انتخابات میان دوره ای نیمکت ریاست جمهوری دموکرات ها را بازسازی کرده است

واشنگتن – انتخابات میاندوره ای 2022 نیمکت ریاست جمهوری دموکرات ها را بازسازی کرده است و گزینه های ایدئولوژیک، جغرافیایی و بیوگرافیک زیادی را برای نامزد بعدی حزب پس از جو بایدن در اختیار حزب قرار داده است – چه دیر یا زود.

در نهایت، موفقیت بوتیجیگ در از بین بردن موانع سنتی برای نامزدی ریاست جمهوری به این معنی است که نامزدها می توانند از مکان های غیرمنتظره بیرون بیایند. برخی از استراتژیست ها به سناتور ایالت میشیگان مالوری مکمورو اشاره کردند که یک سخنرانی ویروسی در مورد حقوق همجنسگرایان و تراجنسیتی ها را به یک ستاره خفیف تبدیل کرد. برخی دیگر پیشنهاد کردند که تیم رایان، نماینده سابق آمریکا (دی اوهایو) می تواند نقش بالقوه ای را برای رهبری بازوی کمپین دموکرات های مجلس نمایندگان در یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری ایفا کند.

لیست کامل اسامی که در ماه نوامبر برنده شدند، گیج کننده و متنوع است. آیا می‌خواهید یک سناتور میانه‌رو با داستان شخصی قانع‌کننده داشته باشد که در یک ایالت سخت برنده انتخابات شود؟ در اینجا سناتور آریزونا مارک کلی است. آیا نامزدی از یک میدان نبرد سنتی می خواهید که مسیری برای شکست جمهوری خواهان افراطی نشان داده باشد؟ به جاش شاپیرو فرماندار منتخب پنسیلوانیا نگاهی بیندازید. در مورد انتخاب مجدد زن برای ریاست جمهوری چطور؟ با گرچن ویتمر فرماندار میشیگان یا مائورا هیلی فرماندار منتخب ماساچوست ملاقات کنید.

در حالی که به نظر می رسد بایدن دوباره در سال 2024 نامزد شود، استراتژیست های حزب هیجان زده هستند که “پلی برای نسل جدید” که رئیس جمهور زمانی وعده داده بود در نهایت حداقل در حال ساخت است و گزینه هایی فراتر از معاون رئیس جمهور کامالا هریس و وزیر حمل و نقل پیت وجود دارد. Buttigieg.

قبل از اینکه جلوتر برویم، یک یادآوری نیز صادر کنیم: اکثر افرادی که در این مقاله نام برده شده، رئیس جمهور نخواهند شد. بسیاری از آنها حتی هرگز نامزد دموکرات ها نخواهند شد. برخی ممکن است در سال های آینده با رسوایی های وحشتناکی روبرو شوند. بسیاری در نهایت برای ریاست جمهوری نامزد نخواهند شد. دیگران برای جمع آوری پول یا متقاعد کردن بیش از پنج نفر برای حضور در تالار شهر در منچستر، نیوهمپشایر، کاندیدا خواهند شد و تلاش خواهند کرد.

مو الیتی، یکی دیگر از اعضای DNC که یکی از دستیاران ارشد کمپین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در سال 2008 بود، گفت: «برای مدتی، اوضاع کمی خشن به نظر می رسید. اما ما شروع به دیدن یک نیمکت واقعی داریم که از نظر جغرافیایی متنوع است. ما شاهد ظهور ستاره‌های بزرگ غربی، ظهور ستاره‌های جنوبی، ظهور ستاره‌های غرب میانه هستیم.»

هنوز هیچکدام از منافع ریاست جمهوری برخوردار نیستند و کوپر وقتی خبرنگاری پرسید که رئیس جمهور بعدی کیست، گفت: «جو بایدن».

گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان، حزب خود را برای اولین بار در دهه‌ها به کنترل کامل دولت ایالتی رهبری کرد.

