امریکن در حال افتتاح یک هتل 600 اتاقه منحصر به فرد در دالاس است که عموم مردم اجازه اقامت در آن را ندارند – داخل Skyview 6 را ببینید.

طبق این یادداشت، هتل دارای امکانات رفاهی فراوانی است که می‌توان از آن‌ها لذت برد، مانند تأسیسات هنری، سالن‌های استراحت برای مطالعه، و «میخانه» برای معاشرت.

طبقات مهمان هتل جدید آمریکایی Skyview 6.

تصویر مفهومی یکی از اتاق ها.خطوط هوایی آمریکا

جاناتان پیرس، مدیر فرهنگ و تجربه سابق فضای کاری آمریکایی، که اکنون مدیر استعدادهای جهانی این شرکت است، در سال 2019 به WFAA گفت: “این مانند یک شهر کوچک است.”

نمای هوایی از محوطه ستاد آمریکایی.خطوط هوایی آمریکا

تصویر مفهومی از حیاط در Skyview 6.

تصویر مفهومی از طبقات مهمان در Skyview 6 که هر کدام یک سالن برای مطالعه دارند.خطوط هوایی آمریکا

یک حیاط، یک مرکز تناسب اندام عظیم به مساحت 73000 فوت مربع با استخر ورزش، و زمین های والیبال، تنیس، بسکتبال و تریکبال نیز در دسترس خواهد بود.

تصویر مفهومی از حیاط در Skyview 6.

تصویر مفهومی از سالن رقص.خطوط هوایی آمریکا

«شهر کوچک» شامل فضاهایی مانند اتاق غذاخوری، زمین بسکتبال و سالن بدنسازی به مساحت 73000 فوت مربع است.

قرار است در اوایل سال 2023 افتتاح شود، کارکنان در طول جلسات آموزشی و کاری در هتل خواهند ماند.

  • تصویر مفهومی حیاط.خطوط هوایی آمریکا

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    کارمندانی مانند مهمانداران هواپیما، عوامل فرودگاه و خلبانانی که به سمت آموزش می روند، هم در شرکت های آمریکایی و هم شرکت های منطقه ای که کاملاً متعلق به آن هستند، می توانند در اقامتگاه اختصاصی 600 اتاقه اقامت کنند. به گفته امریکن، سایر کارکنان نیز برای مواردی مانند جلسات کاری به هتل دسترسی خواهند داشت.

    تصویر مفهومی یکی از اتاق های هتل Skyview 6.

    American Airlines در سال آینده یک هتل منحصر به فرد در مقر دالاس/فورت ورث افتتاح می کند – اما برای عموم باز نخواهد بود.

    بنا به گزارش خبرگزاری محلی دالاس WFAA، Skyview 6 یکی از چندین ساختمان در پردیس مرکزی آمریکا است که به نام مدیر عامل سابق شرکت رابرت ال کراندال نامگذاری شده است و جایگزین مسکن قدیمی 300 اتاقه ای خواهد شد که زمانی در جای خود قرار داشت.

    نمای هوایی از محوطه ستاد آمریکایی.

    روز چهارشنبه، امریکن یادداشتی را برای کارکنان ارسال کرد که در آن جزئیات مربوط به هتل کاملاً جدید Skyview 6 خود را که در اوایل سال 2023 افتتاح می‌شود، تشریح کرد. بر اساس اخبار صبح دالاس، این پروژه 250 میلیون دلار برای این شرکت هواپیمایی هزینه دارد.

    این ایرلاین در این یادداشت که روز پنجشنبه با اینسایدر به اشتراک گذاشته شد، گفت: “ما امیدواریم با ساختن یک مجتمع هتلداری مدرن در قلب پردیس خود، تجربه بازدید اعضای تیم را ساده کنیم.” “مکانی که اعضای تیم بازدیدکننده می توانند اقامت کنند، غذا بخورند، معاشرت کنند و ورزش کنند.”

    امریکن به اینسایدر تایید کرد که این هتل به Skyview 5 – مرکز آموزش و کنفرانس شرکت متصل می شود.

    امریکن ایرلاینز در حال افتتاح یک هتل انحصاری فقط برای کارمندان در دفتر مرکزی خود در دالاس/فورث ورث است.

  • کارمندان در محوطه دانشگاه گرسنه نخواهند ماند زیرا هتل دارای یک اتاق غذاخوری بزرگ است که صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

    تصویر مفهومی حیاط.خطوط هوایی آمریکا

  • به گفته امریکن، برای رویدادهای بزرگ یا جلسات سالانه، مانند گردهمایی State of the Airline که توسط مدیرعامل رابرت ایسوم میزبانی می شود، یک سالن رقص به مساحت 10000 فوت مربع نیز وجود خواهد داشت.

    تصویر مفهومی از سالن رقص Skyview 6.