهور است آدم کشی (یا شاید مسافر بودن در یک وسیله نقلیه کند حرکت پس از قتل) – فکر می کند ترامپ باید واقعاً شروع به بستن در جهنم کند.

سیمپسون در ویدیویی که صبح جمعه در توییتر منتشر کرد، می‌گوید: «هی دنیای توییتر، واقعاً مال شما اینجاست. او ادامه می‌دهد که در حین «پیمایش» تلویزیون، گزارش‌هایی درباره اعتراف «دونالد» به داشتن اطلاعات نظامی «مخفی» پس از خروج از کاخ سفید دیده است. سیمپسون می‌گوید: «نمی‌دانم که این یک جنجال است یا نه.

ادامه مطلب

به‌طور جدی، ضبطی که سیمپسون به آن اشاره می‌کند، به گفته چندین منبع CNN، شامل «تکان دادن» سندی توسط ترامپ به اطراف است. در نقطه ای از ضبط، ترامپ می گوید: «محرمانه. این اطلاعات محرمانه است. ببین اینو ببین این کار توسط ارتش انجام شد و به من داده شد.»

بر اساس یک کیفرخواست فدرال که مهر و موم نشده بود، بعداً روز جمعه، رئیس جمهور سابق در 38 اتهام فدرال متهم شد. کیفرخواست شامل 31 مورد نگهداری عمدی اطلاعات دفاع ملی است. شمارش توطئه برای ممانعت از عدالت؛ شمارش رد یک سند یا سابقه؛ یک شمارش مخفی کردن فاسد یک سند یا سابقه. شمارش پنهان کردن یک سند در تحقیقات فدرال؛ اتهام طرح پنهان کردن؛ و دو اتهام اظهارات و اظهارات نادرست، به عنوان بخشی از تحقیقات بازپرس ویژه در مورد اسناد طبقه بندی شده در تفرجگاه ترامپ در فلوریدا.

سیمپسون می‌گوید ادامه صحبت‌های علنی درباره تحقیقات فقط به ترامپ آسیب می‌زند. تنها چیزی که می دانم این است که نمی تواند به او کمک کند. من می‌خواهم توصیه‌هایی را به اشتراک بگذارم که از برخی از بزرگترین ذهن‌های حقوقی نسل ما، در طول زندگی‌ام، F. Lee Bailey دریافت کردم. [editor’s note: Bailey was disbarred for financial misconduct]، آلن درشوویتز [editor’s note: Dershowitz is a noted friend of Jeffrey Epstein]، جانی کوهران، باب شاپیرو، بری شِک بزرگ و پیتر نوفلد، مالکوم لاورگن در وگاس. یک چیزی که همه به من گفتند و تاکید کردند: در مورد قضیه علنی صحبت نکن. در مورد پرونده مصاحبه نکنید. نانواها [editor’s notes: Phillip and Robert Baker of the Goldman civil suit] سیمپسون گفت که اگر این کار را بکنم، تهدید می کند که ترک می کند. منظور من این است که نمی‌دانم وکلای دونالد به او تاکید می‌کنند یا نه. اگر نیستند، باید اخراج شوند و او باید از آنها شکایت کند.»

این به طور کلی بهترین توصیه ای است که می توانید به کسی که از طریق سیستم حقوقی می گذرد بکنید: خفه شو و فقط با وکلای خود صحبت کن. مشکل این است که ترامپ یک پوستر است. او نسخه گنگ خود از توییتر را پس از شروع به کار ساخت، زیرا از این که نمی‌توانست تمام دیاتریپ‌های حروف بزرگ را به پایگاه هواداران خشمگین خود تحویل دهد، ساخته بود. مرد عاشق پست کردن است!

کیفرخواست فلوریدا در واقع آخرین مورد از یک رشته تحقیقات قانونی در مورد رئیس جمهور سابق است. دفتر بازرسی ویژه همچنین در حال بررسی نقش ترامپ در شورش 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا است. او در ماه مارس در ایالت نیویورک در ارتباط با شیوه‌های تجاری بد مربوط به پرداخت پولی استورمی دانیلز در حالت خاموشی متهم شد. این امر او را به اولین رئیس جمهور سابق تبدیل کرد که با اتهامات جنایی روبرو شد. کیفرخواست فلوریدا او را به اولین رئیس جمهور سابق تبدیل می کند که با اتهامات جنایی فدرال روبرو می شود. علاوه بر همه اینها، دادستان منطقه فولتون در حال بررسی تلاش های ترامپ و حلقه او برای «پیدا کردن» آرای بیشتر در ایالت پس از شکست وی در جورجیا در انتخابات 2020 است.

بنابراین، ترامپ چیزهای زیادی دارد. یک فرد باهوش‌تر ممکن است به توصیه‌های OJ Simpson گوش دهد (در مورد جمله‌ای که هرگز انتظار نداشتم در زندگی‌ام تایپ کنم) گوش کند و، می‌دانید، عمداً برای انجام کارهای غیرقانونی لاف زدن نرود. در یک فکر دوم … شما می کنید، ترامپ! همه چیز را به ما بگو!

بیشتر از ایزابل

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع