افسر پلیس پس از دستبند زدن به EMT در بیمارستان تعلیق شد

در بیانیه ای آمده است: «رویداد مورد بحث در آن روز به یک راه حل قابل قبول برای دو طرف رسید، زمانی که هم بازپرس و هم EMT توانستند به طور مشترک درباره دلایل اقدامات خود بحث کنند و هر دو توضیحات یکدیگر را پذیرفتند.

رئیس پلیس روچستر، دیوید اسمیت، وعده تحقیقات کامل را داد.

الیوت شیلدز، وکیل اسمیت، گفت که پس از پارک کردن بازپرس در محوطه آمبولانس، از بیرون شروع شد. EMT برای پیاده کردن یک بیمار از آمبولانس خود پیاده شد و با درب خود به ماشین پلیس برخورد کرد. بازپرس هویت او را خواست، اما اسمیت توضیح داد که ابتدا باید بیمارش را به داخل می برد.

ویدیوی مرتبط: پلیس منطقه پیتزبورگ پس از اینکه ظاهراً صحنه‌سازی ضربه و دویدن را انجام داد، تعلیق شد

سیو روچستر گفت این حادثه به رابطه آسیب دیده بین پلیس و رنگین پوستان اشاره دارد. در سال 2020، پلیس و مقامات شهری به دلیل رسیدگی به مرگ خفگی دنیل پرود، مرد سیاهپوستی که در ماه مارس یک هفته پس از بازداشت توسط افسران پلیس در مقابل پیاده‌رو تا زمانی که نفسش بند آمد، مورد انتقاد قرار گرفتند.



منبع

وی در بیانیه ای گفت: «بدیهی است که این حادثه برای من عمیقا نگران کننده است.

شیلدز گفت: “ما به بازرسان – افسران عالی رتبه – نیاز نداریم که در آنجا چنین رفتار کنند و جامعه را به خطر بیندازند.”

پلیس گفت که این حادثه در حال بررسی است، اما از ارائه جزئیات خودداری کرد و نام افسر را فاش نکرد. این افسر همچنان در زمان تعلیق حقوق دریافت می کند.

این تعلیق توسط پلیس شهر دوشنبه اعلام شد، یک هفته پس از آن که EMT Lekia Smith در بیمارستان Strong Memorial در روچستر دستبند زده شد. ویدئوی امنیتی بدست‌آمده توسط WHEC-TV نشان می‌دهد که بازپرس از اسمیت، یک زن سیاه‌پوست، در گوشه‌ای در حالی که در کنار یک بیمار روی برانکارد ایستاده بود، حمایت می‌کند. بازوی او را می گیرد، دستانش را پشت سرش می بندد و او را به بیرون می برد.

شیلدز گفت که این دقیق نیست.

اتحادیه پلیس روچستر، باشگاه ملخ، تعلیق بازپرس را “گیج کننده” خواند.

اسمیت بیانیه ای را از طریق گروه اجتماعی Save Rochester منتشر کرد و گفت که او هنوز “مشکلات ذهنی و جسمی” دارد اما می خواهد به کار به عنوان EMT بازگردد و عدالت را به سرعت اجرا کند.

یک بازپرس پلیس در غرب نیویورک پس از اینکه یک تکنسین فوریت های پزشکی در اورژانس بیمارستان به دلیل برخورد با وسیله نقلیه او در حالی که بیمار را از آمبولانس پیاده می کرد، دستبند زد، از کار تعلیق شد.

شیلدز گفت که بازپرس پس از آن او را در آغوش گرفت و باعث شد تا قبل از اینکه آزاد شود، به طور موقت چنگ خود را بر روی گارنی از دست داد. شیلدز گفت که پس از دستبند زدن به EMT در بیمارستان، افسر او را به وسیله نقلیه خود برد و قبل از اینکه او را رها کند از او بازجویی کرد.