اندیشکده Trumpworld به سختی صورتحساب های خود را پرداخت می کند

اما AFPI تنها گزارش داد که در سال گذشته یک کمک مالی اهدا کرده است – یک هدیه یک میلیون دلاری به بنیاد Citizens United. این گروه محافظه‌کار که توسط مشاور قدیمی ترامپ دیوید بوسی رهبری می‌شود، در پرونده دادگاه عالی سال 2012 برنده شد که منجر به افزایش PAC‌ها و هزینه‌های انتخاباتی نامحدود «پول سیاه» شد.

این پرونده همچنین حدود 10.8 میلیون دلار هزینه را نشان می دهد. حدود 4.4 میلیون دلار صرف هزینه‌های مربوط به حفظ کارمندان گسترده‌اش شد – رولینز حدود 417000 دلار حقوق دریافت کرد که بیش از دو برابر دومین مقام پردرآمد است. دومین مورد بزرگ تنها 2 میلیون دلار به یک “هزینه های برنامه دیگر” مبهم بود. AFPI همچنین کمی بیش از 600000 دلار برای لابی کردن کاهش داد و گروه بیش از 2 میلیون دلار را برای جمع آوری کمک مالی و رویدادها خرج کرد.

یکی از مشاوران ترامپ در آن زمان از این فرصت استفاده کرد و AFPI را به عنوان “یک مایل عرض و یک اینچ عمق، همه چی سوز و بدون ماده” منفجر کرد. آن مشاور به Daily Beast گفت که این گروه “از طریق پول اهداکنندگان می سوزد و هیچ کاری معنادار برای پیشبرد برنامه سیاست منسجم انجام نمی دهد.”

با وجود این شجره، AFPI خود را به عنوان یک “موسسه تحقیقاتی غیر حزبی” معرفی می کند. (171.000 دلار صرف «تحقیق» کرد.) و در حالی که AFPI طبق قانون از مشارکت مستقیم در فعالیت های مبارزاتی منع شده است، اوایل امسال میزبان یک رویداد سیاست گذاری قانونگذاری بود که به عنوان اولین بازگشت ترامپ به واشنگتن دی سی دو برابر شد.

بر اساس یک پرونده مالیاتی جدید که توسط The Daily Beast به دست آمده است، یک اتاق فکر غیرانتفاعی همسو با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، سال 2021 را با موفقیت آغاز کرد، اما در نهایت از انتظارات خود برای جمع آوری کمک های مالی کمتر بود.

به عنوان مثال، Bossie در سال 2017 همچنین شرکت America First Policies، شرکت غیرانتفاعی پیشرو AFPI را تأسیس کرد. آگوست گذشته – مدت زیادی پس از ارسال یک میلیون دلار از سوی ترامپ به AFPI – شرکت امریکا فرست پالیسی، یک میلیون دلار به سوپر PAC America First Action طرفدار ترامپ داد. که super PAC یک میلیون دلار به آن کمک کرده بود یکی دیگر سوپر PAC جدید طرفدار ترامپ دو روز پس از هدیه میلیون دلاری ترامپ به AFPI، سوابق فدرال نشان می دهد.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

این جنبش نژادپرستانه جوانان بر سر باکرگی در حال ذوب شدن است

AFPI که در آوریل گذشته ایجاد شد، بزرگترین عملیات طرفدار ترامپ است که پس از ریاست جمهوری او آغاز شد. وب سایت این گروه 127 کارمند از جمله مشاوران خارجی بدون دستمزد را فهرست کرده است و در محافل ترامپ به دلیل جاه طلبی برهنه اش برای رسیدن به قدرت در دولت دوم ترامپ مورد انتقاد قرار گرفته است.

تعداد کارمندان آن در دنیای ترامپ دو برابر می شود. اسامی شامل افراد قابل اعتماد MAGA مانند کلیان کانوی مشاور سابق کاخ سفید، چاد ولف رئیس سابق وزارت امنیت داخلی، جان رتکلیف مدیر سابق اطلاعات ملی، لیندا مک ماهون رئیس سابق اداره تجارت کوچک، لری کودلو مدیر سابق شورای اقتصاد ملی، پائولا وایت کین، مشاور معنوی سابق ترامپ، کیت کلوگ، مشاور امنیت ملی مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور، و بروک رولینز، مدیر اجرایی AFPI، سرپرست سابق سیاست داخلی. ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر مشاوران ارشد سابق کاخ سفید و اعضای خانواده ترامپ نیز به عنوان مشاور غیررسمی خدمت کرده اند.

