افسر پلیس سینسیناتی پس از اینکه ماشین‌ها در مدرسه به صدای آژیر پاسخ نمی‌دادند در ویدئویی با استفاده از n-word دستگیر شد.

گزارش داخلی می‌گوید: «افسر والنتینو معتقد است که هیچ گونه تعصب نژادی که بر کار او تأثیر بگذارد، ندارد. افسر والنتینو معتقد است که این یک قسمت ذهنی بود.

بر اساس گزارش اداره امور داخلی پلیس سینسیناتی، والنتینو به بازرسان گفت: “این کار سختی است و من داشتم به نقطه ای می رسیدم که واقعا تحت تاثیر آن قرار می گرفتم” و اشاره کرد که او چهارده سال است که در این نیرو بوده است. والنتینو گفت که قصد دارد برای کاهش استرس خود به دنبال درمان باشد و مدعی شد که به طور مرتب از توهین های نژادی استفاده نمی کند.

والنتینو علی‌رغم تکذیب‌هایش، از خیابان‌های سینسیناتی برکنار شده و به وظیفه پشت میز تنزل داده شده است.

“F-ing [n-word]من از آنها متنفرم!» به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، افسر رز والنتینو در روز 5 آوریل هنگامی که به فرمان خودروی تیم خود کوبید، عصبانی شد.

رز والنتینو، افسر پلیس سینسیناتی، که در یک نمایش واقعی TLC نیز حضور داشت، پس از طغیان با استفاده از کلمه n که در دوربین بدنش ثبت شده بود، از خیابان های اوهایو بیرون کشیده شد.  (عکس: اداره پلیس سینسیناتی)

آفتاب پوروال، شهردار سینسیناتی، در بیانیه‌ای گفت: «از اینکه افسر والنتینو چنین الفاظ نفرت‌آمیز، خشمگین و نژادپرستانه را به نمایش می‌گذارد، متحیر شدم. وی افزود: «نیروهای اجرای قانون ما نماینده همه این شهر هستند و سیاه‌پوستان سینسیناتی‌ها سزاوار این هستند که احساس امنیت کنند زیرا بدانند با احترام متقابل با آنها رفتار خواهد شد.»

جان کرپ، مدیر موقت شهر در بیانیه ای گفت: “ما همه کارمندان خود و به ویژه افسران پلیس سوگند خورده خود را با استانداردهای بالا نگه می داریم.” فیلم دوربین بدن افسر رز والنتینو ناراحت کننده است. من از CPD انتظار دارم این موضوع را به طور کامل بررسی کند و نظم و انضباط را مطابق با رویه های انضباطی شهر توصیه کند.

“F-ing [n-word]من از آنها متنفرم!» افسر رز والنتینو عصبانی شد و در حالی که دوربین بدنش می چرخید به فرمان ماشین تیم تیمش مشت زد.

جو مالوری، رئیس NAACP شهر، همچنین در مورد تناسب اندام افسر ابراز نگرانی کرد و گفت: “برای داشتن آن آشفتگی، آن پرخاشگری، آن عصبانیت، تحریک شدن به این راحتی، نباید آسان باشد.”

پست افسر پلیس سینسیناتی پس از اینکه ماشین‌ها در مدرسه به صدای آژیر پاسخ نمی‌دادند در ویدیو با استفاده از n-word دستگیر شد اولین بار در TheGrio ظاهر شد.



منبع

TheGrio بر روی تلویزیون شما از طریق Apple TV، Amazon Fire، Roku و Android TV رایگان است. همچنین، لطفا برنامه های موبایل گریو را دانلود کنید امروز!

یک افسر پلیس در سینسیناتی که در سال 2011 در یک نمایش واقعی TLC نیز ظاهر شد، پس از یک طغیان با استفاده از کلمه n که در دوربین بدنش ثبت شده بود، از خیابان های اوهایو بیرون کشیده شد.

رز والنتینو، افسر پلیس سینسیناتی، که در یک نمایش واقعی TLC نیز حضور داشت، پس از طغیان با استفاده از کلمه n که در دوربین بدنش ثبت شده بود، از خیابان های اوهایو بیرون کشیده شد. (عکس: اداره پلیس سینسیناتی)

کرپ تاکید کرد که والنتینو “در خیابان‌های شهر با لباس رسمی، نشان پوشیدن یا حمل سلاح گرم نخواهد بود.”

والنتینو به طور قابل توجهی عصبانی بود زیرا انبوهی از وسایل نقلیه که برای بردن دانش آموزان در دبیرستان دانشگاه وسترن هیلز صف کشیده بودند، وقتی چراغ ها و آژیر خود را فعال کرد، حرکت نمی کردند. سابق زنان پلیس سینسیناتی این گزارش نشان می‌دهد که وقتی یک دانش‌آموز مرد سیاه‌پوست از کنارش رد شد و انگشت وسط را به افسر والنتینو داد، ستاره به‌ویژه عصبانی شد.