اقدامات “تکان دهنده و وحشتناک” علیه معلم منجر به دستگیری دانش آموز راهنمایی تگزاس شد


یک دانش آموز دبیرستانی پس از یک ویدیوی ویروسی که نشان می داد او به یک معلم در تگزاس حمله می کند، دستگیر شد و با اتهام جنایت روبرو شد.

سخنگوی ناحیه مدرسه مستقل اکتور کانتی در بیانیه ای به مک کلاچی نیوز درباره اقدامات دانش آموز مدرسه راهنمایی بووی گفت: «این تکان دهنده و وحشتناک است و قابل تحمل نخواهد بود».

KMID گزارش داد که این دانش آموز که دانش آموز کلاس هشتم مدرسه اودسا است، به نظر می رسد که بر سر یک تلفن با معلم درگیر شده است. قبل از اینکه همدیگر را هل دهند دستش را به کشوی میز معلم برد.

با شدت گرفتن درگیری، دانش آموز به معلم مشت می زند، موهای او را می گیرد و او را روی زمین می کشد. مک کلاچی نیوز به دلیل نوجوان بودن این دانش آموز ویدیو را به اشتراک نمی گذارد.

KWES گزارش داد که این دانش آموز در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر، به تعرض شدید به یک کارمند دولتی متهم شد. سخنگوی منطقه گفت که این اتهام یک جنایت درجه یک است.

وضعیت معلم ناشناخته است، اما KWES گزارش داد که دانش‌آموزان کلاس «یا به کلاس‌های دیگر منتقل شده‌اند یا اکنون یک معلم جایگزین خواهند داشت».

منطقه این رفتار را “غیرقابل قبول” خواند و قول داد که مدارس هر کاری که می توانند برای جلوگیری از تکرار آن انجام خواهند داد.

ما شاهد افزایش خشونت در میان کودکان در اینجا، در سراسر ایالت و در سراسر کشور بوده ایم. ما می دانیم که فرزندانمان آسیب می بینند و به ما برای کمک به مقابله با چالش های سلامت روان نیاز داریم، در حالی که باید آنها را در قبال اعمالشان پاسخگو بدانیم.” منطقه ما به رسیدگی به این نگرانی ها با دانش آموزان و خانواده ها ادامه خواهد داد.

اودسا در غرب تگزاس در نزدیکی مرز جنوب شرقی نیومکزیکو قرار دارد.

معلم، دانش آموز راهنمایی در حال پرتاب صندلی در حین دعوا دیده می شود. پلیس تگزاس در حال تحقیق است

‘بی حرف.’ حمله دانش آموزان راهنمایی به مربی بیسبال دبیرستان در تگزاس نشان می دهد



منبع