الکس ویلانووا، کلانتر شهرستان لس آنجلس، می گوید اگر عکس های تصادف کوبی برایانت برای همیشه از دستگاه های اولین پاسخ دهندگان حذف شوند، فقط «خدا می داند»

در دسامبر همان سال، یافته‌های تحقیقات داخلی با تیم برایانت در جریان بود.

ویلانووا با مخالفت با مصاحبه‌های قبلی مارس 2020، جایی که گفت که فقط دفتر پزشکی قانونی و NTSB باید عکس می‌گرفتند، گفت که اطلاعاتی که از آن زمان در مورد آتش‌سوزی برس و تهدید به «خاموش کردن» در محل سقوط به دست آورده است به این معناست که برخی از کارکنان او با گرفتن عکس در صحنه سقوط برای “حفظ صحنه” برای بازرسان فدرال کار درستی انجام دادند.

کلانتر لس آنجلس الکس ویلانووا در مورد عکس های محل سقوط کوبی برایانت در روز جمعه شهادت داد.

  • ویلانووا گفت: “این واقعیت که در این مرحله از بازی در رسانه های اجتماعی ظاهر نشده است به این معنی است که آنها کار خوبی انجام دادند.” من به آنها عفو دادم تا از گسترش آن جلوگیری کنم.»

    ویلانووا، اولین شاهد شهرستان لس آنجلس که به جایگاه فراخوانده شد، مستقیماً پس از ونسا برایانت در هشتمین روز محاکمه تلفیقی ونسا برایانت و کریس چستر علیه این شهرستان شهادت داد.

    ویلانووا گفت: «هرچه بیشتر تأخیر می‌کردیم، جهانی بود که بی‌نهایت در حال گسترش بود. او ادعا کرد که با تقاضای نمایندگی قانونی و صنفی توسط کارکنانش، می‌توانست یک تحقیق اولیه سنتی در مورد اینکه چه کسی عکس‌ها را گرفته و توزیع کرده است، کشیده شود و این عکس‌ها بیشتر گسترش یابد.

    ایمیل های نمایش داده شده در طول شهادت ویلانووا نشان می دهد که وکلای ونسا برایانت در 2 مارس 2020 درخواست می کنند که LASD تمام شواهد مربوط به گرفتن و به اشتراک گذاری عکس ها در محل سقوط هواپیما را در پیش بینی شکایت خود حفظ کند. تا 26 مارس 2020، LASD پاسخ داد و گفت که نمی تواند به این درخواست کمک کند و تا حدی به قانون سوابق عمومی کالیفرنیا و تحقیقات داخلی در حال انجام در مورد انتشار عکس ها اشاره کرد.

    ویلانووا به دادگاه گفت که دستگاه های “پارک 8” نماینده مشخص شده که این عکس ها را در اختیار دارند. وی افزود که شهادت دیوید کاتز، رهبر جستجو و نجات LASD مبنی بر اینکه معاون داگ جانسون نزدیک به صد عکس در محل حادثه گرفته است، نشنیده است.

    کلانتر الکس ویلانووا در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار عدالت در روز سه شنبه، 15 فوریه 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد.

    وقتی از وی پرسیده شد که آیا مطمئناً می‌دانست که عکس‌ها برای همیشه حذف شده‌اند، ویلانووا گفت که “خدا می‌داند، همین است.”

    در آن جلسه در ایستگاه کلانتر Lost Hills، ویلانووا گفت که به کارکنانش گفته است، “با هر عکسی و اینکه برای چه کسی فرستاده اید، بیایید، و نظم و انضباط دریافت نخواهید کرد.”

    ویلانووا در طول شهادتش، پس از اطلاع از شکایت شهروندان مبنی بر اینکه معاون جوی کروز عکس‌های گرافیکی را در یک بار در نورواک، کالیفرنیا، نشان داده بود، دستور حذف را دو برابر کرد.

    در سپتامبر 2020، ونسا برایانت از شهرستان لس آنجلس، اداره کلانتر شهرستان لس آنجلس و اداره آتش نشانی این شهرستان به دلیل عکس های گرفته شده در محل سقوط هلیکوپتر کوبه و جیانا برایانت که ادعا می کند توسط افسران و سایر نیروهای اولیه به اشتراک گذاشته شده بود، شکایت کرد.

    کلانتر شهرستان لس آنجلس، الکس ویلانووا، نگاه دقیق تری به تلاش های اداره کلانتر لس آنجلس برای مهار محل سقوط هولناک هلیکوپتر کوبی برایانت پس از این رویداد غم انگیز ارائه کرد و از دستور حذف عکس ها به دلیل “جهانی که بی نهایت در حال گسترش بود” دفاع کرد.

    ویلانووا شهادت داد که معتقد است بازرسان آژانسش دقیق هستند و تأیید کرد که انتظار داشت آنها حساب‌های ابری و همچنین تلفن‌ها را جستجو کنند.

    کلانتر الکس ویلانووا در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار عدالت در روز سه شنبه، 15 فوریه 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد.عرفان خان / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    ویلانووا به عنوان اولین شاهد شهرستان لس آنجلس، مستقیماً پس از ونسا برایانت شهادت داد.

  • ویلانووا اظهار داشت که کار درستی انجام داده و به کارکنانش دستور داده که عکس‌ها را حذف کنند.

  • ویلانووا گفت: «مقابله با یک بحران مهم‌تر از سیاست‌ها است. هیچ کتاب بازی برای چنین موقعیتی وجود نداشت.»

    او در بازجویی اذعان داشت که در آن استعلام و حکم حذف «نخستین سرخ شدن» در روز جمعه پس از سقوط، تلفن کارکنانش در آن زمان جستجو نشد و او قول آنها را برای حذف عکس‌ها قبول کرد.