اما بیعت ها نیز تغییر کرده است. و هنگامی که AFPI ترامپ را در بهار امسال به دی سی بازگرداند – به عنوان مهمان ستاره در یک کنفرانس دو روزه در زیرزمین هتلی دورتر از ساختمان کنگره – جناح های متخاصم در چادر MAGA، به جایگاه های اصلی در کاخ سفید ترامپ دوم چشم دوخته بودند. چاقوهایشان را شلاق زدند

ممکن است این مبلغ قابل قبولی به نظر برسد، اما بیش از 10 میلیون دلار از این مبلغ از سوی 10 اهداکننده ناشناس به دست آمده است که بزرگترین منبع تنها 3 میلیون دلار داده است. (AFPI ملزم نیست اسامی مشارکت کنندگان خود را علنی کند.) کمک های مالی ترامپ در قالب انتقالی در ژوئن گذشته از PAC رهبری او در Save America، یک میلیون دلار را به خود اختصاص دادند. هفته‌ها پس از ارسال پول توسط ترامپ، مقامات AFPI در یک کنفرانس مطبوعاتی مارآ لاگو به او پیوستند تا شکایت دسته جمعی او را که در نهایت شکست خورده بود علیه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی اعلام کنند. هم ترامپ و هم AFPI از این رویداد برای جمع آوری پول استفاده کردند.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty
بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اما خبر کمبود AFPI در حالی منتشر می‌شود که خود ترامپ در ماه‌های قبل از اعلامیه‌اش در سال 2024 تلاش می‌کرد تا از کمک‌های مالی کوچک حمایت کند. و اگر رئیس جمهور سابق نتواند قدرت را در دنیای MAGA تحکیم کند، این کاخ سفید در انتظار ممکن است کمی بیشتر صبر کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اما مشارکت Bossie یکی دیگر از ویژگی‌های AFPI را نشان می‌دهد، یعنی اینکه چگونه چشم‌انداز دائماً در حال تغییر جمع‌آوری کمک‌های مالی دنیای ترامپ در دو سال گذشته، پیگیری این پول را دشوارتر کرده است.

مشاوران امتیاز کمتری از AFPI گرفتند، به طوری که Convert Digital با 1.2 میلیون دلار برای جمع آوری کمک های مالی پیشتاز بود، و Scott Rasmussen نظرسنجی کننده GOP RMG Research 340,000 دلار دریافت کرد. R6 Consulting – شرکتی که سوابق تجاری آن در تگزاس با جولی رادفورد، رئیس سابق دفتر ایوانکا ترامپ مرتبط است – برای “برنامه ریزی استراتژیک” 139000 دلار دریافت کرد.

موسسه سیاست اول آمریکا، یک سازمان 501(c)(3) که سال گذشته توسط کادری از مقامات دولت ترامپ تشکیل شد و به طور غیررسمی به عنوان “کاخ سفید در انتظار” شناخته می‌شود، ابتدا بودجه عملیاتی سال اول خود را 20 میلیون دلار اعلام کرد. اما طبق بیانیه مالیاتی سال 2021، این گروه کمتر از سه چهارم این مبلغ را جمع آوری کرده است و در مجموع حدود 14.9 میلیون دلار را گزارش می دهد.

شیوه‌های جمع‌آوری کمک مالی Bossie در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، و Axios و مرکز حقوقی کمپین فاش کردند که یکی دیگر از گروه‌های او تقریباً تمام درآمد خود را – بیشتر آن از کمک‌های مالی کوچک – صرف جمع‌آوری کمک مالی و هزینه‌های اداری کرده است.

PACهای جمع آوری کمک های مالی ترامپ در سه ماه 13 میلیون دلار از دست دادند