الی اپل در توییتر استفون دیگز و بیلز را مسخره می کند و به نظر می رسد دامار هملین را مسخره می کند


سینسیناتی بنگال ها گاری سیب در استادیوم هایمارک را بر هم زدند و بیل ها و آرزوهایشان در سوپربول را از بین بردند.

سپس الی اپل پوسیده شد.

اپل، مدافع گوشه بنگال که از نقش شرور لذت می برد، استفون دیگز گیرنده بیلز را مورد تمسخر قرار داد. در یک توییت عصر دوشنبه ممکن است شامل شلیک با حجاب به دامار هملین باشد.

دیگز که از زمان خروج بیل از پلی آف علنی صحبت نکرده بود، اخراج کرد. سه توییت در مدت زمان دو دقیقه:

  • “میخوای من با باخت خوب باشم؟ نه.”

  • “می خواهید من با سطح بازی خود خوب باشم وقتی که در حد استاندارد نیست؟ نه.”

  • انتقاد از واکنش من بیشتر از نتیجه آسان است.

“کانکون در 3” نقل قول اپل توییت کرد، همراه با یک ایموجی که دست های قلب را می سازد، که نشانه سلام دامار هملین در حالی که دنیای فوتبال دور او جمع شده است. هاملین شماره 3 می پوشد و “بازی برای 3” به عنوان شعار بیلز ظاهر شد، اما ضرب المثل کانکون یک توهین ورزشی محبوب است.

اپل از تمسخر Diggs و Bills در آنجا دست برنداشت. او بیش از 20 ریتوییت ارسال کرد، از جمله: عکس گرفتن از یکی از طرفداران Bills که به او داده بود انگشت وسط; ویدئوهایی که جاش آلن را به تصویر می کشد جعلی که در بازی های بزرگ که نتوانست تحمل کند بیش از 10 امتیاز; ویدیویی که دلالت بر این دارد که دیگز و آلن هستند زباله; یک الگوی رفتاری تمسخر دیگز برای تماشای جشن تیم های حریف؛ مسخره کردن آلن و دیگز دست دادن مخفیانه; کلیپی از بازی ژست اپل در حالی که دیگز روی زانو بود که توسط مربیان مراقبت می شد. یک انیمیشن از برش های سیلی زدن سیب از سران جاش آلن، گیب دیویس، استفون دیگز، شان مک درموت و یک بال بوفالو.

اپل بالای ویدیویی از دیگز ناامید در کنار زمین در اواخر باخت 27-10 مقابل بنگال در توییتی نوشت: “یکی آنها را در زوج درمانی بیاورد.” “من به خدا می پردازم.” اپل آلن و دیگز را در توییت تگ کرد.

پخش CBS دیگز نمایشی را نشان داد که در اواخر بازی به سمت آلن و یکی از کارکنان بیلز صحبت می کرد. آلن هرگز از تبلتش روی نیمکت بلند نشد.

دیگز انتقاداتی را برای آن دریافت کرد از استادیوم هایمارک خارج می شود بلافاصله پس از شکست دوک جانسون که دیگز را تعقیب کرد، تیم را تمرین کنید، که از رختکن خارج شد قبل از اینکه سرمربی تیم شان مک درموت خطاب به تیم گفت و گیرنده ستاره را متقاعد کرد که برای مدت کوتاهی بازگردد. Diggs یکشنبه یا دوشنبه در دسترس رسانه ها نبود.

مک درموت در روز پاکسازی کمد به خبرنگاران گفت: “او مثل همه ما ناامید است.” “او امروز داخل بود. من و او با هم صحبت کردیم و من آن را کنار می گذارم.» مک درموت رقابت و اشتیاق دیگز را که تیم دوست دارد تمجید کرد.

سیب یک پاس را در منطقه انتهایی شکست داد همانطور که Bills در نیمه چهارم و چهارم از خط 20 یاردی خود به آن رسیدند. او با دویدن در کنار خط بیلز با تکان دادن انگشت و سپس جشن گرفت به ژست دادن ادامه داد، رقصیدن و در حال بلند کردن بازوهایش از پیروزی لذت ببریم آ ویدیوی طرفداران در توییتر اپل را در حال انجام فرشتگان برفی، خزیدن در برف و نشانه رفتن اسلحه به طرف طرفداران Bills نشان داد. او به طرف جمعیت گلوله های برفی پرتاب کرد در یک ویدیوی دیگر

اپل مصاحبه های پس از بازی را با تکیه دادن به دیوار انجام داد و سیگار کشیدن در رختکن.

اپل گفت: “ما فقط بهترین هستیم.”

هاملین کمتر از سه هفته پس از ایست قلبی و احیا در زمین در سینسیناتی، با مادر و برادر کوچکترش در بازی دور تقسیمی شرکت کرد. دست‌های قلب تقریباً در تمام پست‌های توییتر و اینستاگرام او در بحبوحه بهبودی از تخت‌های بیمارستانی در سینسیناتی و بوفالو گنجانده شد.

