انبوهی از “شکوفایی فوق العاده” شهر کالیفرنیا را مجبور می کند که دیگر چیزی نگوید

جانسون گفت که مردم به‌طور غیرقانونی خودروهای خود را در امتداد آزادراه پارک می‌کردند و محله‌ها به قدری مسدود شده بود که بخش‌هایی از شهر اساساً قطع شد و بر خدمات اضطراری و توانایی ساکنان برای رفتن به فروشگاه‌ها و کار تأثیر گذاشت.

جانسون گفت: «در سال 2019 حوادث ایمنی متعددی در مسیر و جاده‌های ما رخ داد. ده‌ها هزار نفر، حدود 100000 نفر در یک آخر هفته – جمعیتی به اندازه دیزنی لند – که به دنبال تجربه طبیعت بودند، زیستگاهی را که بسیار مورد توجه قرار می‌دادند و به دنبال لذت بردن از آن بودند، زیر پا گذاشتند.

چاد بیانکو، کلانتر شهرستان ریورساید هشدار داد که برای تخلفات پارکینگ تحمل صفر وجود خواهد داشت و نتیجه آن می تواند نقل قول، یدک شدن وسیله نقلیه یا بدتر از آن باشد.

بیانکو گفت: «این یک تخلف جنایتکارانه است و شما در معرض دستگیری و زندان هستید.

ناتاشا جانسون، شهردار دریاچه السینور در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که خشخاش ها در مقیاس کوچک شروع به شکوفه دادن کرده اند – و دره ای که در آن رشد می کنند و پارکینگ ها اکنون کاملاً ممنوع است.

ستوان کریگ پالمر، گشت بزرگراه کالیفرنیا، گفت که آژانس از قبل گشت‌های اشباع در این منطقه را آغاز کرده است و شانه‌های آزادراه فقط برای استفاده در شرایط اضطراری است.

خشخاش در بهار و تابستان در سرتاسر کالیفرنیا یافت می‌شود، اما معمولاً به اندازه پتوهای طلایی که در سال 2019 دامنه‌های نزدیک دریاچه السینور را پوشانده بود، شهری با 71000 نفر جمعیت در شهرستان ریورساید در حدود 60 مایلی (96 کیلومتری) جنوب شرقی لس‌آنجلس، نیست.

کانون توجه بیش از حد واکر کانیون بود، یک منطقه طبیعی با یک مسیر پیاده‌گردی که در نزدیکی ایستگاه بین ایالتی 15 واقع شده است.

او گفت: “این آخر هفته من شما را تشویق می کنم که روی سوپر باول تمرکز کنید و نه شکوفایی فوق العاده ای که ما نداریم.”



منبع

«گلها زیبا بودند. جانسون گفت که صحنه یک کابوس بود.

مردم برای دیدن دره ساعت‌ها در صف منتظر ماندند و بسیاری برای پیاده‌روی آماده نبودند و در نتیجه مجروح شدند.

لس آنجلس (AP) – یک شهر کوچک کالیفرنیا که چهار سال پیش توسط بازدیدکنندگان تسخیر شد، زمانی که باران‌های شدید زمستانی باعث “شکوفایی فوق‌العاده” خشخاش وحشی شد، پس از سیل امسال پیامی برای عموم دارد: نیایید. ممکنه دستگیر بشی

شهردار گفت که دریاچه السینور معمولاً پذیرای بازدیدکنندگان است، اما پدیده سال 2019 هزینه زیادی برای ساکنان داشت.