امریکن ایرلاینز پایگاه خدمه خود در سانفرانسیسکو را می بندد و از 400 مهماندار می خواهد کالیفرنیا را ترک کنند یا خط هوایی را ترک کنند.

برادی بایرنز، مدیر شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز، در یادداشت سپتامبر که توسط اینسایدر به دست آمده است، گفت: «امروز با تأسف فراوان به شما اطلاع دادم که تصمیم خود را مبنی بر بستن پایگاه خدمه پرواز SFO اعلام کردم.

بر اساس محاسبات اتحادیه، دو سوم آنها 13 سال یا بیشتر برای این شرکت هواپیمایی کار کرده اند.

  • یک مادر مجرد و مهماندار هواپیما بیش از 20 سال نمی داند که چگونه می تواند رفت و آمد کند و مراقبت های اضافی را برای فرزند خردسالش که نیاز به تعویض پمپ انسولین هر سه روز یک بار دارد، تضمین کند. یک جانباز 30 ساله که با یک بیماری تهدید کننده زندگی دست و پنجه نرم می کند، گفت که نمی تواند بیمه درمانی شرکت را از دست بدهد، بنابراین قصد دارد برای هر شیفت سه ساعت به دالاس پرواز کند و برگردد.

    به گفته اتحادیه نمایندگی مهمانداران هواپیمایی امریکن ایرلاینز، این پایگاه خانه برخی از ارشدترین مهمانداران هواپیما است که دو سوم آنها 13 سال یا بیشتر در این خطوط هوایی بوده اند. تا 31 ژانویه، آنها باید فرودگاهی را از فهرست مراکز خطوط هوایی خارج از کالیفرنیا برای کار انتخاب کنند. اتحادیه به اینسایدر گفت، برای کسانی که نمی توانند یا نمی خواهند، تنها گزینه بازنشستگی پیش از موعد (در صورت واجد شرایط بودن) یا استعفا است.

    او گفت: “این که 38 سال از عمرم را به آنها دادم و اینطوری بیرون می روم ناراحت کننده است.” “من از ترک با احساس عصبانیت و تلخی متنفرم. می‌خواستم با غم و اندوه ترک کنم، زیرا این یک حرفه عالی بوده است.”

    امریکن در بستن پایگاه خود در سانفرانسیسکو، با استناد به عوامل اقتصادی و تغییر تقاضای مشتریان، به 400 خدمه پرواز، انتخابی را پیشنهاد داد که به گفته بسیاری انجام آن غیرممکن بود: ترک خطوط هوایی یا ترک ایالت.

    بسیاری از همکاران او نیز در شرایط سخت مشابهی قرار دارند.

    برخی از خدمه‌های پرواز مستقر در SFO گمان می‌کنند که گزینه انتقال به لس‌آنجلس – یک مرکز بزرگ‌تر آمریکایی – را ندارند، زیرا این شرکت هواپیمایی ممکن است به طور کلی از کالیفرنیا خارج شود.

    در ماه ژوئن، دادگاه عالی حکم داد که قانون ایالتی که کارگران را ملزم می کند هر چند ساعت یک بار استراحت کنند، در واقع برای کارمندان خطوط هوایی مستقر در کالیفرنیا اعمال می شود.

    مارسیا براون، مهماندار هواپیما که 38 سال است در سانفرانسیسکو مستقر است، گفت: “این خانه است.”

    خدمه هواپیمای امریکن ایرلاین، لوئیس رانجل و اوما آروناچلام / هواپیماهای خطوط هوایی آمریکا در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو (SFO) دیده می شوند.

    در جلسه تالار شهر در 27 سپتامبر، نمایندگان شرکت به خدمه پرواز مستقر در SFO گفتند که طبق یک ضبط صوتی که توسط یک شرکت تأیید شده با Insider به اشتراک گذاشته شده است، پس از چندین محاسبه، شرکت هواپیمایی تشخیص داد که عملیات یک پایگاه خارج از سانفرانسیسکو صرفاً از نظر مالی مقرون به صرفه نیست. منبع

    اگر مهماندار به دلیل کمبود فضای آماده به کار، شیفتی را از دست بدهد، تنها سه شیفت در سال مجاز است. پس از آن، هر شیفت مسافری از دست رفته منجر به دو «امتیاز حضور» می شود. طبق سیاست حضور و غیاب آمریکا، کارمندانی که 11 امتیاز دارند، مشمول اخراج می شوند.

    براون در سن 64 سالگی، علیرغم اینکه می خواهد به کار ادامه دهد، قصد دارد پیش از موعد بازنشسته شود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    سینتیا دوارته، کهنه سرباز 38 ساله، نگران است که وقت اضافی که باید برای رفت و آمد صرف کند، مراقبت از شوهرش را که به سرطان مغز مبتلاست، غیرممکن کند.

