اولین نمایش گرتا ون ساسترن در Newsmax با Pure Cringe آغاز شد

او به گراسلی توضیح داد: «من کاملاً این را درک می‌کنم، سناتور، و این اولین شب ماست و همانطور که می‌توانید تصور کنید، ظاهراً ما برخی از گراملین‌ها در سیستم داریم – سعی می‌کنیم این سؤال را به شما برسانیم». برای شنیدن او “اجازه دهید من یک سوال از شما به طور کلی بپرسم، قربان. شما هر نوع فکری در مورد قیمت مواد غذایی دارید. من می دانم که شما اهل یک ایالت مزرعه هستید.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ون ساسترن ناامید دوباره پرسید: «من از شما می‌پرسم، آقا، مردم از قیمت بنزین و قیمت مواد غذایی بسیار رنج می‌برند. جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند – آنها مایلند با هم چه کاری انجام دهند و چه کاری می‌توانند برای کمک به اقتصاد انجام دهند.

علیرغم اینکه صدای سناتور در همه جا طنین انداز می شد و گرسلی مکرراً می گفت که نمی تواند او را بشنود – همه نشان دهنده مسائل فنی جدی است – ون ساسترن شجاعانه یک بار دیگر تلاش کرد تا به سؤال طولانی او پاسخ دهد.

ون ساسترن با ورود به این موضوع، یک سوال چند لایه در مورد تورم پرسید و اینکه آیا هر دو طرف می‌توانند برای یافتن راه‌حلی برای مقابله با افزایش قیمت انرژی و مواد غذایی با یکدیگر همکاری کنند. گراسلی، با این حال، به میزبان گفت که او نمی تواند چیزی بشنود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

“شما باید واضح تر از آنچه تاکنون بوده اید عبور کنید. من نمی‌توانم بفهمم شما چه می‌گویید.

سرانجام – سرانجام! – ون ساسترن تصمیم گرفت «تسلیم شود» و از گراسلی کناره گیری کند و به بینندگان گفت که نمایش روی مسائل صوتی کار خواهد کرد.

در بالای پخش اولین نمایش از رکورد با گرتا ون ساسترن، مجری کهنه کار سناتور چاک گراسلی (R-IA) را برای یک مصاحبه زنده دعوت کرد. گراسلی، عضو رده بندی جمهوری خواه کمیته قضایی سنا، از طریق فید ویدیویی از سالن های کنگره وصله کرد.

نیوزمکس

پس از مکثی، جمهوری خواه آیووا اعتراف کرد: «بسیار متاسفم، خیلی خفه است. به نظر می رسد که شما در حال صحبت کردن هستید، اما من چیزی را که از من می پرسید نمی شنوم.

و به اعتبار برنامه نوپای نیوزمکس، آنها بعداً توانستند گرسلی را دوباره وارد کنند و مصاحبه را کاملاً بدون گرملین انجام دهند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

گرتا ون ساسترن، ستاره سابق فاکس نیوز، با شروع برنامه جدید Newsmax خود در چهارشنبه شب، نمی‌توانست برای اولین بار سخت‌تر و ترسناک‌تر درخواست کند.

نیوزمکس

بعد از چند ثانیه سکوت ناخوشایند، گرسلی ناامید فریاد زد: “اگر هنوز در تلاش برای مصاحبه با من هستید، نمی توانم بفهمم چه می گویید.”