الکس جونز از طرح ورشکستگی خود ابراز خوشحالی می کند تا خسارت های سندی هوک را “سال ها” ببندد

جونز در اوایل سال جاری زمانی که یک پرونده ورشکستگی برای Infowars و برای شرکت‌های هلدینگ حقوق علامت تجاری و دامنه وب در تلاش برای وادار کردن یک تسویه پولی محدود با خانواده‌های سندی هوک تشکیل داد، تلاش کرد – و مجبور شد آن را کنار بگذارد.

اما وکلا در جلسه روز دوشنبه در دادگاه در جلسه ای درباره پرونده ورشکستگی در مورد ساختار آخرین اقدام جونز – و زمان بندی او – ابراز نگرانی کردند.

محاکمه در تگزاس، جایی که Infowars مستقر است، در حال حاضر برای تعیین میزان خسارتی که جونز باید بپردازد برگزار می شود.

بلومبرگ گزارش داد که Free Speech Systems به دنبال نوع خاصی از محافظت در برابر ورشکستگی است که به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا از طریق ورشکستگی سرعت بگیرند. به طور کلی شرکت هایی را هدف قرار می دهد که کمتر از 7.5 میلیون دلار بدهی دارند. والدین Infowars بیش از 50 میلیون دلار بدهی ادعا می کنند – طبق یک شکایت دیگر علیه جونز، بیشتر آن به شرکت PQPR Holdings که متعلق به الکس جونز است، بدهکار است.

هسلین در خیابان دستگیر شده است و لوئیس تجهیزات نظارتی نصب کرده است و با تفنگ، چاقو و اسپری فلفل کنار تختش می خوابد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

جونز «یک بار دیگر مانند یک ترسو به دادگاه ورشکستگی فرار کرد کریس متی، وکیل کانکتیکات در بیانیه‌ای گفت: در تلاشی شفاف برای به تاخیر انداختن مواجهه با خانواده‌هایی که او سال‌ها به آنها آسیب رسانده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، در تشکیل پرونده ورشکستگی، Free Speech Systems دارایی های 14.3 میلیون دلاری شامل تقریباً 1.16 میلیون دلار نقد و نزدیک به 1.6 میلیون دلار دارایی و تجهیزات تا 31 مه را فهرست کرده است. این شرکت همچنین 79 میلیون دلار بدهی، با بدهی 54 میلیون دلاری به هلدینگ PQPR ادعا کرد.

یک روانپزشک روز دوشنبه در دادگاه افترا در آستین، تگزاس، والدین کودکان مرده از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برند و از ترس دائمی اینکه پیروان جونز آنها را بکشند، رنج می برند.

الکس جونز، پادکست توطئه افراطی راست افراطی، در برنامه خود از این که چگونه آخرین طرح ورشکستگی او خسارات افترا به خانواده های سندی هوک را کاهش می دهد و حتی مبالغ کاهش یافته را «برای سال ها» محدود می کند، تحسین کرد.

لوبیت به تجربه شاکیان نیل هسلین و اسکارلت لوئیس اشاره کرد که پسر 6 ساله خود جسی لوئیس را در قتل عام از دست دادند.

وکلای آنها گفتند، علیرغم آخرین نقشه ورشکستگی جونز، خانواده ها از مبارزه عقب نشینی نمی کنند.

جونز در روز یکشنبه در پادکست خود ادعا کرد که پرونده ورشکستگی فعلی وی، وثیقه ای را که باید برای درخواست تجدید نظر ارسال کند، تنها به نیمی از دارایی خالص (اعلام شده) خود کاهش می دهد – و سپس او همچنان قصد دارد هر گونه خسارتی را که تصمیم گرفته شود در آن مبلغ کاهش یافته ببندد. «سال‌ها» در حالی که پادکست Infowars او به کار خود ادامه می‌دهد. او همچنین مدعی شد که «ما هرگز دروغ نگفته‌ایم» و «آنچه که داریم اعتبار ماست».

آوی موشنبرگ، وکیلی که در دعوای انتقال کلاهبرداری علیه جونز و اینفووارز در تگزاس دخیل است، در جلسه فصل یازدهم گفت: «پرچم‌های قرمز زیادی در اطراف این ورشکستگی وجود دارد. “این به سختی یک تجارت کوچک است.”

جونز، که با گروه های افراطی در پشت یورش به ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 مرتبط است، همچنین به دلیل نقشش در برنامه ریزی رویدادهای قبل از خشونت، کانون تحقیقات بازرسان است.

جونزویل بعدی در ماه سپتامبر با هیئت منصفه ای در کانکتیکات برای تعیین خسارت در آن پرونده روبرو خواهد شد. انتخاب هیئت داوران این هفته آغاز شد.

جونز سال گذشته در پرونده هایی در کانکتیکات و تگزاس به دلیل اصرار مکرر بر اینکه 20 کودک کلاس اولی که در تیراندازی دسته جمعی در مدرسه ابتدایی سندی هوک در سال 2012 در نیوتاون، کانکتیکات کشته شدند – و والدین ویران شده آنها – بازیگران یک فیلم بودند، مسئول افترا شناخته شد. شیرین کاری ساختگی ضد اسلحه توسط دولت آمریکا. (شش بزرگسال نیز کشته شدند.)

آلینور استرلینگ، وکیل مدافع خانواده های سندی هوک در یکی از پرونده های افترا، در جلسه استماع “بر اساس کشفی که در کانکتیکات انجام شد مبنی بر اینکه الکس جونز به طور سیستماتیک مقادیر زیادی پول را از سیستم های گفتار آزاد خارج می کند” ابراز “نگرانی های جدی” کرد.

طرح پول جونز در جریان شهادت دراماتیک در مورد درد و رنج خانواده های سندی هوک، که نه تنها با از دست دادن فرزندان خود در یک تیراندازی دسته جمعی دست و پنجه نرم می کنند، بلکه مجبور می شوند با آزار و اذیت و تهدید به مرگ توسط بی بند و باری جونز مواجه شوند، اجرا شد. حامیانی که با دروغ های او اسلحه می شوند.

روی لوبیت، روانپزشک قانونی که توسط شاکیان استخدام شده است، گفت: “علت اصلی درد آنها کاری است که جونز انجام می دهد.”

جونز روز جمعه یک دادخواست حمایت از ورشکستگی فصل 11 را امضا کرد تا از شرکت مادر پادکست Infowars، Free Speech Systems LLC، همدست خود در دو پرونده افترا محافظت کند. گزارش شده است که Infowars در سال گذشته 65 میلیون دلار درآمد داشته است.

علاوه بر درآمد قابل توجه سالانه Infowars، جونز از یک فرشته رمزنگاری مخفی بهره برده است که در ماه مه حدود 6 میلیون دلار سکه را به ارزش کل نزدیک به 8 میلیون دلار ارز دیجیتال در کمتر از یک ماه تحویل داده است. مرکز گزارش داده است.