“امیدوارم به اندازه کافی آرام با او رفتار کرده باشم”

یک نفر پاسخ داد “شفقت و همدلی شما شگفت انگیز است. از همه کارهایی که انجام می دهید متشکرم، و امیدوارم در چنین روزهایی نیز سیستم پشتیبانی خوبی داشته باشید.”

عشق کریستن به شغلش و مهمتر از آن حامی سالخورده ای که تماس گرفت در توییتش درخشید که تنها در عرض 21 ساعت پس از اشتراک گذاری بیش از 150000 بار لایک شده است.

پست یک کتابدار در منطقه شیکاگو در مورد برخورد دلخراشی که او تجربه کرده بود در توییتر پخش می شود.

کریستان به‌عنوان ناظر امنیتی در کتابخانه عمومی وارن-نیوپورت (WNPL) کار می‌کند، همان کتابخانه‌ای که او به عنوان یک دانش‌آموز در خانه در Gurnee، ایلینوی، تقریباً 40 مایلی خارج از شیکاگو، راه نجات نامید.

کاربران توییتر به دلیل حمایت او از حامی در این دیدار دلخراش، کامنت‌ها را ستایش کردند.

او در سال 2020 به ژورنال کتابخانه گفت: “کتابخانه برای من کتاب و مکانی امن برای خواندن و تماشای رسانه ها فراهم کرد.”

TODAY برای نظر بیشتر درباره این برخورد با کریستان تماس گرفته است و در صورت تماس با ما، این پست را به روز خواهد کرد.

او به کتابخانه ژورنال گفت: «من عاشق کارم هستم. این می تواند دیوانه کننده باشد، اما مردم اینجا خانواده من هستند. و چون توانسته ام به جای ماموریت واکنشی امنیت بخشی از ماموریت مثبت کتابخانه باشم، نمی خواهم کار دیگری انجام دهم.”





منبع

“کتابداران عمومی و کارکنان کتابخانه بسیار کم ارزش هستند.” شخص دیگری اضافه کرد

او گفت: «اگر کسی نیاز به استفاده از بلندگو دارد، زیرا شنوایی او کم است، می‌توانید او را به یک اتاق مطالعه خصوصی یا محل فروش یا لابی ببرید به جای اینکه فقط آنها را خاموش کنید. “من برای تسهیل (نیازهای آنها) به این شخص نزدیک می شوم” و افزود که روش او “صدای شما را تغییر می دهد و ظاهر شما را تغییر می دهد.”

ادی کریستن، معروف به ادی کتابدار غول پیکر در توییتر، گفت: “من با یک مشتری سالخورده تماس گرفتم که اینترنت نداشت و از من خواست که چند آگهی ترحیم را جستجو کنم زیرا مدتی بود که از دوستان دبیرستانی خود خبری نداشت.” ، نوشت. من همه آنها را پیدا کردم. او گریه کرد. من گریه کردم.

او اضافه کرد، “من کمی با او صحبت کردم و به او گفتم که به کتابخانه بیاید و من ادای احترام را برای او چاپ می کنم یا می توانم آنها را برایش پست کنم. او از من خواست چند تا برایش بخوانم. واقعاً زمانش است. اینقدر احساس تنهایی کنم.”

به گفته این نشریه، کریستن آن را مکانی امن برای کارکنان و حدود 1800 مشتری است که به دنبال “مرکز جامعه برای هر گونه نیاز اطلاعاتی” هستند.

شخص دیگری نوشت“این کار را برای مامانم انجام دادم. امیدوارم حال حامی شما خوب باشد.”