اعضای اتحادیه راه آهن BMWED قرارداد قرارداد با راه آهن ایالات متحده را رد کردند

تاکنون تنها چهار اتحادیه از 12 اتحادیه این توافقنامه را تصویب کرده اند.

(گزارش توسط آیشواریا نایر در بنگالورو؛ ویرایش توسط شایلش کوبر)



منبع

رویترز در اوایل ماه گذشته گزارش داده بود که احزاب راه آهن با یک دوره خنک کننده موافقت کرده بودند، بخشی استاندارد از روند تصویب در صورت شکست رأی برای جلوگیری از هرگونه تعطیلی.

ماه گذشته، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که اتحادیه‌های دیگر، از جمله اتحادیه‌هایی که نماینده هزاران کارگر هستند، و کمیته کنفرانس ملی حامل‌ها (NCCC) به توافقی آزمایشی دست یافته‌اند و از اعتصاب پرهزینه‌ای که می‌توانست زنجیره‌های تامین ایالات متحده را فلج کند، جلوگیری کرد.

در سپتامبر، بخشی از انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا پس از اینکه اعضای آن قبلاً آن را رد کردند، به یک قرارداد آزمایشی بهبود یافته با NCCC دست یافتند.

برادر نگهداری کارکنان راه (BMWED)، که بیش از 11000 کارگر را نمایندگی می کند، گفت که این رد منجر به یک دوره “وضعیت موجود” می شود که در آن اتحادیه دوباره با شرکت های باربری کلاس I مذاکره می کند.

(رویترز) – اتحادیه ای به نمایندگی از کارمندانی که ریل ها را می سازند و نگهداری می کنند، روز دوشنبه گفت که اعضای آن قرارداد آزمایشی قرارداد با کمیته ای را که نماینده راه آهن های حمل و نقل بزرگ ایالات متحده است رد کردند.

اتحادیه گفت که این رای “نشان می دهد که برای ایجاد حسن نیت و بهبود روحیه ای که توسط مدیران راه آهن و مدیران صندوق های تامینی وال استریت شکسته شده است، کارهای زیادی باید انجام شود.”