اسکارلت جوهانسون می‌گوید وقتی جوان‌تر بود احساس می‌کرد حرفه‌اش به پایان رسیده است، زیرا او در این چیز عجیب و غریب بیش از حد جنسی شده بود.

بازی در نقش ناتاشا رومانوف/بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول همه چیز را تغییر داد و او را به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های باکس آفیس هالیوود تبدیل کرد.

او در پادکست داکس شپرد گفت که فکر می‌کند نقش‌های فراجنسی تنها چیزی است که او می‌تواند داشته باشد.

  • او گفت: “این گونه بود که شما چنین حرفه ای دارید، اینها نقش هایی هستند که بازی کرده اید.”

  • او گفت: “من بازیگران جوان تری را می بینم که در دهه 20 خود هستند، احساس می کنم اجازه دارند همه این چیزهای متفاوت باشند.” “این هم زمان دیگری است. ما حتی دیگر اجازه نداریم واقعاً بازیگران دیگر را کبوترچاله کنیم، خوشبختانه درست است؟ مردم بسیار پویاتر هستند.”

    جانسون، 37 ساله، بازیگری را از کودکی با بازی در فیلم‌هایی مانند «شمال» و «تنها در خانه 3» آغاز کرد. در اواخر نوجوانی، او در فیلم‌های بالغ‌تری مانند «جهان ارواح» و «مردی که آنجا نبود» برادران کوئن بازی می‌کرد.

    او در پادکست (از طریق یاهو) می‌گوید: «من به‌نوعی عینیت یافتم و به این شکل کبوتر شدم که احساس می‌کردم برای کارهایی که می‌خواهم انجام دهم، پیشنهاد کار دریافت نمی‌کنم. به یاد دارم که با خودم فکر می کردم، فکر می کنم مردم فکر می کنند من 40 ساله هستم. به نوعی دیگر چیزی نیست که مطلوب بود و من با آن مبارزه می کردم.»

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    جوهانسون در پادکست گفت که خوشحال است که می بیند ستاره های جوانی که در راه هستند نیازی به انجام کارهای او ندارند.

    در 20 سالگی، او سپس نقش‌هایی را بازی می‌کرد که مورد محبت قرار می‌گرفت: «نقطه مسابقه» وودی آلن و نوآر «کوکب سیاه». جوهانسون گفت که دوران حرفه ای او “ترسناک” بود زیرا فکر می کرد هرگز فراتر از این نقش ها رشد نخواهد کرد.

    اسکارلت جوهانسون در حال لبخند زدن

    اسکارلت جوهانسونوالاری میکون / خبرگزاری فرانسه / گتی