او جوان، سیاه پوست و جاه طلب است. آیا او می تواند کرسی قدیمی دوین نونز را برای دموکرات ها به دست آورد؟

هابارد وانمود نمی کند که همه چیز را فهمیده است.

این جوان 22 ساله گفت: “سیاستمداران همیشه می گویند که قرار است کاری انجام دهند و واقعاً هرگز آن را دنبال نمی کنند.” او به تنهایی در این رویداد حاضر شد – من دیدم که او در مورد جامعه جدی است.”

تری شلتون، 45 ساله، گفت: “من به سیاه رای خواهم داد، مگر اینکه بهانه خوبی به من بدهید که ندهم… به خصوص اگر به نظر می رسد امیدی برای پسرم بیشتر از این باشد که این سیستم فعلی دارد.”

نامزد حوزه 22 کنگره در دره مرکزی، لورین هابارد

تحلیلگران سیاسی پیش‌بینی کرده بودند که فردی با نام آشنا با نامزد پیشتاز، کانی کانوی، جمهوری‌خواه مورد تایید رئیس‌جمهور سابق ترامپ، به دور دوم راه خواهد یافت. اما هابارد توانست در انتخابات ویژه آوریل رتبه دوم را کسب کند و 16905 رای از رای دهندگان شهرستان های فرسنو و تولار در این منطقه به دست آورد.

مردی که پسر بچه ای را در آغوش گرفته است

دیگران به ایده انداختن رای به هابارد علاقه داشتند، اما می خواستند او را از طریق گفتگوهای یک به یک بررسی کنند.

هابارد در دور دوم انتخابات ویژه در 7 ژوئن رقابت می کند تا باقیمانده دوره ریاست دوین نونز را که در اوایل ژانویه به پایان می رسد، انجام دهد. این دموکرات 33 ساله به دلایل متعددی با یک صعود سربالایی روبرو است، از جمله سهم اندک رای دهندگان سیاه پوست در ناحیه ای که از لحاظ تاریخی به جمهوری خواهان رأی داده است.

هابارد خم شد و ابزاری از گوگل، همسرش، ارین، و گروه کوچکی از داوطلبان اختصاص داد تا او را به کنگره برساند.

لورین هابارد دموکرات با کانی کانوی، رهبر سابق جمهوری خواه در مجلس کالیفرنیا، در دور دوم ژوئن رقابت خواهد کرد تا نماینده یک منطقه دره مرکزی در کنگره باشد. (گری کازنجیان / برای تایمز)

مورالس در حالی که به صندلی تکیه داده بود گفت: «از آنجا خواهیم دید.

هابارد قبل از اینکه به آرامی سرش را تکان دهد به بابیت خیره شد. “خب، به این دلیل است که من هرگز اینجا دویده‌ام.”

حزب دموکرات کالیفرنیا در انتخابات ویژه بهار از هابارد حمایت کرد. اما او گفت که “مکالمه ای که بعد از … با حزب داشتم، تایید کرد که سواره نظام در راه نیست.”

جانی مورالس، 47 ساله، گفت که برنامه هابارد برای محافظت از جوانان منطقه با او طنین انداز شد، اما او باید قبل از اینکه نامزد بتواند روی رای خود حساب کند، بیشتر بشنود.

این علاقه او را برانگیخت زیرا به معنای چهره ای تازه با تخصص کلیدی برای سیاست دره مرکزی بود. بنابراین او با خونسردی با لورین هوبارد تماس گرفت و او را برای ناهار در رستوران مکزیکی تولدو دعوت کرد.

امور مالی سخت بوده است. هابارد گفت که او و ارین 10000 دلار از پس انداز خود را به کمپین قرض دادند تا آن را راه اندازی کنند. طبق گزارش کمیسیون انتخابات فدرال، او از آوریل 2021 تا مارس 2022 71035 دلار جمع آوری کرده است. کانوی که در ژانویه وارد مسابقه شد، از ژانویه تا مارس 106733 دلار به دست آورد.

