افسری که جورج فلوید را کشت، در پرونده مالیاتی به گناه خود اعتراف کرد

تحقیقات مالیاتی در ژوئن 2020 و پس از دریافت اطلاعاتی در مورد پرونده های مشکوک توسط درک شووین توسط وزارت درآمد مینه سوتا آغاز شد. آژانس یک بررسی گذرا داخلی را آغاز کرد و سپس تحقیقات رسمی را آغاز کرد.

درک شووین به اتهام کمک و مشارکت، عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی به ایالت مینه سوتا برای سال های 2016 و 2017 اعتراف کرد.

طبق اسناد دادگاه، با مالیات، بهره و هزینه پرداخت نشده، خاندان شووین که از آن زمان طلاق گرفته اند، 37868 دلار به ایالت بدهکار هستند.

شووین به قاضی گفت: “دلیل واقعی برخی نگرانی های مالی در آن زمان است.”

___

تریشا احمد یکی از اعضای سپاه آسوشیتدپرس/گزارش برای ابتکار اخبار ایالتی آمریکا است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. او را در توییتر دنبال کنید: @TrishaAhmed15





منبع

سه افسر دیگر به اتهامات فدرال به نقض حقوق فلوید محکوم شدند. دو نفر از آنها نیز به اتهام کمک و مشارکت در قتل غیرعمد محکوم شده اند، در حالی که سومی منتظر است تا قاضی درباره سرنوشت خود در مورد اتهامات دولتی تصمیم بگیرد.

شووین و همسر سابقش به چندین فقره گزارش کم درآمد و عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی متهم شدند. همسر سابق او پیشتر به دو فقره جرم اعتراف کرده بود.

تحقیقات در نهایت نشان داد که شووین‌ها اظهارنامه مالیاتی ایالتی برای سال‌های 2016، 2017 یا 2018 ارائه نکرده‌اند، و همه درآمدهای خود را برای سال‌های 2014 و 2015 گزارش نکرده‌اند. زمانی که اظهارنامه‌های مالیاتی برای سال‌های 2016 تا 2019 در ژوئن 2020 ارائه شد، شووین‌ها گزارشی ندادند. در این شکایات آمده است که تمام درآمد آنها در آن سال ها نیز بوده است.

در این شکایات گفته شد که شووین ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از کارهای امنیتی خارج از وظیفه بود که در چندین شغل بین سال‌های 2014 و 2020 انجام می‌داد. بازرسان بر این باورند که او در یک شغل حدود 95920 دلار در طول این شش سال درآمد داشته است که گزارش نشده است.

شووین در سال 2021 به اتهام قتل دولتی و قتل غیرعمد محکوم شد و در آن پرونده 22 سال و نیم در زندان است. او همچنین به اتهام فدرال نقض حقوق مدنی فلوید اعتراف کرد و به ۲۱ سال زندان محکوم شد. او همزمان در حال گذراندن دوران محکومیت است.

همسر سابق وی، کلی می شووین، در 24 فوریه به دو فقره کمک و مشارکت آنها در عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی برای سال های 2016 و 2017 اعتراف کرد. توافقنامه او شامل سه سال مشروط و استرداد با حداکثر 45 روز بود. خدمات اجتماعی اتهامات دیگر رفع شد. هاولی گفت که او در 12 می محکوم خواهد شد.

فلوید در 25 مه 2020 پس از اینکه شووین، سفیدپوست، زانوی خود را بیش از 9 دقیقه به گردن سیاهپوست فشار داد، درگذشت. فلوید که دستبند زده شده بود، بارها گفت که نمی تواند نفس بکشد. این قتل که توسط یکی از تماشاچیان به صورت ویدئویی ضبط شده بود، به عنوان بخشی از یک حسابرسی گسترده تر در مورد بی عدالتی نژادی، اعتراضات جهانی را برانگیخت.

شووین قبلاً به اتهام قتل ایالتی به دلیل قتل فلوید در ماه مه 2020 و به اتهام نقض حقوق مدنی سیاه پوست توسط فدرال محکوم شده بود.

مینیاپولیس (AP) – افسر سابق پلیس مینیاپولیس که برای قتل جورج فلوید در سال 2020 دوران محکومیت خود را می گذراند، روز جمعه به دو اتهام فرار مالیاتی اعتراف کرد.

در دادگاه مینه سوتا در برابر شریدان هاولی، قاضی شهرستان واشنگتن. شووین از طریق زوم از یک زندان فدرال در توسان، آریزونا ظاهر شد. او در اتاقی ایستاده بود و قبل از شروع جلسه به اطراف قدم می زد.

اندکی پس از قتل فلوید، شووین و همسر آن زمان او به اتهام گزارش کمتر درآمد خود به ایالت مینه سوتا و عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی مینه سوتا به اتهامات متعدد متهم شدند. در این شکایات ادعا شده بود که از سال 2014 تا 2019، شووین ها درآمد مشترک خود را 464433 دلار کمتر گزارش کرده اند.