افزایش امنیت اجتماعی بعید به نظر می رسد که به دموکرات ها در نظرسنجی ها کمک کند

فلپس، از الکساندریا، ویرجینیا، گفت: “نه، این نمونه خوبی از دولت است که آنگونه که باید دولت کار می کند.”

با این حال، بایدن و دولت او هیچ نقشی در محاسبه تعدیل هزینه زندگی نداشتند. با فرمولی بر اساس تورم به دست می آید.

جمهوری‌خواهان به سرعت به راه‌های دیگری برای افزایش هزینه‌ها برای افراد مسن‌تر اشاره کرده‌اند که بر ضررهای برنامه بازنشستگی خصوصی در سال گذشته، قیمت بالای بنزین و افزایش هزینه‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی تاکید می‌کنند.

افزایش 8.7 درصدی مزایا پاسخی تک کلمه‌ای را از سوی پل فلپس بازنشسته 76 ساله و علاقه‌مند به نسب‌شناسی به همراه داشت: «اوه».

“من فکر نمی کنم که مردم درک کنند که عبور از این تغییرات چقدر دشوار است. براونینگ گفت و بایدن از آنها عبور کند.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر، https://twitter.com/ap_politics، AP را دنبال کنید.





منبع

اسکات بائر نویسندگان آسوشیتدپرس در مدیسون، ویسکانسین، تریشا احمد در مینیاپولیس و هانا فینگرهات در این گزارش مشارکت داشتند.

تامین اجتماعی به اندازه رقابت در سنا در ویسکانسین، جایی که ماندلا بارنز، فرماندار دموکرات، ران جانسون، رئیس جمهوری‌خواه فعلی را به چالش می‌کشد، در هیچ کجا به یک موضوع کمپین تبدیل نشده است.

من می خواهم تامین اجتماعی را نجات دهم. جانسون گفت من می خواهم مدیکر را نجات دهم. «من هرگز نگفتم که می‌خواهم تأمین اجتماعی را قطع کنم یا آن را در معرض خطر قرار دهم.»

او گفت: “او برای بازنشستگی شما می آید.”

___

پیام کاخ سفید در مورد تامین اجتماعی نشان می دهد که چگونه افراد مسن صدها دلار در سال آینده به لطف افزایش 8.7 درصدی تامین اجتماعی، کاهش تقریباً 5 دلاری ماهانه حق بیمه مدیکر و قانون جدیدی – که جمهوری خواهان به اتفاق آرا با آن مخالفت کردند – صدها دلار پس انداز خواهند کرد. کاهش قیمت برخی از داروهای تجویزی برای دریافت کنندگان مدیکر.

اما وان، سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواه گفت: «سالمندان باید بازنشستگی خود را به تعویق بیاندازند، بازنشستگان با درآمد ثابت با مشکل مواجه هستند، بودجه بازنشستگی به شدت کاهش می یابد و بایدن و دموکرات ها فقط خودشان را مقصر بدانند.

در ذهن فلپس، این افزایش بسیار بزرگ است زیرا تورم بسیار بد است.

افزایش هزینه ها هیچ تاثیری بر نحوه رای او در انتخابات 8 نوامبر نخواهد داشت. همچنین افزایشی که او در چک های ماهانه خود از سال آینده خواهد دید، نخواهد بود.

سناتور ریک اسکات، ایالت فلوریدا، اوایل سال جاری طرحی را پیشنهاد کرد که کنگره را ملزم به ارائه پیشنهادی برای تأمین مالی مناسب تأمین اجتماعی و مدیکر یا در نظر گرفتن حذف تدریجی آنها کرد.

مری براونینگ، 69 ساله دریافت کننده تامین اجتماعی در مینیاپولیس، گفت که به دموکرات ها و دولت بایدن به طور کامل به خاطر چک های افزایش یافته ای که در ژانویه دریافت خواهد کرد، اعتبار می دهد. اما این تغییری در نحوه رای دادن او که خود را «پیشروی سرسخت» توصیف می‌کند، تغییر نداد.

جانسون، یکی از معدود سیاستمدارانی که از طرح اسکات حمایت کرد، در طول سال‌ها بارها از تامین اجتماعی انتقاد کرده و آن را “طرح پونزی” نامیده است. او پیشنهاد کرده است که تامین اجتماعی از هزینه های اجباری به صندوق اختیاری منتقل شود، که به این معنی است که پولی که برای این برنامه خرج می شود به صورت خودکار نخواهد بود و کنگره را ملزم می کند که بودجه را هر سال تصویب کند.

