انتقاد دبیر مطبوعاتی کاخ سفید از دسانتیس به دلیل رد دوره آموزشی تاریخ آفریقایی-آمریکایی AP

دولت DeSantis یادداشتی را به هیئت کالج، سازمانی که مسئول ابداع برنامه‌های درسی AP است، ارسال کرد و بیان کرد که دوره آزمایشی مطالعات آفریقایی-آمریکایی AP “به طور غیرقابل توضیحی مغایر با قوانین فلوریدا است و به طور قابل توجهی فاقد ارزش آموزشی است.”

ژان پیر همچنین پیشنهاد کرد که دولت DeSantis نسبت به تاریخ سیاهان بیزاری منحصر به فرد دارد.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

انتقاد دبیر مطبوعاتی کاخ سفید از دسانتیس به دلیل رد دوره آموزشی تاریخ آفریقایی-آمریکایی AP

پیش نویس برنامه درسی مطالعات آفریقایی-آمریکایی AP بدست آمده توسط بررسی ملی این تصور را ترویج می کند که کوررنگی نوعی نژادپرستی پنهان است.

غیرقابل درک است که ببینیم این ممنوعیت – یا به عبارت دقیق تر این بلوک – است که DeSantis مطرح کرده است. ژان پیر به کاخ سفید گفت: اگر به مطالعه سیاه‌پوستان آمریکایی فکر می‌کنید، این همان چیزی است که او می‌خواهد مسدود کند و باز هم، این نوع اقدامات جدید نیستند، به ویژه با توجه به آنچه که ما از فلوریدا می‌بینیم، متأسفانه. سپاه مطبوعاتی

فلوریدا در حال حاضر معلمان را از صحبت در مورد اینکه چه کسی هستند و چه کسی را دوست دارند منع می کند، همانطور که بارها در این اتاق توجیهی صحبت کرده ایم. آنها تقریباً بیش از هر ایالت دیگر در کشور کتاب را در مدارس و کتابخانه ها ممنوع کرده اند.»

ژان پیر با پنهان کردن محتوای اعتراضات دسانتیس به این دوره، تلویحاً با تدریس تاریخ آفریقایی-آمریکایی به طور کلی مخالف است، نه به طور خاص برنامه های درسی ارائه شده توسط هیئت کالج.

دیسانتیس، که بسیاری او را رقیب معتبری برای نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری 2024 دونالد ترامپ می دانند، اولویت خود را از به چالش کشیدن سیاسی شدن فضاهای آموزشی قرار داده است.

ژان پیر در پاسخ به تصمیم دسانتیس، فلوریدا را به‌عنوان یک ایالت سانسورگر مشخص کرد.

به گفته دولت، برنامه درسی پیشنهادی با قانون توقف WOKE که اخیراً تصویب شده، مغایرت دارد، که مدارس و محل‌های کار را از ترویج این ایده منع می‌کند که «وضعیت یک فرد به عنوان ممتاز یا مظلوم لزوماً بر اساس نژاد، رنگ، منشاء ملی او تعیین می‌شود. یا سکس.» این لایحه همچنین مدارس و محل‌های کار را از «تعریف هر دانش‌آموز یا کارمندی تحت آموزش یا آموزش که حمایت می‌کند، ترویج می‌کند، پیشرفت می‌کند، تلقین می‌کند یا این افراد را وادار می‌کند تا بر این باور باشند که مفاهیم مشخص شده تبعیض بر اساس نژاد، رنگ، جنسیت یا منشاء ملی است، ممنوع می‌شود».

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست مطبوعاتی بعد از ظهر جمعه به خبرنگاران خطاب به خبرنگاران، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را به دلیل تصمیم “غیرقابل درک” وی در رد تاییدیه ایالتی برای دوره تحصیلی مطالعات آفریقایی-آمریکایی پیشرفته مورد انتقاد قرار داد.

در ماه نوامبر، یک قاضی فدرال با صدور حکمی موقت، مقررات مربوط به آموزش عالی را مسدود کرد.

“فراموش نکنیم، آنها ممنوع نکردند – آنها مسدود نکردند. . . AP تاریخ اروپا; آنها تاریخ موسیقی ما را مسدود نکردند. آنها جلوی تاریخ هنر ما را نگرفتند. اما دولت تصمیم می‌گیرد دوره‌ای را مسدود کند که دانش‌آموزان دبیرستانی با پیش‌رفت‌های بالا در مورد تاریخ هنر و فرهنگ خود بیاموزند. و این غیر قابل درک است، “او گفت.