الکس جونز ترامپ را به جای ران دیسانتیس که “خیلی بهتر” است کنار می گذارد

جونز این هفته در InfoWars اعلام کرد: “با این گفته، من از DeSantis حمایت می کنم.” «دیسانتیس به تازگی از عالی بودن به فوق‌العاده خوب تبدیل شده است. و همانطور که مسیح گفت من فقط اعمال یک مرد را تماشا نمی کنم. درخت را از روی میوه هایش قضاوت کنید. من همچنین می‌توانم در ویدیوی HD به چشمان او نگاه کنم و صداقت واقعی را می‌بینم.»

جنگ اطلاعاتی

جنگ اطلاعاتی

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جونز که یک ضد واکسن صریح بود، به مخاطبانش ادعا کرد که قبلاً با عملیات Warp Speed ​​دولت ترامپ و حمایت ملایم در بهترین حالت رئیس جمهور سابق از واکسن های COVID-19 “مخالف” است. با این حال، او احساس کرد که «ما باید او را به دلیل سناریوی کابوس‌آور ریاست‌جمهوری هیلاری کلینتون یا جو بایدن در سمت خود نگه داریم».

جونز یکی از چهره های کلیدی رسانه ای MAGA بود که “دروغ بزرگ” را که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 به دلیل تقلب گسترده در رای دهندگان شکست خورد و در جریان شورش کنگره حضور داشت را مطرح کرد. از آن زمان، وزارت دادگستری تحقیقات درباره نقش او در شورش ها را آغاز کرد و کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان او را احضار کرد، که اخیراً متن هایی دریافت کرده است که وکلای او به طور تصادفی در جریان آخرین محاکمه سندی هوک او درز کرده اند.

الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه راست افراطی، می‌گوید که «راهی بهتر از دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق برای حمایت از ریاست‌جمهوری در سال 2024 پیدا کرده است: ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا.

وی افزود: ترامپ باید اینگونه باشد. و من این نقطه را چکش کرده ام، و او اکنون این کار را انجام می دهد. و ما کسی را داریم که بهتر از ترامپ است. خیلی بهتر از ترامپ.»

این اولین بار نیست که جونز در حمایت خود از ترامپ تردید می کند. ماه گذشته، او از مارجوری تیلور گرین (R-GA) نماینده کنگره MAGA خواست تا نامزد ریاست جمهوری شود و گفت که او هم از ترامپ و هم از دیسانتیس “باهوش تر” است. او همچنین رئیس‌جمهور سابق را به دلیل اینکه به هوادارانش گفته واکسن بزنید، «احمق» خوانده شده است، ترامپ را به خاطر فشار دادن واکسن تهدید می‌کند که «لعنتی» ترامپ را به‌خاطر فشار دادن واکسن، و حتی آشکارا آرزو می‌کند که «هرگز ترامپ را ملاقات نمی‌کرد» زیرا «به شدت بیمار است». از او.”

تاکر کارلسون “شیتینگ خودش” می ترسید که پیام های الکس جونزش درز کند

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مجری InfoWars و مدافع «سرقت دزدی» را در برنامه خود در این هفته اعلام کرد که سال‌ها از رئیس‌جمهور سابق دوبار استیضاح شده حمایت کرده است، اما آن روزها خیلی گذشته بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.