اسکات در غروب تمام برنامه های فدرال پس از ضربه زدن به بایدن دو برابر می شود

اسکات با رد ادعای بایدن در شامگاه سه‌شنبه مبنی بر اینکه جمهوری‌خواهان می‌خواهند به تامین اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی پایان دهند، افزود: «این به وضوح و بدیهی است ایده‌ای است که هدف آن مقابله با تمام قوانین جدید دیوانه‌کننده‌ای است که کنگره ما اخیراً تصویب کرده است».

اسکات سال گذشته زمانی که یک دستور کار سیاسی 12 ماده‌ای را که شامل پیشنهاد غروب آفتاب بود، که دموکرات‌ها بلافاصله از آن به عنوان مهمات در انتخابات میان‌دوره‌ای استفاده می‌کردند، مطرح کرد، جمهوری‌خواهان را در رتبه‌بندی قرار داد.

«آیا او فکر می‌کند من نیز قصد خلاص شدن از شر نیروی دریایی ایالات متحده را دارم؟ یا گشت مرزی؟ یا شاید کنترل ترافیک هوایی؟ این BS جعلی است که مردم از واشنگتن متنفرند. من هرگز از قطع بیمه تامین اجتماعی یا مدیکر حمایت نکرده ام و هرگز هم نخواهم کرد.

اسکات استدلال می کند که طرح او پیش بینی می کند که کنگره به سرعت برنامه های محبوب مانند مدیکر و تامین اجتماعی – و همچنین برنامه های دفاعی – را قبل از اینکه فرصتی برای غروب آفتاب داشته باشند، تجدید کند.

برخی از جمهوری‌خواهان مجلس ایده اصلاحات در برنامه‌های استحقاق را به عنوان بخشی از مذاکرات سقف بدهی مطرح کرده‌اند، اگرچه کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور (رئیس کالیفرنیا) و دیگران اصرار دارند که کاهش روی میز نیست.

در برنامه‌ام، موارد زیر را پیشنهاد کردم: تمام قوانین فدرال در پنج سال غروب می‌شوند. اسکات در بیانیه‌ای پس از سخنرانی بایدن در جلسه مشترک کنگره گفت: اگر قانونی ارزش حفظ کردن را داشته باشد، کنگره می‌تواند دوباره آن را تصویب کند.

بایدن گفت که «به جای اینکه ثروتمندان سهم خود را بپردازند، برخی از جمهوری‌خواهان، برخی جمهوری‌خواهان می‌خواهند مراقبت‌های پزشکی و تأمین اجتماعی غروب کنند» که این امر موجب تشویق‌های بلند قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در مجلس شد.

او اعلام کرد و با این استدلال که دموکرات‌ها به دولت فدرال قدرت دادند تا در قانون کاهش تورم به دولت فدرال برای مذاکره با قیمت‌های داروهای تجویزی پایین‌تر مذاکره کند، عملاً مدیکر را کاهش دادند، من را نمی ترساند که جو بایدن سخنانم را بچرخاند.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) روز چهارشنبه از پیشنهاد خود مبنی بر غروب تمام قوانین فدرال پس از پنج سال دفاع کرد و رئیس جمهور بایدن را در پاسخ به ادعای بایدن در سخنرانی ایالت اتحادیه مبنی بر اینکه برخی جمهوری خواهان می خواهند غروب آفتاب را غروب کنند، به شدت انتقاد کرد و او را “گیج” خواند. امنیت و مدیکر.

رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود درباره این پاسخ تند، اصرار کرد: “هر کسی که در این مورد شک دارد، با دفتر من تماس بگیرد، من یک نسخه به شما می‌دهم – یک نسخه از پیشنهاد را به شما می‌دهم.”

«این توسط افراد پیشنهاد شده است. من مودبانه آنها را نام نمی برم، اما این پیشنهاد توسط برخی از شما ارائه شده است.

او می‌گوید که این امر منجر به هزینه کمتری برای شرکت‌های دارویی برای توسعه داروها و درمان‌های جدید می‌شود.

این خار خشم اسکات، رئیس سابق کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه را برانگیخت، او این ادعا را “دروغ” و “یک اقدام غیرصادقانه … از سوی یک رئیس جمهور بسیار سردرگم” خواند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع