اولین بازی فوتبال برایان کلی در LSU به هشداردهنده‌ترین حالت دود می‌شود

دانیلز بیشتر زمان بازی را بدون مشکل سپری کرد و ببرها زحمتی برای ایجاد یک بازی اجرا نداشتند. خط دفاعی افتخارآمیز LSU در مقایسه با عجله عبور بی امان FSU، پیاده به نظر می رسید. عکس‌های بد از مرکز جدید گرت دلینگر درایوها را قطع کرد.

با این حال، مناسب است.

گروه LSU Tigers به ​​کارگردانی برایان کلی روز یکشنبه در میان وسایل آتش نشانی که شایسته کنسرت پینک فلوید بود به میدان رفت. جایدن دانیلز، مدافع انتقالی، ورودی آتشین را با دویدن 25 یاردی در اولین بازی LSU از اسکریماژ طولانی کرد.

[ WANT MORE OPINIONS FROM BLAKE TOPPMEYER?: Subscribe to the SEC Unfiltered newsletter for an exclusive column each week ]

مربیان سال اول باید کمی صبر داشته باشند، اما هرگونه درخواست برای صبر در LSU پس از اینکه فلوریدا شماره 8 یوتا را تحت هدایت مربی جدید بیلی ناپیر ناراحت کرد، پوچ خواهد بود.

نیک سابان هشت بازی را در فصل اول در LSU برد. یکشنبه نشان داد که اگر کلی بخواهد به آن نقطه برسد، چقدر کار در انتظار ببرها است.

یک بازی پر اشتباه زمانی به پایان رسید که شیهایم براون بدون فرصت باقی مانده امتیاز اضافی دامیان راموس را مسدود کرد.

به سختی می توان گفت که چه چیزی LSU را بیشتر آزار می دهد: خط حمله، تیم های ویژه یا ثانویه آن.

این مقاله در ابتدا در شبکه USA TODAY ظاهر شد: در اولین نمایش برایان کلی، LSU به طرز شگفت انگیزی شعله ور شد و به طرز نگران کننده ای برای FSU شعله ور شد.





منبع

جردن تراویس، کوارتربک سمینولز، در نزول سوم، ثانویه LSU را شکنجه داد.

کلی دارای یک قرارداد 100 میلیون دلاری و موفق ترین رزومه در بین هر استخدام LSU است. او سعی نکرده است توقعات عظیمی را که می داند با آن مواجه است، کاهش دهد.

باخت 24-23 LSU به ایالت فلوریدا در روز یکشنبه به عنوان یک افتتاحیه برای دوران کلی عمل کرد.

یک تخصیص انسداد بی‌صدا به FSU اجازه می‌دهد تا گل میدان را مسدود کند. جی برامبلت یک پونت 31 یاردی را کنار زد. مالک نابرز دو بار بازگشت را قطع کرد.

هذل پیش فصل شامل صحبت در مورد القای نظم بیشتر کلی به ببرها بود، اما این قبل از تکل دفاعی بود که ماسون اسمیت در حالی که بعد از یک بازی کوارتر اول جشن می گرفت، پای خود را آسیب دید. علی گی به دلیل هدف گیری آشکار اخراج شد. نظم و انضباط در طول اولین تاچ داون FSU، که با یک پاس فلیکر معکوس انجام شد، MIA باقی ماند. ایمنی LSU معکوس شد و انتاریو ویلسون از FSU پشت سر میخی گارنر برای تاچ داون 39 یارد لغزید. دو بار، LSU چندین پنالتی را در یک بازی انجام داد.

بدترین قسمت برای LSU؟ Seminoles (2-0) و مربی مایک نورول به اندازه کافی گاف ها، از جمله دو سفر در داخل 10 یاردی که امتیاز صفر را به همراه داشت، انجام دادند که LSU شانس پیروزی را داشت. اما ببرها (0-1) نتوانستند از حریف خود استفاده کنند و مانند تیم سال گذشته که برای اولین بار از سال 1999 رکورد شکست خورده بود، ناقص به نظر می رسید.

حداقل دنیلز به اندازه کافی در نیمه دوم به میدان رفت تا دلیلی برای خوش بینی ارائه دهد. او تقریباً وقت اضافی را با هدایت یک درایو تماشایی تاچ داون 99 یارد انجام داد که البته با شکست حفاظتی در امتیاز اضافی همراه شد.

موفقیت دوران کلی با این اولین بازی تعیین نمی شود، که خوشبختانه، زیرا در مورد اولین بازی که دود شد، ارزش چندانی برای یادآوری وجود نداشت.

آیا باید ادامه دهم؟

نیواورلئان – شگفت‌انگیزترین استخدام مربی در تاریخ فوتبال LSU خواستار یک ورودی بزرگ بود و Superdome تحویل داده شد.

و سپس ببرها شعله ور شدند.

تصور اینکه ببرها با یک پیراهن بدون پیراهن، اد اورگرون، جایگزین کلی در خط کناری شده بود، سخت است.

دانیلز که در حین ضربه قاطع با یک متخصص تغذیه در کنار زمین مشورت می کرد، اما نتیجه را از واکنش تماشاگران فهمید، گفت: من مات و مبهوت بودم. “این ناامید کننده است.”

سلاح تهاجمی برتر LSU، Kayshon Boutte، به یک آسیب تبدیل شد. زمانی که دنیلز در مقابل پوشش محکم 1-1-1 یک توپ عالی پرتاب کرد، او نتوانست یک توپ تاچ داون را تضمین کند. بعداً، دنیلز یک پاس را به بوته زد، در حالی که دریافت کننده باز به سمت خط دروازه حرکت کرد، اما توجه بوته به جای دیگری بود و توپ از بدنش خارج شد. بوته سپس دو پاس را رها کرد تا تور اشتباهاتش را کامل کند.

طرفداران سمینولز تاماهاوک راه خود را در بیشتر نیمه دوم قبل از اینکه مجبور به حبس نفس خود در پایان نیمه دوم شوند، ادامه دادند. اما، آیا نمی‌دانستید، خط LSU از هم جدا شد تا یک مسیر عالی برای براون فراهم شود تا از آن عبور کند و نقطه اضافی را مسدود کند.

نورول تمام تلاش خود را کرد تا LSU را برای پیروزی در موقعیت خود قرار دهد. تصمیم بد او برای رفتن به رتبه چهارم – یک مسیر محو ناقص – به جای یک گل زمینی با ضربه چیپ قبل از نیمه تمام تقریباً گران تمام شد.

کلی پس از استخدامش گفت: “ما از همین لحظه شروع خواهیم کرد تا تیم فوتبال قهرمانی ملی بعدی را در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا گرد هم بیاوریم.” این استاندارد است. انتظار.»

شاید با برداشتن اولین قدم شروع کنید. مثل خطی که جلوی مدافع را می بندد.

بی جی اوجولاری در مورد پایان دفاع ببرها در مورد مسدود شدن امتیاز اضافی گفت: “فقط ناباورانه”. “چیزی بسیار ساده که ما هر روز، روز به روز تمرین می کنیم، اما این فقط اجراست.”

Blake Toppmeyer ستون نویس SEC برای شبکه USA TODAY است. به او به آدرس [email protected] ایمیل بزنید و او را در توییتر دنبال کنید @btoppmeyer. اگر از پوشش بلیک لذت می برید، در نظر بگیرید یک اشتراک دیجیتال که به شما امکان دسترسی به همه آن را می دهد. همچنین پادکست او را ببینید SEC Football بدون فیلتر، یا از طریق خبرنامه بدون فیلتر SEC.