فرمانداران دیگری هستند که می توانند برای ریاست جمهوری نامزد شوند که در نیواورلئان نبودند. دولت ها گاوین نیوسام از کالیفرنیا و جی بی پریتزکر از ایلینوی جاه طلبی های ملی واضحی دارند و به راحتی در انتخابات مجدد در ماه گذشته پیروز شدند. ماموران ملی همچنین مائورا هیلی، فرماندار منتخب ماساچوست را زیر نظر دارند.

و نشان دادن حال و هوای سیاسی حزب دمکرات یا کشور به طور کلی در سال 2024 یا 2028 در بهترین حالت یک کار احمقانه است. تا زمانی که برنامه های بایدن مشخص نشود، هیچ کس نمی داند انتخابات مقدماتی دموکرات بعدی ریاست جمهوری چه زمانی برگزار می شود.

قوانین فرآیند مقدماتی دموکرات ها به رای دهندگان سیاهپوست جنوبی که باعث پیروزی اوباما، کلینتون و بایدن در انتخابات مقدماتی شده اند، اهمیت زیادی می دهد. در حالی که نامزدهای ریاست جمهوری سیاه پوست دیگر در حزب دموکرات چیز جدیدی نیستند، وارناک اولین نامزد اصلی سیاه پوست از جنوب خواهد بود. و رهبری او در کلیسای باپتیست Ebenezer به او یک ملاقات فوری با کشیشانی می داد که اغلب به عنوان دروازه بان سیاسی در منطقه عمل می کنند.

بسیاری از سخنرانی های پیروزی وارناک در سه شنبه شب برای هر کسی که مبارزات انتخاباتی او را در سال 2020 یا 2022 تماشا می کرد آشنا بود – اما اکثر دموکرات ها در آن زمان فرصت شنیدن سخنرانی بی سر و صدا او را نداشتند.

در مورد کلی، وارناک و کورتز ماستو، دلیلی وجود دارد که فکر کنیم آنها نامزد نخواهند شد. وارناک مدت‌هاست که به متحدانش گفته است که قصد ندارد منبر را کنار بگذارد، که یک الزام تقریباً قطعی برای انجام یک نامزدی ریاست‌جمهوری است. کلی هنوز به عنوان یک سیاستمدار خام است. کورتز ماستو نام خود را از رقابت برای معاونت رئیس جمهور در سال 2020 خارج کرد.

آنتوجوان سیرایت، یک استراتژیست دموکرات در کارولینای جنوبی گفت: «پیش‌بینی آب‌وهوا تا این اندازه خطرناک است. اما این تقویم اولیه به نفع کسی خواهد بود که رابطه طولانی مدت با رأی دهندگان سیاه پوست دارد، کسی که آزمایش شده است. معاون رئیس‌جمهور هریس می‌خواهد در کارولینای جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.»

سناتور مارک کلی (D-Ariz.)، یک فضانورد سابق، پس از دومین پیروزی متوالی در یک مسابقه فشرده در یک ایالت نوسانی کلیدی، در حال ایجاد سروصدای ریاست جمهوری است.

وارناک با تاکید بر گستره تاریخ که منجر به انتخاب او شد، گفت: «از اینکه مادرم، کشیش ورلن وارناک، امشب اینجاست، سپاسگزارم. «نوجوانی که در ویکراس، جورجیا بزرگ می‌شد، پنبه و تنباکوی دیگران را می‌چید. امشب، او به انتخاب کوچکترین پسرش به عنوان سناتور ایالات متحده کمک کرد.

دانیل مارانز در ارائه گزارش مشارکت داشت.

مربوط…



منبع

همه این نامزدها اما با مانعی در قالب هریس روبرو خواهند شد. معاونان رئیس جمهور در نهایت نامزد ریاست جمهوری حزب خود می شوند: 8 نفر از 11 نفری که از سال 1952 تا 2016 خدمت کردند، این کار را انجام دادند. و نظرسنجی های مختلف و خیلی زودهنگام در حوزه مقدماتی پس از بایدن نشان می دهد که او بر رای دهندگان سیاه پوست تسلط دارد.

