اسناد طبقه بندی شده بیشتری پیدا شد، این بار در خانه معاون سابق مایک پنس در ایندیانا

بررسی واقعیت: بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور این اختیار را داشت که اسناد را از حالت طبقه بندی خارج کند

وکیل پنس این اسناد را به عنوان “تعداد کمی از اسناد دارای علامت های طبقه بندی شده که در پایان دولت گذشته به طور ناخواسته به خانه شخصی معاون رئیس جمهور سابق منتقل شده است” توصیف کرد. او گفت که آنها در 16 ژانویه پیدا شدند و در یک گاوصندوق امن قرار گرفتند.

وزارت دادگستری سال گذشته پس از بررسی طولانی مدت در مورد اسنادی که وی در ملک خود در مار-آ-لاگو داشت، حکم بازرسی را در خانه رئیس جمهور دونالد ترامپ اجرا کرد.

ترامپ: مار-آ-لاگو در فلوریدا توسط FBI برای تحقیق در مورد رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده جستجو شد

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اسناد طبقه بندی شده در خانه پنس معاون سابق رئیس جمهور یافت شد.





منبع

مسائل سیستمی؟: اسناد بایدن و ترامپ مشکلات گسترده تری را آشکار می کند: از دست دادن سوابق طبقه بندی شده غیر معمول نیست

سی ان ان و فاکس نیوز اولین بار این کشف را در خانه پنس گزارش کردند.

در نامه 18 ژانویه آمده است که پنس “از وجود اسناد حساس یا طبقه بندی شده در محل سکونت شخصی خود بی اطلاع است” و او “اهمیت بالای حفاظت از اطلاعات حساس و طبقه بندی شده را درک می کند و آماده و مایل به همکاری کامل با آرشیو ملی است.” و هرگونه استعلام مناسب.»

در ماه نوامبر، پنس همین را به ABC News گفت و گفت: «هیچ دلیلی برای داشتن اسناد طبقه بندی شده وجود ندارد، به خصوص اگر در یک منطقه محافظت نشده باشند».

بایدن: افشاگری ها در مورد مدیریت جو بایدن با اسناد طبقه بندی شده افزایش می یابد. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم

این موضوع بر آنچه که تحلیلگران امنیتی در زمان کشف اسناد بایدن به USA TODAY گفتند، تأکید می کند: سیستم حفاظت از اسناد محرمانه ریاست جمهوری ایالات متحده نیاز فوری به بهبود دارد، به ویژه در دوره حساسی که یک دولت کلیدهای کاخ سفید را به دیگری واگذار می کند.

اسناد طبقه بندی شده سال گذشته در دفتری در مرکز پن بایدن پیدا شد و بایدن به طور داوطلبانه در اوایل ماه جاری به تفتیش اف بی آی از خانه خود تسلیم شد.

در اوایل ماه اوت، هنگامی که آسوشیتدپرس از پنس پرسید که آیا اسناد محرمانه ای را به خانه خود برده است، او پاسخ داد: “نه، تا آنجا که من نمی دانم.”

مشارکت کنندگان: جاش مایر، کن تران، دیوید جکسون.

اسناد طبقه بندی شده در خانه مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق یافت شد، نماینده پنس در نامه هایی در این ماه به آرشیو ملی نوشت.

بر اساس نامه‌های وکیل پنس که توسط USA TODAY به دست آمده است، وزارت دادگستری در غروب 19 ژانویه “خواستار در اختیار داشتن مستقیم” اسناد کرد و مأموران FBI همان شب به خانه پنس رفتند تا اسناد را از گاوصندوق در خانه پنس جمع آوری کنند. . این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفت که وکیل پنس برای اولین بار نامه ای به آرشیو ملی نوشت و درخواست کمک برای بازگرداندن اسناد کرد.

این یک داستان در حال توسعه است و به روز خواهد شد.

این آخرین مورد از یک سری رسوایی های مربوط به اسناد طبقه بندی شده در خانه های مقامات منتخب و مقامات منتخب سابق است.

بردلی پی ماس، وکیل دادگستری که به پرونده های امنیت ملی رسیدگی کرده است، در توییتر خود نوشت: “به عشق هر آنچه مقدس است، آیا همه شما افسران قانون اساسی می توانید اسناد طبقه بندی شده را به خانه نبرید؟!!”