اوه خیلی نزدیک Zalatoris در رشته دیگری رتبه دوم را به پایان می رساند

زالاتوریس روز یکشنبه با پیراهنی که با خطوط فرانسیس اویمت و نوجوان 10 ساله اش، ادی لوری، پوشیده شده بود، به باشگاه کانتی آمد. این پیروزی احساسی Ouimet در اینجا در سال 1913 بود که به قرار دادن گلف در نقشه آمریکا کمک کرد.

رایان گوبل، بازیکن تیم Zalatoris گفت: “ما به پایین می رویم و او می گوید: “من به سختی دلم برای راه آهن تنگ شده است و یک دروغ افتضاح دارم و او از فاصله 30 یاردی آن را از دست می دهد و حالش خوب است.” بنابراین شما فقط بگویید، “بله، دفعه بعد آن را دریافت خواهیم کرد.” “

زالاتوریس پس از اینکه شکستش با یک ضربه و کمتر از یک اینچ از پلی آف با قهرمان مت فیتزپاتریک فاصله داشت، گفت: “فکر می کردم آن را دارم.”

گوبل گفت: “این فقط صبر و ذهنیت اوست وقتی که سوراخ بدی دارد، باور نکردنی است.” “من هرگز در اطراف کسی نبوده ام که بتواند همینطور برش دهد و به سوراخ بعدی برود.”

زالاتوریس گفت: “من سه شوت با شانس قهرمانی سه بار فاصله دارم.” “یک پرش اینجا یا آنجا.”

زلاتوریس 1-زیر 69 شوت کرد تا با یک ضربه شکست بخورد. مقام دوم تنها چهار هفته پس از آن است که زالاتوریس در مسابقات قهرمانی PGA در پلی آف باخت به جاستین توماس دوم شد. و کمتر از 15 ماه پس از کسب مقام دوم در مسترز با یک ضربه ناچیز پشت سر هیدکی ماتسویاما.

بزرگترین توپ از همه به سختی لیز خورد.

AP Golf بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

این همان چیزی است که عذاب در زمین گلف به نظر می رسد. و در حالی که تقریباً مطمئن به نظر می رسد که زلاتوریس قرار است یک روز – احتمالاً به زودی – یک قهرمان بزرگ را به دست آورد – یکشنبه در US Open دردناک ترین از لیست همیشه در حال رشد او از تماس های نزدیک بود.

وقتی آنها به توپ رسیدند، فیتزپاتریک روی یک منطقه نازک که توسط گالری زیر پا گذاشته شده بود، نشسته بود. زالاتوریس در چمن های سرسبز بلند 4 اینچی غر زد.

و او در تمام هفته سه ضربه زدن را انجام نداده است.

او و فیتزپاتریک در حالی که به سمت سه راهی پانزدهم می رفتند، یک هیولای 500 یاردی، par-4 با رانندگی کور به پایین تپه، بسته بودند. فیتزپاتریک درایو او را به شدت به سمت راست مسدود کرد. زالاتوریس هم دلتنگ او شد، اما نه به آن اندازه.

در مجموع، از زمانی که زالاتوریس دو سال پیش اولین بازی خود در اوپن آمریکا را در Winged Foot انجام داد، این ششمین 10 تیم برتر او در مسابقات بزرگ بود. او 25 ساله است، کمتر از دو سال است که در تور PGA حضور داشته است و اکنون در سه مورد از چهار تورنمنت برتر گلف دوم شده است.

او در روزهای نهم و یازدهم پرتاب های 18 فوتی برای پرنده ها انجام داد تا با دو شوت برتری ایجاد کند. او در 12th par-4 یک ضربه برگشت داد. سپس، پس از راندن وحشیانه توپ در 13 سالگی، به یک مرغک بلند از فیتزپاتریک با یک سیو 12 فوتی توسط خودش پاسخ داد تا بازی مساوی بماند.

پس از 11 سوراخ در روز یکشنبه، زالاتوریس در موقعیتی قرار گرفت که به Ouimet، جک نیکلاوس، تایگر وودز و هر کس دیگری در پانتئون قهرمانان US Open بپیوندد.

این را قبلا شنیده ایم.

___

زالاتوریس گفت: “این معمولا منجر به بازی خوب در US Open می شود. بنابراین دستور غذا وجود دارد. بازی وجود دارد.”

نیم ساعت پس از آن از دست دادن، زالاتوریس گفت که او با از دست ندادن هیچ ضربات کوتاهی آرامش پیدا کرده است، که در تماس های نزدیک قبلی، مانند شانزدهمین حفره مسابقات قهرمانی PGA در ماه گذشته، به او آسیب رساند.

او میدان را بر اساس جایگاهی بالا ساخت که تنها برد حرفه ای او به آن کمک کرد. چیزی که از پیروزی کورن فری در کلرادو متمایز می شود این است که زلاتوریس در دور نهایی اول شد و قبل از شلیک گلوله در آن روز، یک چک برای سهم برنده نوشت.

به نظر می‌رسید که همه اینها حداقل برای یک روز به سؤالات طولانی در مورد چوب تخت زالاتوریس پایان دهد. همه موفقیت‌های مهم را کنار بگذاریم، او به عنوان بازیکن رتبه 160 در تور PGA به کانتری کلاب آمد.

BROOKLINE، Mass. (AP) – توپ یک اینچ لیز خورد – آن را یک میلی متر – خارج از لبه سمت چپ فنجان. ویل زالاتوریس خم شد و توپ‌زن را رها کرد و احساس کرد که از پشت شانه‌اش و روی زمین چمن می‌لغزد. دست هایش را از روی سبزه تکان داد و روی صورتش گذاشت.

و او 72 سوراخ از سخت ترین آزمون گلف را بدون یک بوگی دوبل پشت سر گذاشت.

زالاتوریس کارت تور خود را در سال 2020 نداشت، زمانی که بیماری همه گیر، USGA را مجبور کرد تا مسابقات مقدماتی را لغو کند و به بازیکنان برتر Korn Ferry Tour معافیت بدهد.

اوه، آن پرش ها

به این می گویند اعتماد. از آن زمان تاکنون به رشد خود ادامه داده است.

فیتزپاتریک آن را از آنجا پرنده کرد. بوژی های زلاتوریس. او نتوانست از آن تاب دو تیری عبور کند.