کوپر گفت: «بعد از اینکه پرزیدنت بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری خود خدمت کرد، من معتقدم رهبران آینده حزب دموکرات زیادی در میان فرمانداران وجود دارند. «شما فرماندارانی دارید که مطمئناً مواد ریاست جمهوری هستند و می توانند سناتور یا اعضای کابینه ایالات متحده باشند. خدمت به عنوان فرماندار تمام تجربه پیش نیازی را که برای هر یک از آن موقعیت ها نیاز دارید به شما می دهد.

دونا برزیل، یکی از اعضای کمیته ملی دموکرات و استراتژیست قدیمی حزب که مدیریت کمپین ریاست جمهوری ال گور در سال 2000 را بر عهده داشت، گفت: “شکی نیست که ما نسل جدیدی آماده و آماده برای خدمت داریم.” نامزدهایی که آماده و آماده هستند.»

میزگردی که در افتتاحیه انجمن فرمانداران دموکرات گردآوری شد، می‌توانست به راحتی به عنوان یک استماع برای «رقیب بعدی ریاست‌جمهوری آمریکا» دو برابر شود.

گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان، حزب خود را برای اولین بار در دهه‌ها به کنترل کامل دولت ایالتی رهبری کرد.

روی کوپر، فرماندار کارولینای شمالی، رئیس انجمن، مدت‌هاست که به عنوان چوب ریاست‌جمهوری مطرح می‌شود. شاپیرو که از زمان حضورش در دولت محلی به عنوان اولین رئیس جمهور یهودی کشور مورد بحث قرار گرفته است نیز روی صحنه بود. همینطور ویتمر، میشیگاندری که از حقوق سقط جنین دفاع کرد و دموکرات ها را برای اولین بار در دهه ها به کنترل کامل دولت این ایالت رساند. و سپس، وس مور، فرماندار منتخب مریلند، نویسنده و مدیر اجرایی مورد تایید اپرا با رزومه ای درخشان، از جمله بورسیه تحصیلی رودز و اعزام ارتش به افغانستان بود.

سناتور مارک کلی (D-Ariz.)، یک فضانورد سابق، پس از دومین پیروزی متوالی در یک مسابقه فشرده در یک ایالت نوسانی کلیدی، در حال ایجاد سروصدای ریاست جمهوری است.

دو رویداد این هفته این نیمکت جدید را برجسته می‌کند: انتخاب مجدد سناتور رافائل وارنوک (D-Ga.) در دور دوم انتخابات در سه‌شنبه شب، یکی از برجسته‌ترین رهبران سیاه‌پوست حزب را مورد توجه قرار داد. و کنفرانس انجمن فرمانداران دموکرات در نیواورلئان، لوئیزیانا، تعداد زیادی از رقبای احتمالی ریاست جمهوری را به نمایش گذاشت.

کلی، فضانوردی با داستان شخصی الهام‌بخش کمک به همسرش برای بهبودی پس از تیراندازی دسته جمعی و سابقه انتخاباتی بی‌نظیر، پایگاه طرفداران خود را نیز در میان استراتژیست‌های دموکرات توسعه داده است. و حتی سناتور اغلب نادیده گرفته شده کاترین کورتز ماستو (D-Nev.) توسط دموکرات هایی که به دنبال یک رقیب ریاست جمهوری لاتین هستند، پرتاب شده است.

هر نقش مهمی برای فرمانداران در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری بعدی، تغییری چشمگیر نسبت به رقابت های انتخاباتی سال 2020 خواهد بود، زمانی که فرمانداران دموکرات هیچ نقشی نداشتند. حتی یک فرماندار حتی برای یک مناظره دیرتر از ژوئن 2019 واجد شرایط نبود. در آن زمان به نظر می رسید ناپدید شدن فرمانداران نقطه اوج یک روند طولانی مدت در هر دو حزب بود که سناتورها جایگزین فرمانداران به عنوان مدعیان اصلی ریاست جمهوری شدند.

