اسناد Mar-a-Lago ممتاز بودند!

ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

او توضیح نداد که چرا ترامپ تقریباً دو سال پس از شکست در انتخابات 2020 هرگز به خود زحمت نداد این اسناد را منتشر کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا نمی تواند صحبت در مورد یورش اف بی آی به مار-آ-لاگو را متوقف کند و روز یکشنبه اذعان کرد که FBI مجموعه هایی از جعبه ها را برداشته است، اما خواستار بازگرداندن اسناد شد زیرا این اسناد توسط امتیاز اجرایی یا وکیل-مشتری محافظت می شوند.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی

فرزندان ترامپ در ابتدا اعلام کردند که FBI چیزی پیدا نمی کند و ترامپ هر آنچه را که قرار بود در اوایل سال جاری به او بازگرداند. هنگامی که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آرشیو ملی از مطالب اضافی هنوز در املاک وی در فلوریدا اطلاع دارد، ترامپ ادعا کرد که مقامات فقط باید آنها را پس بگیرند و او با خوشحالی موافقت می کرد (علیرغم اینکه ترامپ احضاریه ای صادر کرده بود). سپس وکلای ترامپ شروع به طرح این ایده کردند که اف بی آی شواهدی را در این مجتمع کار گذاشته است، اما تنها به این نتیجه رسیدند که ترامپ احتمالاً از طبقه بندی خارج کرده است. می تواند داشته باشد طبقه بندی شده – مواد

کش پاتل، یکی از مقامات سابق دولت ترامپ، صبح یکشنبه در شبکه فاکس بیزینس گفت: «این یک واقعیت کلیدی است که اکثر آمریکایی‌ها از آن غافل هستند: رئیس‌جمهور ترامپ، به‌عنوان رئیس‌جمهور مستقر، مرجع یک‌جانبه برای رفع طبقه‌بندی است». او به معنای واقعی کلمه می تواند پای اسناد بایستد و بگوید که این اسناد اکنون از حالت طبقه بندی خارج شده اند و این کار با اقدام قطعی بلافاصله انجام می شود.

سایر نمایندگان جمهوری خواه به همراه شخص ترامپ تمایل ترامپ به حذف طبقه بندی را تبلیغ کردند. برخی استدلال می‌کردند که ترامپ دستوری دارد که هر چیزی را که با خود به اقامتگاه کاخ سفید می‌برد، از حالت طبقه‌بندی خارج کند، و خود ترامپ نوشت که چگونه «همه چیز از طبقه‌بندی خارج شد». هیچ سندی برای حمایت از این ادعا ارائه نشده است، اما این امر مانع از آن نشده است که برخی مقامات خلاف این را پیشنهاد کنند.

ترامپ و همراهانش دلایلی را برای اثبات بی گناهی احتمالی رئیس جمهور ارائه کرده اند، که بسیاری از آنها به طور فزاینده ای ریشه در واقعیت نداشتند زیرا تلاش می کردند جو بایدن و وزارت دادگستری را به خاطر یک حمله سیاسی مقصر بدانند.

این بازتاب اظهاراتی بود که پاتل هفته گذشته به Breitbart News گفت، جایی که او گفت اسناد از طبقه بندی خارج شده اند اما علامت گذاری ها به روز نشده اند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“اوه عالی! به تازگی معلوم شده است که اف‌بی‌آی در یورش معروف خود به مار-آلاگو، جعبه‌هایی از مواد ممتاز «وکیل-موکل» و همچنین مواد ممتاز «اجرایی» را گرفته است که آنها آگاهانه نباید آن‌ها را می‌گرفتند. در صبح یکشنبه Truth Social، تقریبا یک هفته پس از حمله نوشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این ادعا دو بهانه جدید را به فهرست دائمی دلایل او و حامیانش اضافه کرد که چرا حمله غیرقانونی، نامناسب، بی‌ثمر، بیش از حد مداخله‌گر، بدون مشکل بزرگ یا ترکیبی از هر پنج مورد بود.

جویس ونس، دادستان سابق ایالات متحده، روز یکشنبه به ام اس ان بی سی گفت: “من به نوعی از این واقعیت خوشم می آید که او به صحبت کردن ادامه می دهد.” شرط می بندم که افراد در DOJ نیز این کار را انجام دهند، زیرا او در حال عبور از مجموعه ای از دفاع های بالقوه در حال تغییر است و به محض اینکه یکی از آنها شکست می خورد، به سراغ چیز جدیدی می رود.

او گفت: «ترامپ به‌منظور خروج از دولت، مجموعه‌ای از مطالبی را که فکر می‌کرد مردم آمریکا باید حق خواندن آن‌ها را داشته باشند، از حالت طبقه‌بندی خارج کرد.»

با کپی از این حقیقت، من محترمانه درخواست می کنم که این اسناد فوراً به محلی که از آنجا گرفته شده است بازگردانده شوند. متشکرم!”