کوهن، دانشمند علوم سیاسی جیمز مدیسون، گفت: بعید است که با چنین حمایت ناچیزی برای بازنگری اساسی تامین اجتماعی، کاری در سال های آینده انجام شود. این برنامه همچنین بسیار محبوب است، به طوری که 74٪ از بزرگسالان ایالات متحده در سال 2019 گفتند که مزایای این برنامه به هیچ وجه نباید کاهش یابد.

برخی از نامزدهای دموکرات امنیت اجتماعی را در مرکز تبلیغات تبلیغاتی قرار داده اند که به مخالفان خود حمله می کنند. در برخی موارد، تبلیغات پیشنهادات گمراه‌کننده‌ای در مورد برنامه‌های جمهوری‌خواهان برای تامین اجتماعی ارائه می‌دهد، که بازتاب ادعاهای اخیر بایدن مبنی بر اینکه تامین اجتماعی تحت کنترل جمهوری‌خواهان در سنا “در مرحله نهایی قرار خواهد گرفت” است.

مارتی کوهن، استاد علوم سیاسی دانشگاه جیمز مدیسون، می‌گوید: «این پول بیشتری به جیب مردم می‌آورد، اما باعث می‌شود مردم به تورم بالا فکر کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت: سال آینده از تورم جلوتر خواهند بود. “برای اولین بار در 10 سال گذشته، چک های تامین اجتماعی آنها افزایش می یابد در حالی که حق بیمه مدیکر آنها کاهش می یابد.”

این ایده مورد حمایت عمومی کمی از قانونگذاران جمهوری خواه قرار گرفته است. میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت سنا، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: «این بخشی از دستور کار ما نخواهد بود».

در واقع، وعده پرداخت‌های بزرگ‌تر می‌تواند توجه بیشتری را به افزایش قیمت‌ها جلب کند که باعث دردسر خانوارها شده است – و دلیل پشت اعلام روز پنجشنبه بزرگ‌ترین افزایش هزینه زندگی این برنامه در چهار دهه اخیر.

یک نظرسنجی جدید توسط مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC نشان می‌دهد که تنها 36 درصد از مردم ایالات متحده با مدیریت بایدن در اقتصاد موافق هستند. اما آنها تمام تقصیرهای تورم را به گردن او نمی اندازند، زیرا 55 درصد گفتند که قیمت های بالاتر از حد معمول بیشتر به دلیل عوامل خارج از کنترل بایدن است و 44 درصد معتقدند که این بیشتر به دلیل سیاست های بایدن اتفاق می افتد.

بارنز عقب رانده شد.

جانسون در طول مناظره خود در روز پنجشنبه از گفتن اینکه تامین اجتماعی و مدیکر باید برای پول با سایر برنامه های دولتی رقابت کنند، دفاع کرد و گفت که این امر از آشفتگی مالی در مسیر جلوگیری می کند.

___

رأی دهندگان اقتصاد را به عنوان اولویت بالاتر از تأمین اجتماعی رتبه بندی کرده اند، به طوری که 71 درصد از بزرگسالان آمریکایی در ماه ژانویه به مرکز تحقیقاتی پیو گفتند که تقویت اقتصاد اولویت اصلی رئیس جمهور و کنگره است در حالی که 57 درصد در مورد تضمین سیستم تأمین اجتماعی همین را می گویند. از نظر مالی سالم است

به گفته جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات، جمهوری خواهان “می خواهند امنیت اجتماعی را کاهش دهند و آشکارا در حال توطئه برای افزایش قیمت داروهای تجویزی برای میلیون ها سالمند هستند.”

واشنگتن (AP) – این خبر مبنی بر اینکه 70 میلیون نفر در سال آینده شاهد افزایش 8.7 درصدی چک‌های تامین اجتماعی خود خواهند بود، تنها چند هفته قبل از روز انتخابات منتشر شد، اما بعید است که به دموکرات‌ها امتیازی بدهد که به شدت به دنبال آن هستند.

این کار به این دلیل انجام می شود که تورم بد است و این دلیل تعدیل بزرگ است. این موضوعی نیست که دموکرات‌ها می‌خواهند برای رای‌دهندگان در اولویت قرار گیرد.»

کوهن گفت: «گفتن یک چیز است و انجام دادن کارها چیز دیگری است. “این برنامه ای است که به طور گسترده ای محبوب است، به این دلیل که به نفع مردم است. تا حدودی غیرقابل لمس است.»