وارناک تنها کاندیدای پیروز دموکرات سنا نیست که هیاهوی ریاست جمهوری دارد. جان فترمن، سناتور منتخب، که جذابیت نظری خود را برای رای دهندگان یقه آبی با کوبیدن مهمت اوز جمهوری خواه به واقعیت تبدیل کرد، مدت ها به عنوان یکی از رقبای ریاست جمهوری نام برده می شد، اما بهبود مستمر او از سکته مغزی فعلاً این صحبت ها را خاموش کرده است.

در حالی که انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر با موفقیت کامل فاصله داشت – جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان ایالات متحده را به دست گرفتند – دموکرات‌ها در اکثر رقابت‌های مجلس سنا و فرمانداری در ایالت‌های خیمه شب بازی پیروز شدند، با هیاهوی ریاست‌جمهوری در اطراف برخی از پیروزمندان حتی قبل از اعلام رقابت‌های آنها.

به عنوان مثال، جمهوری خواهان اخیرا شاهد آمدن و رفتن گروهی از فرمانداران خوش آتیه بوده اند که تاثیر کمی در ریاست جمهوری داشته اند. این حزب در طول دولت پرزیدنت باراک اوباما در سطح فرمانداری مسلط بود، اما تنها شاهد حضور دولتمردان بود. اسکات واکر (Wis.)، بابی جیندال (La.) و کریس کریستی (NJ) همه در سطح ریاست جمهوری شعله ور می شوند. فرمانداری که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 بیشترین فاصله را کسب کرد – جان کاسیچ از اوهایو – از حزب جدا شده و در سال 2020 از بایدن حمایت کرد.

سناتورهای فوق ستاره

سناتور مارک کلی (D-Ariz.)، یک فضانورد سابق، پس از دومین پیروزی متوالی در یک مسابقه فشرده در یک ایالت نوسانی کلیدی، در حال ایجاد سروصدای ریاست جمهوری است.

مکس برگر، استراتژیست دموکرات که در انتخابات ریاست جمهوری سناتور الیزابت وارن، سناتور ماساچوست کار می کرد، گفت: «اگر امروز مجبور بودم انتخاب کنم، و اگر بایدن نامزد نمی شد، بهترین سناریو برای مترقیان در سال 24 چه کسی است، من وارناک را انتخاب می کردم. کمپین در سال 2020

پیشنهاد بایدن برای رای دادن به کارولینای جنوبی برای اولین بار در انتخابات مقدماتی بعدی (حداقل برای دوره 2024) تمرکز بیشتری را بر وارناک و دیگر نامزدهای سیاهپوست بالقوه، از جمله افراد آشکار، مانند هریس، تا افرادی که هنوز مبهم هستند، مانند فرماندار مریلند، معطوف کرده است. -وس مور را انتخاب کنید.

لفاظی هایی از این دست – که چندین استراتژیست دموکرات خاطرنشان کردند که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا را به یاد می آورد – همراه با رکورد رای قابل قبول برای همه شاخه های مختلف ایدئولوژیک حزب، به سرعت در مورد مناقصه آتی Warnock سر و صدا ایجاد کرده است. (این واقعیت که طرح بایدن باعث می شود جورجیا – ایالتی غنی از نمایندگان – یکی از اولین ایالت هایی باشد که رای می دهد، ضرری ندارد.)

اما در مصاحبه چند روز قبل، کوپر نسبت به نقشی که فرمانداران می توانند ایفا کنند، خوش بین بود.

ربکا کاتز، بنیانگذار شرکت دموکرات New Deal Strategies، گفت: «مردم حتی نمی‌دانستند پیت بوتیجیگ در آغاز چرخه 2020 کیست. “این همه خیلی دور است.”

“مواد ریاست جمهوری”

گرچن ویتمر، فرماندار میشیگان، حزب خود را برای اولین بار در دهه‌ها به کنترل کامل دولت ایالتی رهبری کرد.