“او باید سرنگون شود”

سگی با یک بیماری قلبی نادر و شدید ظاهراً توسط شخصی که دیگر نمی‌توانست از او مراقبت کند رها کرده است.

رمی، یک ترکیب Staffy 4 ساله، در خارج از انجمن انسانی گرین‌ویل در کارولینای جنوبی به یک تیرک بسته شده بود.  (عکس: Greenville Humane Society)

راشل دلپورت، مدیر عامل پناهگاه، به WYFF گفت که فکر نمی‌کند مالک قصد بدی داشته باشد.

دلپورت گفت: «ما هرگز نمی‌خواهیم حیوانی را رها کنیم، اما اگر می‌خواهید کمک بگیرید، لطفاً با ما تماس بگیرید. “ببینید چگونه می توانیم کمک کنیم و کارها را به روش صحیح انجام دهیم.”

رمی، 4 ساله ترکیبی از Staffy، یکشنبه در خارج از انجمن انسانی گرین‌ویل در کارولینای جنوبی، بسته به تیرک پیدا شد. کارکنان جامعه انسانی به کانال خبری محلی WYFF گفتند که طبق تصاویر امنیتی، به نظر می‌رسد که رمی شنبه شب بسته شده بود و تا صبح روز بعد کشف نشد.

دلپورت به WYFF گفت که او دلایل ترک حیوانات خانگی خود را درک می کند. او از افرادی که احساس ناراحتی می کنند خواست تا به جامعه انسانی دست یابند.

دلپورت گفت: “این کسی بود که واقعاً بهترین ها را برای او می خواست، و فقط نمی دانست چه باید بکند.”

به نظر می‌رسد که رمی یک بیماری پوستی دارد که این پناهگاه به دلیل رژیم غذایی نامناسب آن را نشان می‌دهد. اما معاینه پزشکی چیز بسیار نگران کننده تری را نیز فاش کرد.

پناهگاه در فیس بوک گفت که با کشف رمی، کارکنان “فورا او را به داخل آوردند، به او غذا دادند و یک ارزیابی کامل دامپزشکی را آغاز کردند.”

در پست پناهگاه آمده است: “متاسفانه مشخص شد که رمی از سوفل قلبی درجه شش رنج می برد که شدیدترین سوفل است و اغلب از طریق دیواره قفسه سینه قابل احساس است.” در این پست آمده است که “شرایط جدی” به اکوکاردیوگرام نیاز دارد. رمی همچنین ممکن است به جراحی یا یک رژیم دارویی مادام العمر نیاز داشته باشد، که دلپورت به WYFF گفت “بسیار گران است”.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

رمی، یک ترکیب Staffy 4 ساله، در خارج از انجمن انسانی گرین‌ویل در کارولینای جنوبی به یک تیرک بسته شده بود. (عکس: Greenville Humane Society)

رمی، یک ترکیب Staffy 4 ساله، در خارج از انجمن انسانی گرین‌ویل در کارولینای جنوبی به یک تیرک بسته شده بود. (عکس: Greenville Humane Society)

هر کسی که توله سگ را ترک کرد یک یادداشت دست نویس نیز از خود به جای گذاشت. همانطور که در عکس منتشر شده توسط پناهگاه در فیس بوک دیده می شوداین یادداشت توضیح می‌دهد که رمی مشکلات سلامتی دارد و صاحبش «نمی‌توانست آنطور که باید از او مراقبت کند».

در یادداشت آمده است: “او بیماری هایی دارد که من فکر نمی کنم قابل رفع باشند.” او باید در اسرع وقت کنار گذاشته شود.»

دلپورت گفت که تعداد حیوانات خانگی رها شده در “همه جا” افزایش یافته است و در دو هفته گذشته 15 حیوان در خارج از تأسیسات گرین‌ویل رها شده‌اند. پناهگاه همچنین در فیس بوک اشاره کرد که رمی یکی از 96 حیوان بیمار یا مجروح تحت مراقبت است.

به همین دلیل، پناهگاه درخواست کمک های مالی به صندوق امید خود را دارد برای کمک به این حیوانات بیمار