الیزابت چمبرز می‌گوید که آرمی همر وقتی با هم در جزایر کیمن قرنطینه شدند در آغاز همه‌گیری کووید-19 «بدترین» بود.

همر در نهایت چمبرز و بچه هایشان را در حالی که به کالیفرنیا بازگشته بود، آنجا گذاشت.

چمبرز از زمان با هم بودنشان در جزایر کیمن در سال 2020 به ال گفت: «او بدترین بود.

  • آرمی همر، سمت چپ، و الیزابت چمبرز در سیزدهمین مراسم سالانه Go Gala در NeueHouse Hollywood در روز شنبه، 16 نوامبر 2019، در لس آنجلس شرکت کردند.ریچارد شاتول/اینویژن/AP
    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    او ادامه داد: سخت بود، مرد، من قبلاً در زندگی ام با چنین چیزی برخورد نکرده بودم، بنابراین ابزار آن را نداشتم.

    هامر، که پدر و نامادری او نیز در جزایر کیمن زندگی می کنند، در سپتامبر 2020 به GQ گفت: “این یک موقعیت بسیار پیچیده و شدید بود، با شخصیت های بزرگ که همه در یک مکان کوچک قفل شده بودند.”

    او در پروفایلی که روز سه شنبه منتشر شد به ال گفت: “او بدترین بود.” ال گزارش داد که چمبرز، که جزئیات بیشتری ارائه نکرد، معتقد بود که رفتار هامر در آغاز همه‌گیری کووید-19 آزاردهنده بود.

    الیزابت چمبرز گفت که شوهر سابقش آرمی همر زمانی که در سال 2020 با هم در جزایر کیمن قرنطینه شدند “بدترین” بود.

    چمبرز به Elle گفت زمانی که هامر تصمیم گرفت جزایر کیمن را در قرنطینه خانوادگی ترک کند، چمبرز و هامر رسما از هم جدا شدند. در آن زمان هامر به کالیفرنیا برمی گشت تا به یکی از دوستانش کمک کند تا یک متل قدیمی را بازسازی کند.

    الیزابت چمبرز گفت قرنطینه با همسر آن زمان آرمی همر آسان نیست.

  • هامر قبلاً در مورد وضعیت دشوار خود صحبت کرده است که در جریان شروع همه‌گیری COVID-19 در جزایر کیمن گیر کرده بودند. به گزارش Elle، آنها پس از یک سفر با قایق در سنت بارتز به جای بازگشت به خانه در لس آنجلس، ترجیح داده بودند به آنجا بروند.

    هامر در مورد دوران قرنطینه خود به GQ گفت: “من دقیقاً مثل “من نمی توانم این کار را انجام دهم. مرا از اینجا بیرون کن.”

    از آن زمان، همر به خاطر تعداد زیادی از پیام‌های مستقیم اینستاگرام منتشر شده که همچنین حاکی از یک فتیش آدم‌خواری است، به آزار عاطفی و فیزیکی، از جمله تجاوز جنسی متهم شده است.

    هامر اعتراف کرد که “خیلی خوب از پس آن بر نیامده” و “به دلیل احساس “به دام افتادن” در جزیره ای که اجازه ارسال نامه یا پرواز را نمی دهد، قوانین سختگیرانه منع رفت و آمد را رعایت می کند، “خیلی نزدیک بود عقلم را از دست بدهد” همه چیز را پایین بیاور