توماس هولیوک، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی فرزنو، می‌گوید: «او قطعاً شانس‌هایی برای او دارد. “این هنوز یک منطقه متمایل به جمهوری خواهان است.”

پس از بررسی چند سوال، بابیت به طور واضح پرسید: “آیا متوجه می‌شوی که سیاه‌پوست هستید؟ یک سیاه‌پوست هرگز به اینجا نرفته است!”

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link

لحظه ای که واقعا هابارد را وارد دنیای سیاست کرد، در سال 2016 بود که سناتور ورمونت، برنی سندرز، وارد رقابت های ریاست جمهوری شد. برای اولین بار، هابارد تصمیم گرفت برای یک نامزد پول، تلفن بانک و بوم اهدا کند. او این کار را دوباره برای سندرز در سال 2020 انجام داد.

هولیوک می گوید فرصتی برای پیروزی هابارد می بیند.

او داستان خود را آغاز کرد و توضیح داد که چگونه برچسب های درون حزب دموکرات – لیبرال، مترقی، میانه رو، سگ آبی – در این مسابقه ویژه برای “حمایت از دموکراسی” اهمیتی ندارند. به گفته وی، ارزش ها باید محور اصلی باشند.

برایان بابیت در پاییز زمزمه هایی درباره ورود یک مدیر منابع آب به رقابت برای نمایندگی منطقه 22 کنگره شنید.

هابارد گفت: «آنها آن را درک نمی کنند. کمی زمان می برد تا آنها بگویند، این گروه از مردم، درست مثل هر کس دیگری، باید انگیزه داشته باشند که به شما رای دهند.

علائم خواندن، "هابارد/پیشرو برای ایالات متحده»  روی یک پیاده رو انباشته شده که می گوید:

هابارد مصمم است که گلوله خود را دور نریزد و روی ثبت نام رای دهندگان جدید شرط بندی می کند تا او را به پایان برساند.

او گفت: “با افزایش سن و با گذشت زمان، فکر نمی‌کنم ارزش‌های من در این موارد تغییر کرده باشد.” “من فقط حزب جمهوری خواه را برندی برای آن چیزها نمی دانم [anymore]به خصوص پس از نامزدی شخصی مانند دونالد ترامپ.”

لورین هوبارد در صورت شکست به آینده خود در سیاست فکر نکرده است. در حال حاضر، او ناامید باقی مانده است.

در یک روز هفته اخیر در مرکز شهر فرسنو، هابارد با پنج داوطلب در مقر حزب دموکراتیک شهرستان ملاقات کرد. آنها دور یک میز بیضی شکل نشستند، لپ‌تاپ‌ها را چک کردند و از غذاهای چینی سرو کردند.

تابلوهای کمپین تبلیغاتی هابارد را به عنوان “پیشرو برای ایالات متحده” تبلیغ می کنند. (گری کازنجیان / برای تایمز)

آنها شهرهایی را راه اندازی کردند که کاوشگران باید در مرحله بعدی قرار بگیرند. یک مربی سابق سخنرانی و مناظره اشاره کرد که هابارد باید بر روی کلمات تأکید کند و برای تأثیر مکث کند. یکی دیگر از سازمان‌دهندگان پیشنهاد داد که یک نقطه صحبت «برچسب ضربه‌گیر» را پیشنهاد کند که به اختصار توضیح دهد که چرا او باید برای مدت کوتاهی در سمت خود قرار گیرد. (منطقه 22 کنگره، همانطور که در حال حاضر تشکیل شده است، پس از این سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا تقسیم مجدد رای دهندگان آن را در مناطق اطراف پراکنده کرده است.)

“در یک نقطه، ما می گوییم، “چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم؟” ارین هابارد، 29 ساله، یک پرستار مدرسه، گفت: … زیرا بسیار گران است.

