استیو بنن در 6 ژانویه به کارکنان کمیته هشدار می دهد که “یک کمیته واقعی وجود خواهد داشت” چند ساعت پس از محکومیت تحقیر.

“من همین الان به کارکنان 6 ژانویه می گویم: اسناد خود را حفظ کنید زیرا یک کمیته واقعی وجود خواهد داشت، و این توسط رای دهندگان مردمی جمهوری خواه حمایت می شود تا بگویند ما می خواهیم به ته این موضوع برسیم. ملت.”

استیو بنن ساعاتی پس از اینکه روز جمعه به اتهام تحقیر کنگره مجرم شناخته شد، کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان را مورد انتقاد قرار داد.

او کمیته 6 ژانویه را به پخش دروغ ها متهم کرد و گفت که جمهوری خواهان به کمیته خود نیاز دارند.

  • متحدان ترامپ بی‌اساس ادعا کرده‌اند که درخواست‌های رئیس‌جمهور سابق برای حضور نیروهای گارد ملی پیش از حمله به کنگره، توسط نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان رد شده است، که به طور گسترده‌ای رد شده است.

    بنن گفت: “ما باید یک کمیته واقعی 6 ژانویه داشته باشیم، از جمله برای اینکه اکنون به کارکنان برسیم و درباره دروغ ها و اظهارات نادرست آنها در تلویزیون ملی برای بدنام کردن مردم ببینیم.”

    او همچنین از دارن بیتی، فعال جناح راست، که نظریه توطئه بی‌اساس را مبنی بر دست داشتن اف‌بی‌آی در حمله به ساختمان کنگره ترویج کرده است، تمجید کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    او گفت: “من همین الان به کارکنان 6 ژانویه می گویم: مدارک خود را حفظ کنید زیرا قرار است یک کمیته واقعی تشکیل شود.”

    بنن در گفتگو با فاکس نیوز گفت که “فرایند تجدیدنظر طولانی در پیش دارد” اما گفت که نگران نیست که به زندان برود.

    استیو بنن روز جمعه به دو اتهام توهین به کنگره محکوم شد.

  • صدای شهادت یک مقام امنیتی سابق ترامپ در جلسه استماع کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه پخش می شود.الکس براندون-پول/گتی ایماژ

    بنن در گفتگو با مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون، به کارکنان کمیته هشدار داد که جمهوری خواهان در صورت بازگشت به قدرت، کمیته خود را خواهند داشت.

    بنن گفت: “ما باید واقعاً حکومت کنیم، و منظور من حکومت بر خلاف است. هر کمیته در مجلس باید یک کمیته نظارت باشد. ما باید به دنبال دولت بایدن باشیم که غیرقانونی است.”

    جلسه استماع کمیته 6 ژانویه

    روز جمعه، اعضای کمیته 6 ژانویه از این حکم به عنوان “پیروزی حاکمیت قانون” استقبال کردند.

    بنن گفت که یک کمیته جمهوری خواه در 6 ژانویه به “شکست های اطلاعاتی، دخالت FBI، دخالت DHS، سرویس های اطلاعاتی، آنچه برای پنتاگون و گارد ملی آمد” بررسی خواهد کرد.

    استیو بنن خارج از دادگاه ای. بارت پرتیمن ایالات متحده در 15 ژوئن 2022 در واشنگتن دی سی.کوین دیچ/گتی ایماژ