بازیکنان بیلز از هملین با وصله های شماره 3 روی پیراهن و کلاه خود تقدیر کردند و بارها دستان خود را به شکل قلب درآوردند تا در اولین بازی خود پس از اورژانس پزشکی هاملین، تاچ داون را جشن بگیرند. سیگنال قلبی شکل هاملین در بوفالو فراگیر است و در آن ظاهر می شود مجسمه های یخی، نقاشی های دیواری، و تی شرت.

جو بارو، مدافع سینسیناتی، قبلاً در یک مصاحبه بعد از بازی و پست اینستاگرامی بعدی، طرفداران بیلز را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود.

“بهتر است این بازپرداخت ها را ارسال کنید” بارو به تریسی ولفسون گفت، یک خار به فروش بیش از 50000 بلیت لیگ به دارندگان بلیط فصل بوفالو و کانزاس سیتی برای یک بازی بالقوه مسابقات قهرمانی AFC در سایت خنثی Bills-Chiefs در آتلانتا اشاره دارد. NFL هفته گذشته برای هر سایت احتمالی پیش فروش بلیط داشت. کپشن دو کلمه‌ای اینستاگرام او می‌گوید «مهمان‌های ناخوانده». را حساب رسمی Bengals با یک توییت “مطمئن شوید که همه آن بازپرداخت را دریافت خواهید کرد” به آن پیوست.

پیش نمایش خارج از فصل Buffalo Bills: برنامه سال 2023، انتخاب های پیش نویس، بازیکنان آزاد، سقف حقوق

معنی Cancun on 3 چیست؟

منشأ «کانکون روی سه» به نیک ون اکسل، گارد لس‌آنجلس لیکرز در سال 1998 برمی‌گردد، اما تولد دوباره این ضرب‌المثل با رفت و برگشت بین بازیکنان NBA پاتریک بورلی و دامیان لیلارد در سال 2020 آغاز شد.

پورتلند تریل بلیزرز و لس آنجلس کلیپرز در یک بازی مقدماتی در NBA Bubble بازی کردند. لیلارد در حالی به خط پرتاب آزاد رفت که بلیزرز در فاصله 18 ثانیه ای با یک امتیاز عقب بود. او هر دو پرتاب آزاد را از دست داد و تریل بلیزرز شکست خورد. مارکوس موریس، هم تیمی بورلی و کلیپرز بالا و پایین پریدخندید، با صدای بلند، جشن “Dame Time” لیلارد را مسخره کرد و روی میز گلزنان غلتید تا لیلارد را ترول کند. بورلی نظر داد “Cancun on three” در اینستاگرام نشان می دهد که فصل لیلارد به پایان رسیده است و او را برای تعطیلات زودهنگام بسته بندی می کنند.

شوخی در مورد بورلی بود. تریل بلیزرز به مرحله پلی آف صعود کرد. آنها در دور اول حذف شدند اما کلیپرز که تصور می شد مدعی عنوان قهرمانی هستند، از سری 3-1 جلو افتادند و در دور دوم ناراحت شدند.

“@patbev21 من حدس می‌زنم باید این دعوت کانکون را تمدید کنم زیرا هنوز هماهنگی‌هایم را انجام نداده‌ام.” لیلارد در توییتر به بورلی دست زد.

بورلی ورزش خوبی بود.

بورلی در طول یک لایو اینستاگرام خندید: «من می‌بینم که همه شما در کامنت‌های اینستاگرام درباره کانکون در سه صحبت می‌کنید. “می دانی که من یک شخص واقعی هستم. این خیلی خنده دار است. من از آن قدردانی می کنم. همه شما را می شنوم. این خنده دار است، مرد. هر چند که خوب است. من باید آن را قبول کنم. چانه. من حتی نمی توانم دیوانه باشم. همین اتفاق می افتد. اگر آنها را بیرون می اندازی، باید بتوانی آنها را هم بگیری.”

این همه از زمانی شروع شد که نیک ون اکسل پس از شوخی در مورد کانکون، کار خود را با لیکرز از دست داد. در سه. لس آنجلس در سری فینال های کنفرانس غرب در سال 1998 با نتیجه 3-0 از یوتا جاز عقب افتاد. تیم در پایان تمرین قبل از بازی 4 جمع شد. ون اکسل به جای “1-2-3 لیکرز” فریاد زد “1-2-3 Cancun”.

لس آنجلس توسط یوتا جاروب شد و ون اکسل که در آن سال یک ستاره آل استار بود به دنور ناگتس مبادله شد.

این مقاله در ابتدا در Rochester Democrat and Chronicle منتشر شد: الی اپل استفون دیگز را مسخره می کند، به نظر می رسد دامار هملین را مسخره می کند.





منبع