    آیا شما مهماندار هواپیما هستید؟ داستان یا نکته ای برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ از یک آدرس غیر کاری به این خبرنگار به آدرس [email protected] ایمیل بزنید

    آنتونی کاتالدو یک واحد اجاره ای را در سانفرانسیسکو مدیریت می کند. او گفت که شوهرش در یک دانشگاه محلی کار می‌کند و مادران سالخورده آنها نیز در منطقه خلیج زندگی می‌کنند، که «اصولاً امکان بلند شدن و رفتن را برای ما غیرممکن می‌کند».با حسن نیت از آنتونی کاتالدو

    او گفت: “بیش از 20 سال گذاشتم و اکنون به من می گویند که ممکن است نتوانم بقیه سال هایم را بگذارم.” برنامه من این بود که در امریکن بازنشسته شوم.

    به گفته شرکت تجزیه و تحلیل هوانوردی Cirium، اکثر مسیرهای مبتنی بر SFO در مقایسه با مسیرهای دیگر در سراسر شبکه آمریکا از نظر سودآوری رتبه ضعیفی دارند. سیریوم به اینسایدر گفت که امسال، این شرکت هواپیمایی حجم پروازهای خارج از سانفرانسیسکو را تقریباً یک سوم کاهش داد.

    مهماندار پرواز لوئیس رانگل (سمت چپ) در سال 1988 برای امریکن شروع به کار کرد و تمام عمر خود را در منطقه خلیج زندگی کرده است. دو دختر او در مدارس محلی آنجا ثبت نام می کنند.با احترام از Uma Arunachalam (سمت چپ) / Tayfun Coskun/Anadolu Agency از طریق Getty Images (راست)

    در صنعتی که ارشدیت تعیین کننده زمان‌بندی و پرداخت است، هر سال مهمانداران به پروازهای بین‌المللی، دستمزد بالای 68.25 دلار در ساعت و انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی برنامه بیشتر نزدیک‌تر می‌شوند. برای بسیاری، این یک هدف نهایی است که می‌تواند حقوق اولیه پایین، شیفت‌های شبانه و ساعات ذخیره طاقت‌فرسا را ​​ارزش آن را داشته باشد.

    یک هواپیمای خطوط هوایی امریکن در 15 سپتامبر 2022 در فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو (SFO) فرود آمد.

    10 مهماندار هواپیما به اینسایدر گفتند عوامل بی شماری خروج از منطقه خلیج را دشوار می کند.

    برخی از کارمندان در مورد اینکه چرا باید سانفرانسیسکو را ترک کنند، ابراز ابهام کردند، اگر شرکت هواپیمایی همچنان به کارکنان پروازهای SFO نیاز دارد. آمریکایی ها به طور خاص برنامه هایی را برای حفظ پروازها در همان سطح امروز بیان کردند، به این معنی که این شرکت هواپیمایی باید با مهمانداران مستقر در سایر فرودگاه ها پرواز کند.

    لوئیس رانگل که کار برای امریکن را آغاز کرده است، گفت: “ما یک دختر 17 ساله داریم که امسال از دبیرستان فارغ التحصیل می شود و یک دختر 11 ساله. منطقی نیست که از خانواده ام بخواهم که نقل مکان کنند.” در سال 1988 و در منطقه خلیج بزرگ شد، گفت.

    سخنگوی امریکن ایرلاینز گفت که بر اساس فاکتورهای لجستیکی از جمله تغییر اندازه خطوط هوایی، تغییر تقاضای مشتریان و تغییر ناوگان، تصمیم گرفته است دیگر خدمه پرواز در سانفرانسیسکو نداشته باشد.

    تا 31 ژانویه، مهمانداران هواپیمایی امریکن ایرلاینز مستقر در SFO باید فرودگاهی را از فهرست مراکز هواپیمایی خارج از کالیفرنیا برای کار انتخاب کنند.Tayfun Coskun/Anadolu Agency از طریق گتی ایماژ

    • مهماندارانی که نمی توانند زودتر بازنشسته شوند یا حرکت کنند، باید رفت و آمد کنند، که در تجارت هواپیمایی به معنای پرواز در حالت آماده به کار برای رسیدن به پایگاه جدیدشان و برگشتن به آن است.

      او ادامه داد: من نمی دانم چگونه از نو شروع کنم. برای بسیاری از ما سخت است که فکر کنیم به کسی که بیش از 30 سال به او وقف کرده‌اید، و بعد فقط، نه، این است: آن را بگیر یا رها کن.»

      ایمیل انبوه در اواسط پرواز به صندوق ورودی برخی از مهمانداران هواپیما برخورد کرد.

