الیز استفانیک، نماینده نیویورک پیپر ریپس با جراح مغز جرج سانتوس دیگ

این احتمال وجود دارد که آقای سانتوس هر چیز مفیدی را به هر دو گروه کمک کند، به همان اندازه ضعیف است که او تا بهار جراح مغز شود. (سپس دوباره، او ممکن است مطالبه یکی بودن.)” شکست.

سرمقاله خاطرنشان کرد که استفانیک «به سؤالات سخت» درباره سانتوس ادامه داد و در حالی که کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) او را در کمیته های کسب و کار کوچک و علم، فضا و فناوری قرار داد، «ایستاد».

سرمقاله را اینجا بخوانید.

مربوط…



منبعهیئت تحریریه اتحادیه تایمز از نماینده الیز استفانیک (RN.Y.) خواست تا از دروغگوی سریالی نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) که او با تمام وجود در انتخابات میان دوره ای 2022 از او حمایت کرد، صدا بزند.

در پایان این گزارش آمده است: «اکنون زمان آن است که خانم استفانیک – یک بلای مکرر رسانه‌های اجتماعی برای هر سیاستمداری که متهم به خلافکاری است که عضو حزب او نیست – تا حدی از صداقتی که همکارانش در جمهوری‌خواهان ایالتی نشان داده‌اند، نشان دهد.

هیئت مدیره روزنامه ایالتی نیویورک روز چهارشنبه در یک مقاله نظری اهانت آمیز نوشت، استفانیک دوستدار دونالد ترامپ “در صدر فهرست رهبران راضی” حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان است که در برابر رسوایی هایی که سانتوس را فراگرفته اند، سکوت کرده اند.