افسر دی سی که در کنگره مورد ضرب و شتم قرار گرفت پس از حادثه دادگاه آن را در تلویزیون از دست داد

فانون به صدای بلندی تبدیل شده است که برای عدالت بر سر این شورش مبارزه می کند و بارها علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و حامیانش صحبت می کند. او از زمانی که نیروی پلیس را ترک کرد، به‌عنوان یک مشارکت‌کننده روی آنتن به CNN پیوست.

فانون احساساتی شد و لحظه ای خود را از دست داد.

مایکل فانون، افسر سابق پلیس متروپولیتن دی سی، روز سه شنبه در سی ان ان به دنبال حادثه ای در حین صدور حکم برای یک شورشگر کنگره که به او حمله کرده بود، خفه شد.

لیمون خطاب به مهمانش گفت: «وقتی می شنوم چیزهایی مثل اتفاقی که برای شما در دادگاه افتاد واقعاً عصبانی می شوم.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

فانون پس از لحظاتی ادامه داد: «تمركز روی تصویر بزرگ‌تر زمانی كه می‌دانید، مثلاً آنچه امروز اتفاق افتاد، فقط یك حادثه مجزا نیست، دشوار است. این به واقعیت جدید من تبدیل شده است. این تک تک روزهای زندگی من است.»

او گفت که سعی دارد همه چیز را پشت سر بگذارد، اما همچنان از افرادی که “می خواهند من بمیرم” تماس ها و پیامک دریافت می کند.

در سی ان ان، مجری برنامه دون لمون هنگام معرفی مصاحبه، سخنانش را کوتاه نکرد و فانون را به خاطر اینکه «آنچه درست است» را مقدم بر سیاست قرار داده و «شغل خود را در این فرآیند از دست داده و برای آن مستمری نمی گیرد» تمجید کرد.

فانونه قبل از اینکه بخواهد صحبت کند، گفت: «فکر می‌کنم عوامل مختلف زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مردم به حمایت از دونالد ترامپ ادامه دهند.

در یک سخنرانی در دادگاه سه شنبه، فانون به یانگ گفت: “امیدوارم رنج بکشی.”

به گزارش ان بی سی نیوز، پس از صحبت فانون، یکی از حامیان شورش در دادگاه، فانونه را “یک لقمه” خواند.

او گفت: متاسفم، دان. “لعنتی مرا به آنجا رساندی، مرد.”

فانون در آن روز پس از ضرب و شتم و شوک الکتریکی مکرر دچار حمله قلبی شد. او در اواخر همان سال، پنج سال قبل از اینکه بتواند با حقوق بازنشستگی بازنشسته شود، از نیروی انتظامی استعفا داد.

اوایل همان روز، فانون در دادگاه شرکت کرد که کایل یانگ، مرد آیووا در گروه اوباش طرفدار ترامپ که در 6 ژانویه 2021 به فانون حمله کردند، به هفت سال زندان محکوم شد.

او بارها هدف تهدیدهای خشونت آمیز و نفرت انگیز قرار گرفته است. برای مثال او در روز سه شنبه تماس تلفنی را به اشتراک گذاشت در طی آن یک غریبه به او گفت: «اگر فردا با اتوبوسی که به سرعت حرکت می‌کند به تو برخورد کند، دنیا جای بهتری خواهد بود».