ناتان گونزالس، سردبیر و ناشر خبرنامه مبارزات انتخاباتی غیرحزبی Inside Elections، گفت که رقابت در یک مسابقه نادیده گرفته شده مزایایی دارد.

هابارد بعداً گفت که این برخورد باعث شد آه بکشد: دوباره اینجا پیش رفتیم.

“من یاد گرفتم و اوایل دیدم [that state party officials] یکی از ساکنان فرسنو گفت که مشغول دعوای بین خودشان بودند که نمی‌توانستند – نمی‌توانستند – به من کمک کنند.

برای کاندیدای تازه کار فاصله زیادی دارد، اما هابارد استدلال می کند، “حتی قرار نیست من تا این حد باشم.”

این دانشمند علوم سیاسی گفت: “اگر هابارد بتواند دموکرات های سنتی و ترقی خواهان جوان را به رای بیاورد” و رای دهندگان کانوی مانند “اوه، چه کسی به این موضوع اهمیت می دهد؟” ممکن است هابارد برنده شود.»

بومی بیکرزفیلد به یاد می‌آورد که در دوران جوانی‌اش در همان محله‌ای زندگی می‌کرد که کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان. اگرچه مادرش یک دموکرات ثبت نام شده بود، هوبارد جمهوری خواه معرفی شد و در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 2008 به رودولف دبلیو جولیانی رای داد. در آن روزها، او آنچه را که تمرکز شدید جمهوری خواهان بر آزادی، امنیت و “فرصت برای همه” می دانست، به اشتراک گذاشت.

روبن زاراته، رئیس حزب دموکراتیک شهرستان فرسنو، که امروز به هابارد و داوطلبان می‌پیوندد، می‌گوید که «جیب‌های دموکرات‌ها» به هوبارد رأی خواهند داد، اما موافقت کرد که این منطقه قلمرو کانوی باشد. کانوی 71 ساله در هیئت ناظران شهرستان تولار خدمت کرد و نماینده این منطقه در مجلس ایالتی بود.

نیکلاس وایلدستار، نامزد سابق فرمانداری کالیفرنیا و پسرش به تماشای سخنرانی لورین هابارد، نامزد مجلس نمایندگان، در مراسمی در آوریل که به احترام قربانیان خشونت در فرسنو برگزار می‌شود، می‌نشینند. (گری کازنجیان / برای تایمز)

هابارد قصد داشت با نونس رقابت کند و در ژوئن گذشته رسماً مبارزات خود را آغاز کرد. هنگامی که نونس به طور غیرمنتظره در 1 ژانویه استعفا داد، هابارد تصمیم گرفت در عوض در انتخابات ویژه شرکت کند تا دوره خود را به پایان برساند.

یک روز قبل از مهلت فوریه برای تشکیل پرونده برای انتخابات ویژه، او متوجه شد که باید 40 امضا جمع کند تا نامش در برگه رای ظاهر شود. هابارد در شرف استعفا بود، تا اینکه ارین بسیج شد و از دوستانش کتک زد تا در اطراف رانندگی کنند و به آنها کمک کند تا امضا کنند. در نهایت 30 عدد بیشتر از نیاز خود به دست آوردند.

او گفت: «هابارد در منطقه ای شرکت می کند که حتی اگر همه دموکرات ها را جمع کند، این کافی نیست. او در رقابتی است که به سطحی از رقابت نرسیده است که جمهوری خواهان منتظر حمله به او یا کاری که او انجام می دهد، نباشد.»

لورین هابارد، مرکز، با نامزد سابق فرمانداری، نیکولاس وایلدستار، چپ، و دارن میلر، که برای سرپرستی مدارس شهرستان فرزنو نامزد شده است، قبل از رویدادی در آوریل صحبت می کند. (گری کازنجیان / برای تایمز)

هابارد همچنین در جمع آوری کمک های مالی از نامزد مورد علاقه حزب جمهوری خواه عقب تر است. و او در تلاش است تا جایی که حتی سیاستمداران کارکشته دموکرات در بیش از دو دهه موفق نشده اند، به پیروزی برسد.

