اولیویا مون پس از اینکه پسرش را به اولین بازار آسیایی برد، هم تحسین و هم واکنش منفی را برانگیخت


[Source]

اولیویا مان و شریک زندگی‌اش، جان مولانی، اخیراً پسر 13 ماهه‌شان مالکوم را در طی یک سفر خانوادگی سالم به اولین بازار آسیایی خود بردند..

مان، 42 ساله، این سفر را مستند کرد اینستاگرام درآخر هفنه.

در کپشن پست اخیر خود، بازیگر آسیایی آمریکایی به اشتراک گذاشت که این «اولین سفر به بازار آسیا» برای مالکوم بود، که نام میانی‌اش را Hiệp در اواخر سال 2021 فاش کرد. اگرچه مان نام مکان را در توضیح فاش نکرد، اما در نظری اشاره کرد که این ویدیو در فیلمبرداری شده است. یک اچ مارت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جنی نگوین می‌گوید همبازی RHOSLC به دلیل صحبت نکردن در برابر اظهارات «چشم‌های کج» در نژادپرستی شریک است.

این ویدیوی 23 ثانیه‌ای که برای آهنگ محبوب مگان ترینر «Made You Look» تنظیم شده است، با مان شروع می‌شود که در حالی که مالکوم را حمل می‌کند در یک راهرو از بازار راه می‌رود.

ستاره «قصه‌های مردگان متحرک» سپس مالکوم را به بخش غذاهای دریایی زنده می‌آورد، جایی که او می‌تواند ماهی، خرچنگ و سایر حیوانات را در تانک‌هایشان ببیند. مدت کوتاهی پس از آن، او به سمت دیگری اشاره می کند و ویدیو، گوشه پر از غذاهای دریایی فروشگاه را نشان می دهد.

مان و شریک استندآپ کمدین 40 ساله اش به نوبت فرزندشان را در حین بازدید از این شهر حمل می کنند. بازار. در بخشی از این ویدئو، مولانی در حالی که مالکوم را حمل می کند و برخی از اقلام بسته بندی شده را به او نشان می دهد، دیده می شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پسر فیلیپینی داوران «America’s Got Talent» را با اجرای «All By Myself» شگفت زده کرد

آخرین قسمت ویدیو نشان می‌دهد که مان به پسرش اجازه می‌دهد کالایی را از یک قفسه بردارد. او به طور تصادفی آن را روی زمین می‌اندازد زیرا دستش هنوز خیلی کوچک است که نمی‌تواند به درستی آن را بگیرد.

چندین کاربر اینستاگرام در مورد پست Munn نظر داده اند که تاکنون بیش از 1 میلیون بازدید و 73000 لایک دریافت کرده است.

من دوست دارم که او را در معرض سنگ بنای کودکی خود و او قرار دهید [sic] میراث،» یکی از کاربران نوشت.

بیشتر از NextShark: «اجازه ندهید دلتنگی ها پشیمان شوند»: زن چینی برای سفر با پدربزرگ بیوه اش شغل خود را ترک کرد

ارگ، بچه ها دست از این خانواده ناز بودن بردارید. K، متشکرم، کاربر دیگری گفت.

در حالی که اکثر طرفداران سفر سالم خانوادگی را ستایش کردند، برخی دیگر گزارش دادند از مون انتقاد کرد برای اینکه به پسرش اجازه می دهد حیوانات زنده ای را ببیند که در نهایت برای غذا کشته می شوند.

بازار آسیایی، جایی که می‌توانید حیوانات مرده زیادی پیدا کنید [sic] ببین رنج می برند یکی از کاربران اینستاگرام در اظهارنظری گفت: “چه سطل زباله است.”

لطفا پسرتان و خودتان + خانواده را #وگان کنید. برای سلامتی او، برای حیوانات و برای محیط زیست ما / زمین. با تشکر، کاربر دیگری نوشت.

داستان های مرتبط:





منبع