امتیاز 37-0 لارنس در مقابل چیفز

لارنس گفت: “من به آن افتخار می کنم، زیرا ما دوباره شنبه بازی می کنیم.” “همینه که هست. من واقعاً به این موضوع فکر نمی کنم. من به این فکر می‌کنم که باید این بازی را ببریم تا ادامه دهیم، به بازی ادامه دهیم و فصل خود را زنده نگه داریم. پس این چیزی است که من در مورد آن فکر می کنم.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

رشته او به عنوان دانشجوی دوم در Cartersville High، حدود یک ساعت رانندگی در شمال غربی آتلانتا شروع شد. او در روزهای شنبه با هاریکنز 3-0 پیش رفت و در بازی‌های عنوان ایالتی در سال‌های 2015 و 2016 برنده شد و سپس در یک بازی جاده‌ای در نزدیکی جکسونویل در سال 2017 پیروز شد.

___

چیزی نیست که لارنس بتواند به خاطر بسپارد.

لارنس آخرین باخت شنبه خود را به یاد نمی آورد. او احتمالاً به یک بازی قهرمانی در مدرسه راهنمایی اشاره کرد و سپس به سرعت گفت: “اما من فکر می کنم ما آن را بردیم.”

ماروین جونز دریافت کننده در مورد این رگه گفت: “این قطعا قابل توجه است.” بیایید ادامه دهیم و شنبه ها به بازی ادامه دهیم.

لارنس، نزدیک به دوازده هم تیمی و همسران یا دوست دخترانشان با بازدید آخر شب از خانه وافل جشن گرفتند. ماریسا لارنس پیشاپیش زنگ زد تا به اندازه کافی میز کنار گذاشته شود.

او افزود: “مطمئن هستم که در یک روز شنبه شکست خورده ام.”

جکسون ویل، فلوریدا (AP) – داگ پدرسون از سؤال رویگردان شد، کمی سرش را با ناامیدی تکان داد و سپس سه بار به سخنرانی جلویش ضربه زد تا ضربه زدن به چوب را تقلید کند.

مربی حاضر نشد پیروزهای نزدیک به یک دهه ترور لارنس را بپذیرد یا به آن بپردازد. لارنس به عنوان یک کوارتربک ابتدایی در روزهای شنبه به 37-0 ارتقا پیدا کرد، زمانی که جکسونویل جگوارز از 27 امتیاز پایین آمدند تا لس آنجلس چارجرز را 31-30 در یک بازی با وایلد کارت AFC متحیر کنند. کشش شکست ناپذیر لارنس دبیرستان، کالج و دو شنبه شب گذشته در جکسونویل را در بر می گیرد.

پس از بازگشت جگوارها از کانزاس سیتی، یک پیروزی دیگر شنبه – سی و هشتمین پیروزی متوالی لارنس – به یک مهمانی بسیار بزرگتر نیاز دارد.

پترسون سه شنبه با کنایه گفت: “نه، لا، لا، سوال بعدی.”

موفقیت شنبه او در دو هفته گذشته با جکسونویل دوباره در کانون توجه قرار گرفت. لارنس و جگوارها در 7 ژانویه تنسی را شکست دادند تا AFC جنوبی را به دست آورند و برای اولین بار در پنج سال گذشته به پلی آف راه پیدا کنند.

و سپس به یاد ماندنی ترین پیروزی شنبه او در آخر هفته گذشته مقابل لس آنجلس چارجرز رقم خورد، بازی ای که در آن لارنس چهار قطع توپ را با چهار پاس تاچ داون دنبال کرد و سومین بازگشت بزرگ در تاریخ پس از فصل NFL را رهبری کرد.

“شاید اولین رزرو در خانه وافل؟” لارنس گفت.

این مجموعه در طول سه سال حضور لارنس در کلمسون دست نخورده باقی ماند، شاید تاثیرگذارترین بخش از 37 دوره متوالی. انتخاب شماره 1 کلی در درفت 2021 با نتیجه 34-2 به عنوان شروع کننده ببرها از جمله 32-0 در روزهای شنبه پیش رفت.

هنگامی که جگوارها (10-8) در کانزاس سیتی (14-3) در دور تقسیمی شنبه بازی کنند، او می تواند آن را به 38 پیاپی برساند. طبق گزارش FanDuel Sportsbook، Chiefs 8 مورد علاقه 1/2 امتیازی هستند.

اگر می خواهید اینطور بیان کنید، سعی می کنم 38-0 برویم. اما در مورد آن رشته یا هر چیز دیگری، صادقانه بگویم که من بازی های شنبه را در هر سه سطح داشته ام. اما، بله، بیایید آن را ادامه دهیم. یعنی هفته آینده دوباره بازی می کنیم. این برنامه است.»

دو باخت او: در برابر جو بارو و رتبه اول LSU در بازی قهرمانی ملی 2019 در نیواورلئان؛ و در برابر جاستین فیلدز و ایالت اوهایو رتبه سوم در یک بازی نیمه نهایی 2020، همچنین در نیواورلئان. هیچ یک از آن بازی ها در روز شنبه برگزار نشد.