او در پاییز آن سال و در سال 2012 به باراک اوباما رای داد، اما به طور رسمی دموکرات نشد تا اینکه سال ها بعد، به گفته او، وزارت وسایل نقلیه موتوری ایالتی از او خواست تا ثبت نام رای دهندگان خود را به روز کند.

هابارد وقتی بارها را بازگو می کند که سعی کرده توضیح دهد که آرای جوانان، سیاهپوستان یا لاتین تبارها به طور خودکار برای دموکرات ها نیست، آهی خشمگین می کند. او به لیبرال‌های مسن‌تر در باشگاه‌های محلی دموکرات‌ها می‌گوید: «این را از سر خود بردارید.

در مراسمی در پارک فرزنو در اواخر آوریل برای گرامیداشت قربانیان خشونت، هوبارد حضار 10 نفری را مجذوب خود کرد و در حالی که از محل سخنرانی دور شد و به آنها نزدیک‌تر می‌شد تشویق‌ها و تشویق‌ها را برانگیخت.

هابارد در داخل سالن ضیافت یک کانتینای مکزیکی در ویسالیا، از حدود 20 نفر خواست تا به او کمک کنند تا یک تکه قرمز از آبی دره را برگرداند.

سپس 6 ژانویه 2021، زمانی که شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده آشکار شد، فرا رسید. هابارد در ابتدا سعی کرد ارین را متقاعد کند که در کنگره شرکت کند، اما او آن را سرنگون کرد. بنابراین او قدم برداشت.

مبارزات انتخاباتی تقریباً زندگی روزمره هابارد را از بین برده است. یک غروب بعد از کار روزانه، او متوجه شد که 44 مایلی جنوب رانندگی می کند تا از یکی از شعبه های حزب دموکرات بازدید کند.

اتحاد جناح های حزب دمکرات چالش بوده است.

جی آنا براون پشت یک میز تاشو نشسته بود و پشته هایی از ادبیات مبارزات انتخاباتی را به نمایش می گذاشت. پسر عموی او مراسم بزرگداشت را سازماندهی کرد و براون برای کمک حضور یافت، اما گفت که او زیاد در سیاست مشغول نیست.

میرا کوبل، 65 ساله، به هابارد گفت: “شما در شهرستان تولاره لگد خواهید زد.” و توضیح داد که این طبیعت منطقه است. من نمی دانم چقدر می خواهید در آنجا سرمایه گذاری کنید.

مردی که به عنوان یک ترقی خواه برای یک کرسی در شورای شهر ویسالیا شرکت می کرد، او را به چالش کشید. او قرار نبود فقط به آن رای دهد هر او توضیح داد که دموکرات است – دموکرات ها باید فعالانه با او محاکمه کنند تا رای او را تضمین کنند.

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید: “یک نامزد باید بیرون باشد هر کجابابیت 66 ساله در حالی که دست ها و انگشتانش را باز کرد، گفت: “اگر چیزی در شهر اتفاق می افتد، شما فقط به آنجا بروید.”

در ایمیلی، شری یانگ، مدیر ارتباطات حزب ایالتی، گفت که آنها “منتظر حضور یک دموکرات در ماه های آینده هستند.”

در طول این تلاش، اعتماد به نفس هابارد تزلزل نکرده است. او اولین کسی است که اعتراف کرد که از خود احساس سالمی دارد.

سه مرد بیرون ایستاده اند و با هم صحبت می کنند.

او به تیمش گفت: «فکر می‌کنم ستاره‌ها به نوعی هم‌سو هستند. من در مقابل حریفی هستم که اگر بخواهید روی ما می خوابد و از دوران بازنشستگی خارج می شود و می خواهد مراقب باشد.