الکس جونز به جنگ کانیه وست و نیک فوئنتس بر سر شیفتگی هیتلر «هومروتیک» می رود

در جای دیگری از این بخش، جونز فوئنتس – همکار قدیمی خود را که در راهپیمایی «سرقت دزدی» صحبت می‌کرد – «هیتلر بچه» و «بچهعاشق نازی

زک رابرتز/گتی ایماژ

او ادامه داد: هیتلر وحشتناک بود، هیتلر را خراب کن، هیتلر را در جهنم بسوزان.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

زک رابرتز/گتی ایماژ

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

جوشش تنش‌ها به دنبال آن است که جونز هفته گذشته میزبان این دو نفر در برنامه خود بود، جایی که رپر بدنام “عشق” خود را به هیتلر اعلام کرد.

با این حال، صبح روز سه‌شنبه، جونز هنگام مصاحبه با یوتیوبر راست‌گرای استیو کرودر، سعی کرد از وست و فوئنتس فاصله بگیرد. یکی از ادعاهای اصلی جونز استدلال او بود مبنی بر اینکه فوئنتس و وست شیفتگی “هموروتیک” به رهبر حزب نازی و دیکتاتور نسل کش آدولف هیتلر دارند.

این اولین باری نیست که جونز یک دوست قدیمی را نیز مورد آزار قرار می دهد. سال گذشته، او به دونالد ترامپ روی آورد و تهدید کرد که رئیس جمهور سابق را به دلیل حمایت از واکسن کووید-19 “همه کثیفی” را بر سر او خواهد ریخت.

در تلگرام، فوئنتس با نامیدن جونز “مخالف کنترل شده” پاسخ داد – اما به سوالات The Daily Beast در این مورد پاسخ نداد.

«این طلسم هیتلر وجود دارد. و نه، من اهل یونیفرم‌های نظامی طاووسی فانتزی نیستم که اتفاقاً باعث کشته شدن 22 میلیون آلمانی شد.

الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه راست افراطی، به جنگ با نیک فوئنتس و کانیه وست، ملی‌گرای سفیدپوست رفته است.

این برای صدمه زدن به ترامپ نیست. برای این است که مردم بدانند که او چقدر رقت انگیز است وقتی فکر می کنید او دارد شطرنج 4 بعدی بازی می کند و شما را نجات می دهد، اما اینطور نیست! جونز در آن زمان اعلام کرد.

او نوشت: «MTG و الکس جونز هر دو مرا زیر اتوبوس انداختند تا از گروه‌های یهودی دلجویی کنند. من شخصاً آن را نمی‌بینم، اما مردم باید بدانند که آنها تعریف اپوزیسیون کنترل‌شده هستند.»

در حالی که منکر سندی هوک در روز سه شنبه تلاش کرد رابطه خود را با فوئنتس کم اهمیت جلوه دهد، آرشیو داستان متفاوتی را روایت می کند. یکی از اولین حضورهای فوئنتس در InfoWars در کنار جونز در اکتبر 2019 بود. از آن زمان، رهبر InfoWars ده ها بار شخصاً با فوئنتس مصاحبه کرده است، در حالی که جونز همچنین در کنار این ملی‌گرای سفیدپوست در کنفرانس‌ها و گردهمایی‌ها صحبت کرده است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع