افسران اداره پلیس لس آنجلس در حال دستگیری یک داوطلب در شب فیلم اجتماعی خود فیلمبرداری شدند


lapd

یکی از اعضای LAPD داخل ماشین تیم خود نشسته است، بیرون از مقر آنها در خیابان اول در مرکز شهر لس آنجلس پارک شده است.مل ملکن / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

  • مرد جوانی که در یک شب فیلم اجتماعی داوطلب می شد توسط پلیس لس آنجلس دستگیر شد.

  • رابرت کورتز در حال فیلمبرداری از بازداشت یکی از دوستانش توسط پلیس بود که پلیس لس آنجلس توجه آنها را به او جلب کرد.

  • روسیو گونزالس، مادر کورتز به پلیس اینسایدر گفت که می‌توانست پسرش را بکشد.

افسران اداره پلیس لس آنجلس در حال بازداشت یک داوطلب و دوستش در یک رویداد اجتماعی که توسط خود اداره برگزار شده بود، فیلمبرداری شدند.

رابرت کورتز 19 ساله به همراه دوست دوران کودکی خود در راه اندازی صندلی برای مراسمی که بخشی از آن توسط تالار شهر لس آنجلس، شورای شهر بندر و LAPD برگزار شده بود کمک می کرد که یک خودروی گشت متوجه مردان جوان شد و به آنها نزدیک شد.

به گفته مادر کورتز که با Insider در مورد این حادثه صحبت کرده بود، مأموران دوست دوران کودکی را شناختند و شروع به بازداشت او کردند. در همین حین، کورتز تلفن همراه خود را برای ضبط درآورد.

مادر کورتز، روسیو گونزالس، به اینسایدر گفت که با دیدن این ویدیو شوکه شده بود.

“او پسرم را به زمین کوبید. به چه دلیل؟ چون داشت شما را ضبط می کرد؟” او گفت.

گونزالس گفت که با افسران درگیر و گروهبان آنها صحبت کرده است. او گفت که افسران به او گفتند که فکر می کنند تلفن پسرش می تواند اسلحه باشد. LAPD به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

“شما می توانستید پسرم را با شلیک گلوله بکشید و سپس این چیزی است که آن را با آن پوشش می دهید؟” او گفت.

“او برای چه بازداشت شده است؟” می توان شنید که کورتز در یک ویدیو به پلیس می گوید. به گفته پلیس لس آنجلس ویلیام گود، یکی از اعضای جامعه فیلم گرفته شده این حادثه نشان می دهد که هر دو مرد دستگیر شده اند.

در ویدیوی شرکت کننده در توییتر به اشتراک گذاشته شدافسر ویکتور کوئزدا را می توان دید که چند دقیقه پس از ضبط دستگیری دوستش و برخورد او روی زمین، به سمت کورتز هجوم می آورد. این جوان 19 ساله بعداً به دلیل مقاومت در برابر دستگیری دستگیر شد.

“من برای چه بازداشتم؟” فریاد کورتز در ویدیوهایی که توسط اعضای جامعه گرفته شده است شنیده می شود که هر دو مرد دستگیر می شوند، در حالی که افسر دیگری به تماشاچیان یک تیزر سبز رنگ اشاره می کند.

وثیقه کورتز بعداً 25000 دلار تعیین شد. قانون کالیفرنیا و اولین اصلاحیه به تماشاگران اجازه می دهد تا از افسران پلیس در حین بازجویی و دستگیری مظنونان فیلمبرداری کنند.

گود گفت که کورتز با فیلمبرداری از افسران هیچ اشتباهی انجام نداده است.

او به Insider گفت: “من فکر می کنم رابرت شجاع بود و کار درست را انجام داد.”

با توجه به اعمال خشونت آمیز اخیر پلیس، فعالانی مانند گود به گروهی از مردم پیوسته اند که خواستار اصلاحات عمیق در لس آنجلس هستند.

در سال 2020، 27 نفر توسط پلیس هدف گلوله قرار گرفتند که منجر به کشته شدن هفت نفر شد. بر اساس گزارش‌هایی که از این وزارتخانه مشاهده شده توسط اینسایدر، در سال 2021، LAPD دست‌کم به 38 نفر شلیک کرد و 18 نفر از آنها را کشت.

و سال گذشته، در حالی که تلاش می کرد یک مظنون را دستگیر کند، لس آنجلس به ضرب گلوله والنتینا اورلانا-پرالتا، یک جوان 14 ساله را که در یک فروشگاه محلی خرید می کرد، کشت.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع