اسناد جدید سوالات بیشتری را در مورد پروازهای مهاجران رون دیسانتیس ایجاد می کند

این سوابق جدید در مرکز تحقیقات جنایی در مورد اقدامات DeSantis، و همچنین یک دادخواست مدنی توسط سناتور ایالت فلوریدا، جیسون پیزو (D) مطرح شده است. پیتزو ادعا می کند که برنامه جابجایی قوانین ایالتی را نقض می کند زیرا پروازها از تگزاس و نه فلوریدا آغاز شده اند.

ابتکار بسیار تبلیغاتی فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (R) برای انتقال مهاجران به ایالت های شمالی، بر اساس سوابق جدید به دست آمده توسط واشنگتن پست.

فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس (R). برنده McNamee/Getty Images

سارا لی، کشتی گیر سابق دبلیو دبلیو ای و ستاره Tough Enough در 30 سالگی درگذشت

با این حال، جفت پرواز مهاجر از سن آنتونیو، تگزاس، و پست طبق گزارش‌ها، اسنادی به دست آمده است که نشان می‌دهد دولت DeSantis به شرکت هواپیمایی چارتر Vertol 615000 دلار برای پرواز از تگزاس به مارتا وینارد پرداخت کرده است. پرداخت 950000 دلار برای یک پرواز اضافی نیز گزارش شده است، اگرچه این پرواز بعدا لغو شد.

این ابتکار که در ماه ژوئیه راه اندازی شد، که به عنوان “برنامه جابجایی” شناخته می شود، توسط سازمان توصیف شد پست به عنوان هدف “انتقال اتباع خارجی به خارج از ایالت فلوریدا که به طور قانونی در ایالات متحده حضور ندارند.”

دیسانتیس دو هواپیمای پر از مهاجران را پس از تکرار اینکه فلوریدا یک ایالت پناهگاهی نیست، به تاکستان مارتا در ماساچوست پرواز داد. این اقدام به شدت مورد انتقاد قرار گرفت – از جمله توسط برخی در ایالت خود دیسانتیس – به عنوان یک شیرین کاری ظالمانه سیاسی. رکوردهای جدید از پست، با این حال، نشان دهید که DeSantis ممکن است از یک برنامه جدید فلوریدا نیز به نفع خود استفاده کرده باشد.

فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس (R).

5 کارتون درباره عواقب طوفان ایان



منبع

با این حال، دیسانتیس از پروازها دفاع کرده و طی یک کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که «بیشتر [the migrants] قصد دارند به فلوریدا بیایند.”

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

خطای تگزاس به این معنی است که نیروهای گارد ملی مستقر در مأموریت مرزی ابوت با پرداخت مالیات غیرمنتظره مواجه می شوند.