انتظار می رود بایدن در 3 هفته آینده تصمیم خود را در مورد بخشودگی وام های دانشجویی اعلام کند. کاخ سفید می گوید او هنوز آماده نیست.

قانونگذاران، مدافعان، و شرکت های وام دانشجویی از عدم اطمینان در مورد پرداخت وام های دانشجویی انتقاد کرده اند. برخی حدس می‌زنند که بایدن برای پنجمین بار وقفه پرداخت در دوران همه‌گیری را تمدید کند، زیرا وزارت آموزش اخیراً به شرکت‌های وام دستور داده است که پیام‌رسانی درباره از سرگیری پرداخت‌ها را متوقف کنند.

وام گیرندگان منتظر اعلام ابطال بدهی و تمدید توقف پرداخت هستند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که بایدن به جدول زمانی پایان آگوست خود پایبند بماند.

اما به نظر می‌رسد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، آمادگی چندانی برای اعلام تخفیف ندارد.

اما وام گیرندگان زمان کمی برای آماده شدن دارند. اسکات بوکانان، مدیر اجرایی اتحاد خدمات وام دانشجویی، یک گروه تجاری که نماینده خدمات وام دانشجویی فدرال است، در اوایل ماه اوت به اینسایدر گفت که شرکت ها باید «یک ماه پیش» با وام گیرندگان ارتباط برقرار می کردند.

بایدن ماه گذشته گفت که تا 31 آگوست به خود فرصت می دهد تا در مورد بخشش گسترده وام های دانشجویی تصمیم گیری کند. در آن زمان نیز قرار است پرداخت ها از سر گرفته شود. گفته می شود که او 10000 دلار برای وام گیرندگانی که کمتر از 150000 دلار در سال دریافت می کنند در نظر گرفته است. و در حالی که میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش در ماه ژوئن به وام گیرندگان وعده “اطلاعات کافی” در مورد هرگونه تغییر در موجودی آنها داد، هیچ به روز رسانی نشده است.

  • در حالی که قانون‌گذاران جمهوری‌خواه از تسهیلات گسترده انتقاد کرده‌اند – سه قانون اخیراً معرفی شده که بایدن را از اجرای بخشش گسترده وام‌ها منع می‌کند – برخی از طرفداران از رئیس‌جمهور می‌خواهند که برای دستیابی به بیشترین تعداد وام‌گیرنده تلاش کند.

    او گفت بایدن «می‌داند که وام‌های دانشجویی چگونه می‌تواند بر یک خانواده تأثیر بگذارد و چگونه فشار آن می‌تواند واقعاً زیاد باشد و بر کیف پول یا وضعیت اقتصادی خانواده تأثیر بگذارد» و افزود: «بنابراین ما این را درک می‌کنیم. او تصمیم خود را در این مورد خواهد گرفت و وقتی چیزی برای گفتن داشته باشد، آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.”

    کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، روز سه‌شنبه گفت که آماده اعلام این موضوع نیست.

  • ژان پیر گفت: «بنابراین ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به اواسط اوت می‌رسیم. بنابراین زمانی که او برای تصمیم گیری آماده شد، به شما اطلاع خواهیم داد.»

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

جانسون نوشت: “مردم آمریکا مضطرب هستند. رای دهندگان مضطرب هستند. پایگاه شما مضطرب است. تمدید انجماد تنها اضطرابی را که میلیون ها آمریکایی احساس می کنند افزایش می دهد.” وی افزود: بنابراین هرگونه تمدید باید با لغو معنادار همراه باشد. ما از شما می‌خواهیم حداقل 50000 دلار را لغو کنید زیرا وام‌گیرندگان سیاه پوست – که به طور متوسط ​​در بدهی دانشجویی 53,000 دلار غرق می‌شوند – عملاً هیچ راه واقعی برای بازپرداخت آن در اقتصاد ناعادلانه امروزی ندارند.

دریک جانسون، رئیس NAACP، در ماه جولای نامه‌ای نوشت و از بایدن خواست تا توقف پرداخت را تمدید کند و حداقل 50000 دلار از بدهی دانشجویی به ازای هر وام گیرنده را لغو کند.

قانونگذاران در هر دو طرف خواستار اطلاعاتی در مورد نحوه برنامه ریزی وزارتخانه برای اجرای موثر وام های دانشجویی شده اند، و در حالی که وزارت اطلاعاتی ارائه نکرده است، پولیتیکو اخیراً یادداشتی دریافت کرده است که در آن برنامه های مفصلی برای اجرای بخشودگی بدهی ها طی چند ماه پس از امضای بایدن به دست آمده است. خاموش

او گفت: «و این باید اتفاق بیفتد. در این مرحله، تا زمانی که کاخ سفید راهنمایی متفاوتی ارائه نکند، پرداخت ها از اول سپتامبر از سر گرفته می شود.

با پتانسیل کاهش گسترده وام دانشجویی و تمدید توقف پرداخت، ماه آگوست برای میلیون‌ها وام گیرنده فدرال، ماه پرمخاطره است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که تصمیم خود را در مورد اعطای وام دانشجویی قبل از 31 اوت اعلام خواهد کرد.