استیو بنن از “4000 سرباز شوک” خواست تا “آجر به آجر” دولت را “تشکیل دهند”

بنن همچنین یک ماه قبل از انتخابات 2020، زمانی که انتظار داشت ترامپ در انتخابات مجدد پیروز شود – یا کنترل نتایج رای گیری را به دست بگیرد، از “سربازان شوک” خواسته بود تا “فورا” کنترل کشور را به دست گیرند. بنن در آن زمان به NBC News گفت: «تیم های از پیش آموزش دیده» باید «آماده ورود به آژانس های فدرال» باشند.

این اظهارات تحریک آمیز صدای شوم او را یک روز قبل از شورش کنگره آمریکا برانگیخت، زمانی که او در پادکست خود به حامیان رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ گفت:فردا همه جهنم ها از بین میره. ما در… نقطه حمله هستیم… تسمه به داخل.»

بنن هفته گذشته در پاسخ به گزارش آکسیوس مبنی بر اینکه ترامپ و متحدانش در حال برنامه ریزی برای جایگزینی همه مقامات فدرال و کارکنان خدمات ملکی با کسانی هستند که در صورت تصرف مجدد کاخ سفید در انتخابات 2024، صلاحیت اصلی آنها ارادت برده به ترامپ است.

استیو بنن تازه از تحقیر مضاعف محکومیت کنگره مرتبط با نقش او در قیام 6 ژانویه 2021، اکنون از “4000 سرباز شوک” دعوت می کند تا “آجر به آجر” دولت فدرال را “تشکنی” کنند.

بنن از توطئه رادیکال ترامپ برای به دست گرفتن کنترل کشور استقبال کرد. استیو کورتس، مشاور سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، در پادکست قول داد که دوره بعدی ترامپ «بسیار مؤثرتر» از دوره قبلی او خواهد بود. هر دو نفر به وضوح با برنامه بازی آشنا بودند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

جاناتان برنشتاین، مقاله نویس بلومبرگ، روز دوشنبه نوشت که به نظر می رسد «تحقیر به حاکمیت قانون» یکی از صلاحیت های کلیدی برای کارگران در دنیای آینده ترامپ باشد تا به هدف او برای «منفجر کردن قانون اساسی» عمل کند.

بنن در سال گذشته زمانی که احضاریه‌اش به او ابلاغ شد، قول داد که «به قرون وسطایی» دشمنانش برود و گفت که اتهامات علیه خود را «جنایتی از جهنم» برای دولت بایدن می‌داند. در عوض، او حتی در دفاع از خود موضع نگرفت. هیئت منصفه پس از کمتر از سه ساعت مشورت، او را مجرم تشخیص داد.

بنن روز جمعه به دو اتهام توهین به کنگره به دلیل دمیدن احضاریه برای ارائه اسناد و مصاحبه با اعضای کمیته منتخب مجلس در مورد فعالیت‌هایش در ارتباط با حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره – از جمله توطئه با ترامپ برای سرنگونی ریاست جمهوری محکوم شد. نتایج انتخابات

او می خواهد مردم را ببیند که «بگو[ing]بنن روز دوشنبه در پادکست “اتاق جنگ” خود گفت: “هی، من می خواهم یکی از آن 4000 سرباز شوک باشم.” وی افزود: «این در حال گرفتن و شکست و ساختارشکنی دولت اداری است.