الکس لاسری، دموکرات از رقابت های انتخاباتی سنا ویسکانسین کناره گیری کرد

بارنز در نظرسنجی‌های عمومی پیشتاز بوده است که همگی نشان از رقابت تنگاتنگ او و لاسری داشت. این هفته، کمپین بارنز یک نظرسنجی داخلی منتشر کرد که نشان داد بارنز با 14 امتیاز از لاسری پیشی گرفته است.

خروج لسری از رقابت، ستوان فرماندار ماندلا بارنز را به عنوان کاندیدای برتر دموکرات ها در انتخابات مقدماتی تبدیل می کند که در آن برنده برای مقابله با سناتور جمهوری خواه ایالات متحده، ران جانسون، پیش می رود.

سارا گودلوسکی، خزانه دار ایالتی و سایر نامزدهای کمتر شناخته شده در این رقابت باقی می مانند. روز دوشنبه، تام نلسون، مدیر اجرایی کانتی اوتاگامی، از رقابت کنار رفت و بارنز را تایید کرد. تاد نیشن، سخنگوی کمپین او گفت که لسری از بارنز حمایت خواهد کرد.

لسری 35 ساله پیش از این بیش از 12.3 میلیون دلار از پول خود را برای مسابقه خرج کرده بود. برنامه های او برای کناره گیری از رقابت برای اولین بار توسط میلواکی ژورنال سنتینل گزارش شد.

لسری در شهر نیویورک متولد شد و در سال 2014 پس از اینکه پدر میلیاردر او عضوی از تیمی بود که باکس NBA را خریداری کرد، به میلواکی نقل مکان کرد. لسری به عنوان معاون اجرایی تیم خدمت می کرد و ارتباط خود را با قهرمانی باکس در سال 2021 تبلیغ می کرد و مرتباً به عنوان قهرمانی آنها و استخدام کارگران اتحادیه برای ساختن استادیوم محل بازی تیم اشاره می کرد.



منبعمدیسون، ویز (AP) – سخنگوی ستاد انتخاباتی او گفت، الکس لسری، مدیر میلواکی باکس، قصد دارد از رقابت های انتخاباتی سنای ایالات متحده در ویسکانسین در روز چهارشنبه، کمتر از دو هفته مانده به انتخابات مقدماتی دموکرات ها کناره گیری کند.