اهداکننده برجسته فلوریدا با DeSantis در هم تنیده شد – و قانون – با خودکشی مرده پیدا شد

دفتر فرماندار گفت: “فرماندار و بانوی اول از شنیدن خبر درگذشت کنت شوکه و اندوهگین شدند و دعای آنها (و دعای کل دفتر ما) در این زمان سخت با خانواده او همراه است.” سیاسی، هر چند گفت که هیچ اطلاع قبلی از تحقیقات ندارد.

ارتباطات او به عمارت فرماندار محدود نمی شد. تحقیقی که توسط WJXT انجام شد نشان داد استرمون – اهداکننده پرکار مایک ویلیامز – کلانتر سابق جکسونویل – در پنج سال گذشته علیرغم اینکه در آنجا کار نکرده بود، کارت دسترسی به دفتر مرکزی کلانتر جکسونویل داشته است.

شورای حکام فلوریدا

او همچنین در انتصابات سیاسی دستمزد گزافی می گرفت. در سال 2019، دیسانتیس استرمون را به هیئت 17 نفره حکام ایالت منصوب کرد، نهادی با نفوذ که بر سیستم دانشگاه دولتی آن نظارت می کند. طبق وب سایت استرمن، قرار است تا سال 2026 ادامه یابد.

مرگ استرمون لحظه ای گیج کننده در سیاست فلوریدا بود، زیرا رابطه نزدیک او با تعداد زیادی از شخصیت های سیاسی از جمله دیسانتیس، که بیش از 60000 دلار از سرمایه او و خانواده اش را در عملیات های سیاسی دریافت کرده است. زمانی که دیسانتیس در سال 2016 پس از تقسیم مجدد از منطقه کنگره خود خارج شد، طبق یک سال 2018 به کاندوی متعلق به استرمون نقل مکان کرد تا دوباره نامزد شود. سیاسی داستان. فرماندار بعداً استرمون را به تیم انتقالی خود معرفی کرد.

شورای حکام گفت: ما از شنیدن خبر درگذشت فرماندار کنت استرمون بسیار متأسفیم. سیاسی. “در سه سال گذشته، کنت با تمایز در این هیئت خدمت کرده است. او قهرمان تحصیلات عالی و موفقیت دانشجویان در فلوریدا و حامی دیرینه دانشگاه فلوریدا شمالی از جهات مختلف در طول سال ها بوده است. شورای حکام در این دوران سخت به خانواده کنت تسلیت می گوید.

این تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد و تا تکمیل آن ادامه خواهد داشت. مانند تمام تحقیقات فعال، اطلاعات محدودی برای انتشار در حال حاضر وجود دارد. فلوریدا تایمز-اتحادیه مرگ کنت استرمون با این حال، به محض تکمیل این تحقیقات، تمام اطلاعات قابل اجرا برای انتشار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این افشا برای اولین بار توسط وکیل جان فیلیپس، که نماینده یکی از معاونان سابق JSO است، در توییتر، با اشاره به شایعاتی مبنی بر تغییر دسترسی به نشان وی انجام شد. این امر باعث پاسخی از همه مردم، شهردار جکسونویل، لنی کری شد. کری در توییتی که از آن زمان حذف شد، نوشت: «شما ارزش پاسخگویی ندارید، زیرا یک فاحشه رسانه ای بدون قطب نما هستید. “اما شما به دوست من، کنت اشاره می کنید، و من مجبور هستم که پاسخ دهم. شن و ماسه پوند، کوفته.»

شورای حکام فلوریدا

استرمون که پیمانکار دفاعی Total Military Management را اداره می کرد، در مجموع 140000 دلار در مشارکت های سیاسی ایالتی هزینه کرده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

پس از صدها ضربه از سال 2017، استفاده از آن در 15 نوامبر متوقف شد – درست پس از اینکه کلانتر TK Waters به ​​عنوان کلانتر سوگند یاد کرد.

مقامات گفتند که یک اهدا کننده بانفوذ جمهوری خواه و متحد نزدیک فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داد، توسط کلانتر جکسونویل تحت تحقیقات فعال قرار داشت.

منابع نزدیک به دفتر به این خبر گفتند تایمز-یونیون تحقیقات مربوط به سوء رفتار جنسی بود. استرمون روز پنجشنبه در یک کامیون در پارکینگ اداره پست آتلانتیک بیچ، فلوریدا، جسد پیدا شد، هرچند که مشکوک به بازی ناپسند نیست.