الی منینگ، مدافع افسانه‌ای NFL، لباس مبدل می‌پوشد و به صورت مخفیانه برای پن استیت در قسمتی خنده‌دار تلاش می‌کند.

الی منینگ سال‌ها را برای آخرین قسمت از برنامه ESPN+ خود “مکان‌های الی” به عقب برگرداند، زیرا او مخفیانه می‌رفت تا برای یک تیم فوتبال کالج امتحان کند.

در پایان بازی، مربی فرانکلین فاش کرد که پاورز به تیم راه نیافت، زیرا تعداد او به اندازه کافی خوب نبود و او نیز واجد شرایط نبود زیرا در واقع منینگ بود.

منینگ به تیم گفت: «من امروز از کار با همه شما قدردانی می کنم. “همه عالی بودید.”

با استفاده از نام مستعار «چاد پاورز»، بازیکن افسانه‌ای NFL یک کلاه گیس، یک سبیل تقلبی و یک پروتز به سر کرد تا برای ایالت پن استیت امتحان کند.

منینگ در طول مدت حضورش با بیگ بلو، برنده دو جایزه Super Bowls و دو جایزه MVP Super Bowl شد، در حالی که او همچنین رکوردهای تیمی متعددی را به نام خود ثبت کرد، از جمله پرتاب های بیشتر (4895) از هر بازیکن دیگری در تاریخ جاینت. او در سال 2019 بازنشسته شد.

“میتونم پرتش کنم عزیزم!” او در حین آزمایش گفت.

الی منینگ به عنوان “چاد پاورز” مخفیانه رفت تا برای تیم فوتبال کالج پن استیت امتحان کند.

  • منینگ قبل از پیوستن به نیویورک جاینتز، فوتبال کالج خود را برای اوله میس بازی کرد، جایی که تمام دوران حرفه ای خود در NFL را سپری کرد.

    در حالی که زمان دوش 40 یاردی مانینگ 5.49 ثانیه بود، اما وقتی او پوست خوک را برداشت و بدون زحمت آن را در سراسر زمین تمرین اسپری کرد، اوضاع تغییر کرد.

    الی منینگ در نقش چاد پاورز

    متأسفانه، منینگ با پن استیت به میادین باز نخواهد گشت.

    او یک کلاه گیس، یک سبیل تقلبی و پروتز برای اسکیت بر سر داشت.

  • منینگ در حین نمایش گفت: «نه فقط ظاهر خوبی ندارد. “میتونم پرتش کنم عزیزم!”

    الی منینگ در نقش «چاد پاورز».توییتر/ESPN

    • سرمربی تیم جیمز فرانکلین در این شوخی بود، اما امیدواران Nittany Lions از هویت واقعی پاورز بی خبر ماندند و معتقد بودند که او در پنسیلوانیا “آموزش خانگی” است.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع