انحصاری – اسب دوانی – سناتور آمریکایی مک کانل برای اصلاح قانونی قانون ایمنی فشار می آورد

حامیان می گویند که این قانون برای محافظت از اسب ها، جوکی ها و ورزش به عنوان یک کل ضروری است، که آنها معتقدند اگر اسب ها در تمرینات و رقابت ها به مرگ خود ادامه دهند، ممکن است برای همیشه مورد توجه مردم قرار نگیرد.

اگر این تغییرات به عنوان بخشی از لایحه هزینه ها تصویب شود، حامیان این قانون می گویند که نباید در اجرای قوانین HISA، از جمله آغاز پیش بینی شده برنامه مبارزه با دوپینگ و کنترل دارو در ماه آینده، وقفه ای ایجاد شود.

منبعی که مستقیماً با این قانونگذار صحبت کرد گفت: مک کانل که اهل پایگاه اسب دوانی کنتاکی است، نقش کلیدی در تصویب این قانون ایفا کرد و به دنبال تغییراتی برای تقویت نظارت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) بر HISA خواهد بود.

تغییرات در قانون، که نظارت فدرال بیشتری را بر هیئت مدیره ای که وظیفه نوشتن و اجرای قوانین ایمنی را بر عهده دارد، در لایحه هزینه های تمام سال که به عنوان omnibus شناخته می شود، گنجانده خواهد شد که می تواند اواخر این ماه تصویب شود.

(رویترز) – یک منبع آگاه مستقیم از مذاکرات به رویترز گفت: میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان سنای ایالات متحده، پس از اینکه دادگاه تجدید نظر ماه گذشته آن را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد، برای اصلاح قانونی قانونی که برای ایمن تر کردن مسابقات اسب دوانی طراحی شده است، فشار می آورد.

سازمان یکپارچگی و ایمنی اسب سواری (HISA) توسط کنگره در سال 2020 ایجاد شد تا به دنبال یک سری رسوایی های دوپینگ و مرگ اسب ها که صنعت را تکان داد، قوانین ملی را جایگزین قوانین ملی با قوانین ملی کند.

(گزارش توسط روری کارول در لس آنجلس؛ ویرایش توسط کن فریس)



منبع

مخالفان استدلال می کنند که HISA جایگزین ساختارهای نظارتی ایالت ها می شود و اجازه می دهد هزینه های جدیدی بر صنعت تحمیل شود.

نوشته روری کارول

مک کانل در حالی که تضمینی نیست، به منبع گفت که اراده سیاسی در سنا برای تصویب لایحه هزینه های تمام سال به عنوان دو عضو کلیدی کمیته تخصیص وجود دارد – رئیس پاتریک لیهی (دولت ورمونت) و عضو رتبه بندی ریچارد شلبی (آلاباما). ) – قرار است بازنشسته شوند و می خواهند با انجام صورت حساب ترک کنند.

اما دادگاه تجدیدنظر فدرال در لوئیزیانا این قانون را مغایر با قانون اساسی تشخیص داد و گفت که نظارت دولت بر مرجع جدید در پرونده ای که توسط انجمن های مختلف اسب دوانی و برخی ایالت ها مطرح شده است، ناکافی است.

این منبع خواست نامش فاش نشود تا آزادانه درباره مذاکرات صحبت کند. دفتر مک کانل بلافاصله به درخواست اظهارنظر در روز شنبه پاسخ نداد.