انتظار می رود وکلای ترامپ امروز به درخواست آزادی او پاسخ دهند

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در کمیته اطلاعاتی در جستجوی مار-آ لاگو هستند

◄ پالم بیچ پست، بخشی از شبکه USA TODAY، برای اطمینان از اینکه کل حکم تفتیش که به مأموران FBI اجازه می داد املاک مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ – نه فقط بخش هایی از آن – را بازرسی کنند، در اختیار عموم قرار داد. .

ریدر گفت: «حوزه همه مواد ضمانت نامه گسترده تر از آن چیزی است که دولت به آن پرداخته است. “دولت فقط در مورد برخی از این اسناد صحبت می کند.”

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اواخر شب پنج‌شنبه شب در شبکه اجتماعی خود Truth Social گفت که با یک دادگاه فدرال در فلوریدا که حکم بازرسی را که به مأموران فدرال اجازه داده بود تا اقامتگاه مار-آ-لاگو را بازرسی کنند، مخالفت نخواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: وکلای ترامپ به اقدام وزارت دادگستری برای لغو مهر و موم حکم جستجو پاسخ می‌دهند.



منبع

آخرین تحولات:

اگرچه وزارت دادگستری روز پنجشنبه اقدام به لغو حکمی کرد که به ماموران اف‌بی‌آی اجازه می‌داد تا املاک مار-آ-لاگو رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ را بازرسی کنند، روزنامه پالم بیچ پست برای اطمینان از اینکه کل حکم – نه فقط بخش‌هایی از آن – در دسترس است، اسناد دادگاه را ارائه کرد. عموم.

این موضوع باعث نگرانی نماینده وال دمینگس، فلوریدا، یکی از اکثریت اعضای کمیته اطلاعاتی منتخب دائمی مجلس نمایندگان شد.

ترامپ در اواخر روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: «نه تنها با انتشار اسناد مخالفت نخواهم کرد، من با تشویق به انتشار فوری این اسناد یک گام فراتر می‌روم.»

مایک ترنر، نماینده ایالت اوهایو، رهبر جمهوری خواهان در کمیته، پنجشنبه گفت که “از هرگونه تهدید واقعی یا ادعایی امنیت ملی ناشی از هرگونه اطلاعات، داده یا اسنادی که در اختیار رئیس جمهور سابق ترامپ است، بی اطلاع است.”

◄ واشنگتن پست روز پنجشنبه گزارش داد که اسناد طبقه بندی شده مربوط به تسلیحات هسته ای از جمله مواردی است که ماموران FBI در بازرسی از اقامتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو روز دوشنبه به دنبال آن بودند. ترامپ در سایت Truth Social این گزارش را یک «فریب» خواند.

او پنجشنبه شب گفت: “وزارت دادگستری باید با استقلال کامل به عمل خود ادامه دهد، زیرا برای حفظ اسرار طبقه بندی شده امنیت ملی تلاش می کند.”

پاسخ جمهوری خواهان: حزب جمهوری خواه، حزب نظم و قانون، FBI و وزارت دادگستری را به دلیل جستجوی مار-آ-لاگو ترامپ مورد انتقاد قرار می دهد.

بیشتر: لیز چنی، نماینده حزب جمهوری خواه از جمهوریخواهان انتقاد کرد که به تمامیت اف بی آی حمله می کنند.

در طرحی که اواخر روز پنجشنبه ارائه شد، پست به دیگر سازمان‌های خبری پیوست که ادعا می‌کنند انتشار تمام اسناد مرتبط با این حکم برای مهار گمانه‌زنی‌های بی‌سابقه در مورد اینکه چرا سازمان عالی مجری قانون کشور اقدام بی‌سابقه‌ای را برای بازرسی خانه انجام داده است، مورد نیاز است. یک رئیس جمهور سابق مارتین ریدر، وکیل دادگستری که نماینده پست است، گفت: درخواست برای لغو مهر و موم این حکم می تواند بخش های کلیدی آن را برای عموم ممنوع نگه دارد.

پست پالم بیچ بخشی از شبکه USA TODAY است.

در گزارشی از واشنگتن پست پنجشنبه شب آمده است: «اسناد طبقه بندی شده مربوط به تسلیحات هسته ای از جمله مواردی بود که ماموران اف بی آی در مار-آ-لاگو به دنبال آن بودند».

— Candy Woodall

خانه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا.

تیم حقوقی رئیس جمهور سابق تا ساعت 15 روز جمعه فرصت دارند تا به صورت رسمی به پرونده وزارت دادگستری پاسخ دهند.

اظهارات ترامپ پس از آن مطرح شد که وزارت دادگستری اوایل پنجشنبه درخواستی را برای رفع مهر و موم بازرسی به دلیل “اعتراض غیبت رئیس جمهور سابق” ارائه کرد و توپ را در زمین رئیس جمهور سابق قرار داد.

سند: درخواست وزارت دادگستری برای لغو مهر و موم حکم جستجوی ترامپ در مارآ لاگو را بخوانید

خانه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا.

اعضای جمهوری‌خواه کمیته اطلاعاتی منتخب دائمی مجلس نمایندگان، دفاع خود را از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق درگیر، در یک کنفرانس خبری در ساعت 9 صبح جمعه در ساختمان کنگره ارائه خواهند کرد، جایی که آنها خواستار پاسخ‌های بیشتری درباره جست‌وجوی دوشنبه در مار-آلاگو خواهند بود.

بی سابقه: رسوایی های دونالد ترامپ در تاریخ بی نظیر است. در اینجا چگونگی آن است.

پالم بیچ پست از دادگاه می‌خواهد تا حکم بازرسی «کل» مارا لاگو را لغو کند