امهوف می گوید که بازدید غم انگیز آشویتس کلید کار یهودستیزی است

Emhoff اولین همسر یهودی یک رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور ایالات متحده است. او در یک تور شش روزه از لهستان و آلمان به منظور پیشبرد کار دولت بایدن در مبارزه با یهودی ستیزی است. او یهودی ستیزی را یک مشکل رو به رشد در سراسر جهان و در ایالات متحده توصیف کرد.

وی به اتفاق خاصی اشاره نکرد. اما در ماه‌های اخیر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، میزبان نیک فوئنتس، یک برتری‌طلب سفیدپوست که هولوکاست را انکار می‌کند، در خانه‌اش در مارآ لاگو در پالم‌بیچ فلوریدا میزبانی کرد. خواننده رپ Ye که قبلا با نام کانیه وست شناخته می شد، در مصاحبه ای به آدولف هیتلر ابراز عشق کرد. ستاره بسکتبال کایری ایروینگ ظاهراً در حال تبلیغ یک فیلم یهودی ستیزانه در رسانه های اجتماعی بود. یک ترول نئونازی فریاد می زنند که به توییتر بازگردند، زیرا ایلان ماسک، مدیرعامل جدید، حساب های تعلیق شده را “عفو” می کند.



منبع

عصر شنبه او به یک شام شبات با اعضای جامعه یهودی کراکوف پیوست، فرصتی برای مشاهده اینکه چگونه زندگی یهودیان نیز در اروپای مرکزی دوباره در حال رشد است.

جمعه هفتاد و هشتمین سالگرد آزادسازی اردوگاه در 27 ژانویه 1945 بود، با مراسمی که آن آقای دوم به آن ملحق شد. او تاج گلی روی دیوار اعدام گذاشت و به بازماندگان گوش داد که در آنجا چه رنجی کشیده بودند.

او این دیدار را با رویدادهای دیگری دنبال کرد که به او فرصت داد تا درباره سرنوشت غم انگیز یهودیان در اروپا بیشتر بداند. او روز شنبه از کارخانه مینای دندان اسکار شیندلر در کراکوف بازدید کرد و در آنجا نمایشگاهی را در مورد “فهرست شیندلر”، 1000 یهودی که توسط صنعتگر آلمانی در طول هولوکاست نجات یافت، دید.

امهوف به خبرنگاران گفت که هرگز بازدید عاطفی خود از این مکان را فراموش نخواهد کرد، جایی که کفش‌های کودکان و موهای انسان را دید که قبل از کشته شدن در اردوگاه مرگ آلمان نازی از دست مردم برداشته شده بود. در طول جنگ جهانی دوم حدود 1.1 میلیون نفر در آنجا کشته شدند که حدود 90 درصد آنها یهودی بودند.

او رهبران “به اصطلاح” را که از یهودستیزی برای ترویج برنامه های خود استفاده می کنند و کسانی که شجاعت مقابله با آنها را در زمان حملات مرگبار به جوامع یهودی، تهدیدهای نفرت انگیز و دروغ های یهودی ستیزانه ندارند، محکوم کرد.

مردم از گفتن این القاب زشت و با صدای بلند دروغ می ترسیدند. اکنون آنها به معنای واقعی کلمه آنها را فریاد می زنند. امهوف در آغاز میزگردی درباره یهودی ستیزی که در موزه یهودی گالیسیا برگزار شد، گفت: ما شاهد یک اپیدمی نفرت در ایالات متحده و در سطح بین المللی هستیم.

کراکوف، لهستان (AP) – داگ امهوف، همسر کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، توصیف کرد که عمیقاً تحت تأثیر یک دیدار “موظف و غم انگیز” از آشویتس-بیرکناو قرار گرفته است و روز شنبه گفت که این یک بخش مهم از کار او برای مبارزه با یهودی ستیزی است. دولت بایدن