      سینتیا دوارت مهماندار هواپیمای مستقر در SFO و همسرش که با سرطان مغز مبارزه می کند.دادگاه سینتیا دوارته

      آنها می‌گویند: «همانطور که به آینده شبکه خود نگاه می‌کنیم، انتظار داریم که سانفرانسیسکو همان سطح پرواز امروز خود را حفظ کند، اما هیچ برنامه‌ای برای رشد سانفرانسیسکو و هیچ چشم‌انداز پروازی آینده بر اساس استراتژی شبکه فعلی ما وجود ندارد». گفت.

      با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی همچنین گفته است به استخدام مهمانداران جدید ادامه خواهد داد، چندین نفر از خدمه گفتند که احساس می‌کند این شرکت می‌خواهد کارکنان کهنه‌کار خود را با کارمندان جدیدی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند جایگزین کند.

      او گفت: “شما ممکن است موقعیت هایی داشته باشید که هواپیما نتواند به دلیل اینکه باید منتظر استراحت یا استراحت غذا باشد، بلند شود.” هواپیماها قادر به فرود نخواهند بود و این تأثیر آبشاری بر پروازهای تاخیری خواهد داشت و کل سیستم را به هم می زند.

      یک پایان تلخ

      سینتیا دوارت مهماندار هواپیمای مستقر در SFO و همسرش که با سرطان مغز مبارزه می کند.

      نزدیکترین پایگاه به SFO فونیکس و دالاس هستند که به ترتیب پروازهای 2 ساعته و 3.5 ساعته دارند و همه 400 خدمه پرواز آسیب دیده اولین انتخاب خود را دریافت نمی کنند. کارمندان کمتر ارشد ممکن است در رفت و آمد در سراسر کشور گیر کنند و ده ها ساعت بدون حقوق به برنامه خود اضافه کنند.

      یک مهماندار هواپیما، یک مادر مجرد که بیش از 20 سال برای امریکن کار کرده است، گفت که به دنبال شغل جدیدی است تا نیازی به نقل مکان یا رفت و آمد به خارج از ایالت نداشته باشد. “من هیچ کس را در هیچ جای دیگری ندارم. اینجا جایی است که خانواده من هستند. سیستم حمایتی من اینجاست.”

      رویایی انکار شده

      مهماندار هواپیما آنتونی کاتالدو و همسرش مارتین اورتیز کاتالدو در کنار مادرانشان که هر دو از آنها مراقبت می کنند.

      در مصاحبه‌هایی، 10 خدمه پرواز مستقر در SFO به Insider گفتند که عوامل بی‌شماری خروج از منطقه خلیج را دشوار می‌کند. (برخی از ترس از دست دادن شغل خود خواسته اند ناشناس بمانند، اما Insider هویت و شغل آنها را تأیید کرد.) برخی از آنها مادر مجرد هستند، برخی با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می کنند، برخی فرزندانی با نیازهای ویژه دارند. برخی دیگر از همسرانشان طلاق گرفته اند که حضانت مشترک فرزندان، والدین سالخورده یا شرکایشان است که نمی توانند شغل خود را ریشه کن کنند.

      امریکن ایرلاینز پایگاه خود در سانفرانسیسکو را می بندد و احتمالاً 400 خدمه پرواز را جابجا می کند.

    • آنتونی کاتالدو، مهماندار هواپیمای 33 ساله، گفت که قصد دارد به پایگاه آمریکایی نیویورک سیتی رفت و آمد کند – یک پرواز 5.5 ساعته که برای آن با سایر مهمانداران برای یک صندلی آماده به کار رقابت خواهد کرد. او تخمین می‌زند که رفت‌وآمد بین اتاق‌های هتل که در چنین شرایطی توسط شرکت ارائه نمی‌شود و پارکینگ برای او ماهیانه ۷۰۰ دلار هزینه دارد.

      یکی از مهمانداران هواپیما به اینسایدر گفت: دهه‌ها تجربه با هدف دستیابی به این سبک زندگی در حال حاضر به طور موثر از بین رفته است.

      دوارته گفت: “در حال حاضر من فقط یک روز، دو بار در هفته نمی روم و او به سختی می تواند این کار را انجام دهد. شما یک رفت و آمد سه ساعته به آن اضافه کنید و زمان دوری من سه برابر می شود.” هرگز فکر نمی‌کردم در سن خود با بیماری‌ای دست و پنجه نرم کنیم که هر لحظه را مهم می‌کند. نمی‌دانیم چه تعداد از ما باقی مانده است.

      جان ماسلون، یکی از وکیل‌های ارشد بنیاد حقوقی واشنگتن، به اینسایدر گفت که امریکن «دلیل تجاری خوبی» برای انجام این کار خواهد داشت، به‌ویژه وقتی بدهی 37 میلیارد دلاری این شرکت هواپیمایی را در نظر بگیریم.